• Welkom bij de schrijfwedstrijd van KittyChan!

De inschrijvingen:

Aetha

XxpeetaxX

Rider D Uitstel tweede opdracht

SeaweedBrain Notitie: Is belgisch

juryleden:

Cymry

Regels:

-De opdracht is een verhaal schrijven van een minimaal aantal woorden, geïnspireerd door de foto in de week. Je krijg 5 dagen om te schrijven en in te leveren. De 6de én de 7de dag wordt beoordeelt en overlegt. 7de dag wordt gepubliceerd wie eruit is.

-Iedereen houdt zich aan de huisregels van Quizlet.

-Niemand kraakt elkaar af.

-Kritische opmerkingen zijn niet verboden, tenzij dit op een respectloze manier gebeurt.

-Het werk van een ander namaken is simpelweg verboden (plagiaat).

-Geen Beta aanvragen.

-Je werk naar ALLE juryleden sturen.

Niet op tijd inleveren?
    Als je geen geldige reden hebt, lig je er simpelweg uit. Bij speciale omstandigheden een dag uitstel.

Opdrachten:

Opdracht 1:

Foto

Geef het aan als je de foto niet ziet!

Thema : Sadness.
    Schrijf een verhaal van minimaal 300 woorden met maximum 2000 woorden, elke 5 woorden erover heen is 1 punt aftrek. Met als inspiratiebron dit plaatje. Dus dat betekent dat je het moet laten terugkomen! Plus het komt in een story te staan.

Inleveren vóór 00:00 vrijdag 31 mei!

Ingeleverd:

Door iedereen

Scores:

Opdracht 2 :

Foto twee

Thema : Happiness

Schrijf een verhaal van minimaal 500 woorden en maximaal 2000 woorden. De foto is je inspiratiebron. Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken!

Inleverdatum en tijd: 7 juni 2013 (vrijdag) vóór 00:00.

Succes iedereen!!

Ingeleverd:

Story:

Schrijfwedstrijd Kittychan

Puntentelling:

- Originaliteit - 10 punten
    Is het verhaal origineel genoeg? Zie je hetzelfde idee niet vaak voorkomen?

- De uitvoering - 15 punten
    Komt je werk met de opdracht goed overeen? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?

- Spelling - 15 punten
    Is de spelling voldoende? Zijn de hoofdletters goed gebruikt? Staan de aanhalingstekens op de goede plaats? Heb je goed gekeken naar de grammatica?

- Enter- en alineagebruik - 5 punten
    Zijn er genoeg enters en alinea's op de plek waar ze horen?

- Tegenwoordige of verleden tijd - 10 punten
    Heb je als je tegenwoordige tijd hebt, dit in het hele verhaal gedaan? Heb je als je verleden tijd hebt, dit in het hele verhaal gedaan?

- Gebruik van schrijfstijl - 15 punten
    Is je schrijfstijl aangenaam om te lezen? Klopt het met verhouding tot de gebruikte tijd?

- Elke 5 woorden over het maximum heen is 1 punt aftrek.

( Opmerkingen en verbeteringen zijn welkom!

Mededelingen:

Geef het aan als je dyslectisch ben! anders is het niet eerlijk tegenover andere personen.

Mocht je op vakantie gaan, geef het even door, Dank U!!!

Groetjes Sharon

[ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:11 ]

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

KittyChan schreef:
    (...)

ja sorry da's mijn vriend schuld... hij moet het doorsturen xD

Oh oke! (:
    Nou ik heb nog wel even geduld hoor ^^

It's never gonna happen, Guys.

Heee, ik vroeg mij af of ik uitstel kon krijgen, dat ik hem zaterdag inlever. Heb namelijk vrijdag een Latijn pta, moet ook nog een eco po inleveren en ben op het moment ziek, wat ook niet echt meehelpt -_-. Dus mag dat?

Happy Birthday my Potter!

Rider schreef:
    Heee, ik vroeg mij af of ik uitstel kon krijgen, dat ik hem zaterdag inlever. Heb namelijk vrijdag een Latijn pta, moet ook nog een eco po inleveren en ben op het moment ziek, wat ook niet echt meehelpt -_-. Dus mag dat?

Wel inleveren!

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Oké ik zie geen andere kans dan me uit te schrijven. Vannacht heeft een nogal goed vriend van ons zelfmoord gepleegd, ontzettend onverwacht, en ik ben dus niet echt in de mood om een verhaal over happiness te schrijven denk ik. Daarbij is het ook nogal druk op school en ookal wil ik ontzettend graag meedoen, ik zie gewoon geen kansen. Sorry, ik wilde jullie meer laten zien maar het zit er gewoon niet in.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Sinistra schreef:
    Oké ik zie geen andere kans dan me uit te schrijven. Vannacht heeft een nogal goed vriend van ons zelfmoord gepleegd, ontzettend onverwacht, en ik ben dus niet echt in de mood om een verhaal over happiness te schrijven denk ik. Daarbij is het ook nogal druk op school en ookal wil ik ontzettend graag meedoen, ik zie gewoon geen kansen. Sorry, ik wilde jullie meer laten zien maar het zit er gewoon niet in.

Omg! Wat erg:|
    Heel veel sterkte en gecondoleerd...

Sinistra schreef:

Het is heel spijtig om te horen dat je je uitschrijft maar ik begrijp je situatie heel goed. Ik wens je alle sterkte toe en als je een keer behoefte hebt om te praten, stuur je maar een PBtje. Nogmaals heel veel sterkte.

-Oh... Hij is een beetje lang geworden (A) -
    Morgen nog even controleren (dan zie ik meestal nog fouten) en dan kan die ingeleverd worden^^

[ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 12:03 ]

Aetha schreef:
    -Oh... Hij is een beetje lang geworden (A) -
    Morgen nog even controleren (dan zie ik meestal nog fouten) en dan kan die ingeleverd worden^^

lekker snel :Y)

oh damn it je opdrachten zijn best moeilijk ya know, gevoelens zijn moeilijk neer te schrijven als je die op dat moment niet hebt

Sidera nostra contrahent solem lunamque

SeaweedBrain schreef:
    oh damn it je opdrachten zijn best moeilijk ya know, gevoelens zijn moeilijk neer te schrijven als je die op dat moment niet hebt

Sorry het zijn ideeën wat me opeens invallen:Y)

Happiness is eigenlijk een gemeen thema, omdat niemand het leuk vind om over perfecte gelukkige momenten van een ander te lezen of schrijven. Wel, niemand is ruim, misschien ligt het aan mij...

Heel veel sterkte Sinistra!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Cymry schreef:
    Happiness is eigenlijk een gemeen thema, omdat niemand het leuk vind om over perfecte gelukkige momenten van een ander te lezen of schrijven. Wel, niemand is ruim, misschien ligt het aan mij...

Heel veel sterkte Sinistra!

:Y)

Ik wil verschillende onderdelen testen die vaak voorkomen. Zeg eerlijk, happiness komt in elk verhaal voor

Sorry schatjes, mijn beoordeling zal kort zijn deze ronde, ik zit nu volop in mijn examens maar ik ga toch niet opgeven...
    En ik vind het thema deze ronde absoluut niet mijn ding...

Cymry schreef:
    Sorry schatjes, mijn beoordeling zal kort zijn deze ronde, ik zit nu volop in mijn examens maar ik ga toch niet opgeven...
    En ik vind het thema deze ronde absoluut niet mijn ding...

Succes met je examens! ^^

Aetha schreef:
    (...)

Succes met je examens! ^^

Ik heb je wel al verbeterd :)