• Ik heb gemerkt dat plaatjes niet zichtbaar zijn in gastenboekberichten, je moet dus altijd een link plaatsen als je iemand een plaatje wil sturen. Eigenlijk vind ik dit best irritant en zou ik het fijn vinden als plaatjes zichtbaar waren in het gastenboek. Wat vinden jullie?

    Dit is namelijk best wel irritant:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:16 ]


    26 - 02 - '16

    Ik maak er eigenlijk geen gebruik van, maar heb er niets op tegen. (:


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Ik weet niet of ik het wel. Lijkt me zo vervelend, plaatjes in mijn / iemands GB. Ik ga dus voor: I don't care :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cas schreef:
    Ja, dat zou ik al heel lang wel willen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cas schreef:
    Ja, dat zou ik al heel lang wel willen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Leuk voor de mensen die het zouden willen gebruiken (waaronder ik) en de mensen die dat niet willen, hoeven het dan ook niet te gebruiken dus ik zie er geen probleem in, eigenlijk.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik denk dat dit vaker is voorgesteld, wat ik me wel kon herinneren dat iemand dit als 'klacht' in het forum zette. Daar is verder niks aan gedaan. Ik ben in ieder geval voor. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Ja, daar dacht ik ook al aan.
    Dat lijkt me in elk geval wel gaaf, maar als het niet gebeurd vind ik het op zich ook best.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het ingesteld (Y)

    Mocht het echter de spuigaten uitlopen met veel te veel plaatjes in gastenboeken bij mensen die er niet op zitten te wachten dan zal ik het weer uitzetten :)


    Dit is mijn signature...

    Kan er anders niet iets komen dat mensen zelf ergens aan kunnen vinken of ze het op hun profiel willen of niet?
    Ik vind het heel leuk namelijk, maar ik kan me voorstellen waarom menen er niks mee te maken willen hebben.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rutger schreef:
    Ik heb het ingesteld (Y)

    Mocht het echter de spuigaten uitlopen met veel te veel plaatjes in gastenboeken bij mensen die er niet op zitten te wachten dan zal ik het weer uitzetten :)


    Dat probleem is ook opgelost!(Y)

    Thanks.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Scandal schreef:
    Ik zou het niet willen. Volgens mij trekt het heel de lay out in de war van de gb's. + Ik heb liever gewone gastenboekberichtjes, geen foto's. Anders krijg je misschien zoiets als een fotostory in je eigen gastenboekberichten....


    + Van plaats nieuwe dingen uit te proberen mogen ze de credits ook eens gaan oplossen, hoelang is dat wel niet geleden?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sigyn schreef:
    (...)

    + Van plaats nieuwe dingen uit te proberen mogen ze de credits ook eens gaan oplossen, hoelang is dat wel niet geleden?


    Er is een speciaal topic waar Rutger vermeldt hoe het vordert hiermee.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 11:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als je het onoverzichtelijk vind, haal je die berichten toch gewoon weg? =P Ik vind het een leuk plan!


    ars moriendi

    Scandal schreef:
    Ik zou het niet willen. Volgens mij trekt het heel de lay out in de war van de gb's. + Ik heb liever gewone gastenboekberichtjes, geen foto's. Anders krijg je misschien zoiets als een fotostory in je eigen gastenboekberichten....
    Dacht ik ook. Ik plaats wel een gewone url.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?