• Hallo Celebration,

    Je krijgt van mij toestemming om je themawedstrijd te openen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te posten.
    Veel plezier!

    Groetjes,
    Nefretiti


    9 kandidaten
    1 mol
    1 doel
    Ontmasker de mol
    Onthoud 1 ding
    Niets is wat het lijkt

    Trust nobody



    Dit keer doen er geen bekende Nederlanders mee aan het programma, maar jongeren tussen de 12-18 jaar. De jongeren moeten samen opdrachten doen en kunnen daar geld mee verdienen, alleen 1 van de jongeren saboteert de boel. Dat is de mol. Dit keer vindt Wie is de mol plaats in Griekenland.

    Meiden (5)
    -Max Eve Walé||Luminoase
    -Taylor Angel Brown||DamnBieber
    -Estelle "Erin" Delores||Hour
    -Jade Smith||Melieke
    -Pauline Élissa De La Rue||Charitable

    Jongens (5)
    -Matthew Rivers||Mallory
    -Peppe Luares||Owlsome
    -Rowan Daniels ||Unimaginable
    -Gabriël Ryan Bradley||Dallam
    -Logan James||LittleBirdie

    Plaats hier alle vragen, verbonden met anderen, verdenkingen op de mol en alles wat je verder ook maar kwijt wilt.
    Zeg please ook ff wanneer je even afwezig bent, want dan kan ik daar rekening meehouden.
    Als je de test niet binnen een week terugstuurt, lig je uit het spel!!!
    Ik waarschuw niet^^


    Pot: - €700,-

    Rollentopic

    Thanks!
    xx Celebration

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:27 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik ben vandaag afwezig tot 8uur, ik ga naar Antwerpen. ;3


    •*• Lululu •*•

    Is het al in de lucht?
    Zo ja; sorry dat ik niet kon reageren, het internet lag er een tijd uit en dat heb ik net pas kunnen fixen x'd


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    Is het al in de lucht?
    Zo ja; sorry dat ik niet kon reageren, het internet lag er een tijd uit en dat heb ik net pas kunnen fixen x'd

    Ik ga het topic nu openen(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    HET SPEELTOPIC


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    HET SPEELTOPIC

    Woeh mijn eerste stukkie staat er al. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ff voor de duidelijkheid:
    Je mag zelf kiezen hoeveel geld je ophaalt, want het gaat niet om het geld.
    De winnaar wint toch geen geld, dus het maakt me niet uit wat er in de kokertjes zit^^
    Ik bepaal wel de uiteindelijke hoeveelheid geld na een opdracht, maar wat er in de kokertjes zit mogen jullie zelf weten.
    Als er jokers te vinden zijn, trek ik lootjes wie er 1 krijgt.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Oké, ik ga nu reageren. ;3


    •*• Lululu •*•

    Iemand die rowan wil ontmoeten?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew? Ik heb toch niets te doen.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het goed^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    misschien iemand voor Gabriël?


    imperfection is beauty

    Ik ga denk ik doen dat ik per opdracht 1/2 lootjes trek van de personen die de opdracht verkeerd gaan doen. Dat stuur ik dan in een PB. De anderen kunnen zelf kiezen of ze de opdracht goed gaan volbrengen, ofdat ze gaan mollen en de opdracht laten mislukken om zichzelf verdacht te maken, want dat mag natuurlijk ook(: En zo weet je dus ook niet of de ander de opdracht verkeerd doet omdat ik die heb gePB't of om te mollen.
    Ik zal nu ff dus 2 personen in een PB sturen en die gaan niet op tijd het doolhof uitkomen. Als je dus geen PB krijgt, mag je zelf weten of je op tijd komt^^
    Okey is dit een beetje duidelijk of een heel vaag onsamenhangend verhaal xD(A)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    oeeee spannend....


    imperfection is beauty

    [Kunnen jullie nog een dagje wachten op mn post? Ik ben nu een dood post aan het schrijven voor een ander RPG :'(]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    [Kunnen jullie nog een dagje wachten op mn post? Ik ben nu een dood post aan het schrijven voor een ander RPG :'(]

    is goed hoar^^
    is dat toevallig voor TSG?(:


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .