• Welkom bij de schrijfwedstrijd van KittyChan!

De inschrijvingen:

Aetha

XxpeetaxX

Rider D Uitstel tweede opdracht

SeaweedBrain Notitie: Is belgisch

juryleden:

Cymry

Regels:

-De opdracht is een verhaal schrijven van een minimaal aantal woorden, geïnspireerd door de foto in de week. Je krijg 5 dagen om te schrijven en in te leveren. De 6de én de 7de dag wordt beoordeelt en overlegt. 7de dag wordt gepubliceerd wie eruit is.

-Iedereen houdt zich aan de huisregels van Quizlet.

-Niemand kraakt elkaar af.

-Kritische opmerkingen zijn niet verboden, tenzij dit op een respectloze manier gebeurt.

-Het werk van een ander namaken is simpelweg verboden (plagiaat).

-Geen Beta aanvragen.

-Je werk naar ALLE juryleden sturen.

Niet op tijd inleveren?
    Als je geen geldige reden hebt, lig je er simpelweg uit. Bij speciale omstandigheden een dag uitstel.

Opdrachten:

Opdracht 1:

Foto

Geef het aan als je de foto niet ziet!

Thema : Sadness.
    Schrijf een verhaal van minimaal 300 woorden met maximum 2000 woorden, elke 5 woorden erover heen is 1 punt aftrek. Met als inspiratiebron dit plaatje. Dus dat betekent dat je het moet laten terugkomen! Plus het komt in een story te staan.

Inleveren vóór 00:00 vrijdag 31 mei!

Ingeleverd:

Door iedereen

Scores:

Opdracht 2 :

Foto twee

Thema : Happiness

Schrijf een verhaal van minimaal 500 woorden en maximaal 2000 woorden. De foto is je inspiratiebron. Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken!

Inleverdatum en tijd: 7 juni 2013 (vrijdag) vóór 00:00.

Succes iedereen!!

Ingeleverd:

Story:

Schrijfwedstrijd Kittychan

Puntentelling:

- Originaliteit - 10 punten
    Is het verhaal origineel genoeg? Zie je hetzelfde idee niet vaak voorkomen?

- De uitvoering - 15 punten
    Komt je werk met de opdracht goed overeen? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?

- Spelling - 15 punten
    Is de spelling voldoende? Zijn de hoofdletters goed gebruikt? Staan de aanhalingstekens op de goede plaats? Heb je goed gekeken naar de grammatica?

- Enter- en alineagebruik - 5 punten
    Zijn er genoeg enters en alinea's op de plek waar ze horen?

- Tegenwoordige of verleden tijd - 10 punten
    Heb je als je tegenwoordige tijd hebt, dit in het hele verhaal gedaan? Heb je als je verleden tijd hebt, dit in het hele verhaal gedaan?

- Gebruik van schrijfstijl - 15 punten
    Is je schrijfstijl aangenaam om te lezen? Klopt het met verhouding tot de gebruikte tijd?

- Elke 5 woorden over het maximum heen is 1 punt aftrek.

( Opmerkingen en verbeteringen zijn welkom!

Mededelingen:

Geef het aan als je dyslectisch ben! anders is het niet eerlijk tegenover andere personen.

Mocht je op vakantie gaan, geef het even door, Dank U!!!

Groetjes Sharon

[ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:11 ]

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Wederom een notitie aan de juryleden:Y)

Schrijf ook een mening erbij astublieft

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Oké, nu snap ik het.
    Nog één ding, weet je nog dat ik iets voorstelde voor de puntentelling?

Proudfoot schreef:
    Ik heb iets handigs voor de puntentelling;

- Aantal woorden teveel - Eén punt eraf
    Bij elke 5 woorden teveel gaat er één punt af.

Of is dat niet leuk?

Je had beantwoord dat het een goed idee is en je hebt een maximum vastgesteld. Maar het staat er nog steeds niet bij en je hebt er verder niks mee gedaan.

Some people are art and do art at the same time

Proudfoot schreef:
    Oké, nu snap ik het.
    Nog één ding, weet je nog dat ik iets voorstelde voor de puntentelling?

(...)

Je had beantwoord dat het een goed idee is en je hebt een maximum vastgesteld. Maar het staat er nog steeds niet bij en je hebt er verder niks mee gedaan.

Het staat bij de opdracht maar ik zal het erbij zetten

Hoi ja ik weet dat ik laat hiermee kom, maar ik heb vreselijk last van hooikoorts en mijn ogen tranen en branden dus continu. Ik kan op die manier geen letter op papier krijgen. Nu is het lichtelijk aan het overgaan en kan ik weer normaal iets typen maar ik heb dus geen tijd gehad om m'n verhaal te typen en uit te werken en zo. Kan ik voor de zekerheid uitstel krijgen? Ij weet niet hoeveel tijd ik heb vanavond en morgen om te schrijven ivm huiswerk en zo.
    Hoop dat het niet erg is...

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Sinistra schreef:
    Hoi ja ik weet dat ik laat hiermee kom, maar ik heb vreselijk last van hooikoorts en mijn ogen tranen en branden dus continu. Ik kan op die manier geen letter op papier krijgen. Nu is het lichtelijk aan het overgaan en kan ik weer normaal iets typen maar ik heb dus geen tijd gehad om m'n verhaal te typen en uit te werken en zo. Kan ik voor de zekerheid uitstel krijgen? Ij weet niet hoeveel tijd ik heb vanavond en morgen om te schrijven ivm huiswerk en zo.
    Hoop dat het niet erg is...

Je had hier eerder mee moeten komen ja. Een dag uitstel is de max....

Ja dat vind ik al best, sorry maar ik zag echt nauwelijks wat dus... Als ik morgen maar gewoon tijd heb om te schrijven. Hoelaat moet ik hem zaterdag inleveren? 100 maal dank.

Zo vroeg mogelijk, zou ik dan maar zeggen, dan kunnen we hem verbeteren met de rest.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Jupp zal ik doen. Ik ga echt m'n best doen!

Shiki -> Aetha

It's never gonna happen, Guys.

wordt verandert!
    Wel fijn dat je het even doorgeeft(baby)

Pfff.. het moet vandaag he?!
    Ik ben nog aan het puzzelen...
    Ach komt goed (denk ik ^^)

Aetha schreef:
    Pfff.. het moet vandaag he?!
    Ik ben nog aan het puzzelen...
    Ach komt goed (denk ik ^^)

'
    Je hebt tot 00:00

Ik ontdek nog steeds af en toe iets dat beter kan, dus lever hem denk vanavond gewoon in. Hopelijk vinden jullie mijn idee wel origineel c:

Happy Birthday my Potter!

Rider schreef:
    Ik ontdek nog steeds af en toe iets dat beter kan, dus lever hem denk vanavond gewoon in. Hopelijk vinden jullie mijn idee wel origineel c:

Dat zien we dan wel :Y)

Hier inleveren of pbtje sturen? :)
    Ik had opeens een ingeving ^^