• Welkom bij de schrijfwedstrijd van KittyChan!







    De inschrijvingen:



    Aetha

    XxpeetaxX


    Rider D Uitstel tweede opdracht

    SeaweedBrain Notitie: Is belgisch









    juryleden:


    Cymry



    Regels:

    -De opdracht is een verhaal schrijven van een minimaal aantal woorden, geïnspireerd door de foto in de week. Je krijg 5 dagen om te schrijven en in te leveren. De 6de én de 7de dag wordt beoordeelt en overlegt. 7de dag wordt gepubliceerd wie eruit is.

    -Iedereen houdt zich aan de huisregels van Quizlet.

    -Niemand kraakt elkaar af.

    -Kritische opmerkingen zijn niet verboden, tenzij dit op een respectloze manier gebeurt.

    -Het werk van een ander namaken is simpelweg verboden (plagiaat).

    -Geen Beta aanvragen.

    -Je werk naar ALLE juryleden sturen.


    Niet op tijd inleveren?
    Als je geen geldige reden hebt, lig je er simpelweg uit. Bij speciale omstandigheden een dag uitstel.


    Opdrachten:

    Opdracht 1:


    Foto

    Geef het aan als je de foto niet ziet!

    Thema : Sadness.
    Schrijf een verhaal van minimaal 300 woorden met maximum 2000 woorden, elke 5 woorden erover heen is 1 punt aftrek. Met als inspiratiebron dit plaatje. Dus dat betekent dat je het moet laten terugkomen! Plus het komt in een story te staan.

    Inleveren vóór 00:00 vrijdag 31 mei!

    Ingeleverd:



    Door iedereen


    Scores:






    Opdracht 2 :

    Foto twee

    Thema : Happiness

    Schrijf een verhaal van minimaal 500 woorden en maximaal 2000 woorden. De foto is je inspiratiebron. Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken!

    Inleverdatum en tijd: 7 juni 2013 (vrijdag) vóór 00:00.

    Succes iedereen!!


    Ingeleverd:



    Story:


    Schrijfwedstrijd Kittychan





    Puntentelling:

    - Originaliteit - 10 punten
    Is het verhaal origineel genoeg? Zie je hetzelfde idee niet vaak voorkomen?

    - De uitvoering - 15 punten
    Komt je werk met de opdracht goed overeen? Komt de uitvoering van de opdracht duidelijk naar voren?

    - Spelling - 15 punten
    Is de spelling voldoende? Zijn de hoofdletters goed gebruikt? Staan de aanhalingstekens op de goede plaats? Heb je goed gekeken naar de grammatica?

    - Enter- en alineagebruik - 5 punten
    Zijn er genoeg enters en alinea's op de plek waar ze horen?

    - Tegenwoordige of verleden tijd - 10 punten
    Heb je als je tegenwoordige tijd hebt, dit in het hele verhaal gedaan? Heb je als je verleden tijd hebt, dit in het hele verhaal gedaan?

    - Gebruik van schrijfstijl - 15 punten
    Is je schrijfstijl aangenaam om te lezen? Klopt het met verhouding tot de gebruikte tijd?

    - Elke 5 woorden over het maximum heen is 1 punt aftrek.




    ( Opmerkingen en verbeteringen zijn welkom!






    Mededelingen:

    Geef het aan als je dyslectisch ben! anders is het niet eerlijk tegenover andere personen.

    Mocht je op vakantie gaan, geef het even door, Dank U!!!



    Groetjes Sharon

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:11 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Uhm, nu we het toch over notities achter namen en dergelijke hebben, ik had een foto met mijn dyslexie kaart gestuurd, maar er staat nog geen D achter mijn naam...


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Uhm, nu we het toch over notities achter namen en dergelijke hebben, ik had een foto met mijn dyslexie kaart gestuurd, maar er staat nog geen D achter mijn naam...


    sorry ik heb niks ontvangen maar als je dat alsnog wilt doen... Graag


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rider schreef:
    bluetooth deed raar, dus ik heb een spiegel foto met mijn laptop gemaakt. Vandaar dat het er dus een beetje raar uit ziet. Mijn geboortedatum is 15 juni en mijn naam is dus Annemiek de Vries. Ja, ik ben vorig jaar pas dyslectisch verklaard en mijn school "het kennemer college" c;


    Happy Birthday my Potter!

    Je had er zelfs nog op gereageerd :')


    Happy Birthday my Potter!

    sorry sorry sorry maar staat erbij:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga beginnen met beoordelen :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Vraagje voor KittyChan. Ik heb mijn beoordeling af maar moet ik die nu eerst sturen naar jou, zodat wij kunnen overleggen? Plus Cymry? Of gaat iedereen van de juryleden beoordelen? Hoe pakken we dit aan? Plus, moet elk jurylid de punten geven?


    Some people are art and do art at the same time

    Plus is het niet handig de deadline in de beginpost te zetten bij elk opdracht..?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb ook een kleine notitie, het aangename van de schrijfstijl, kunnen we daar geen onderdeeltje in de puntentelling van maken? Het hoort niet echt bij spelling, maar kunnen we niet van sommige onderdeeltjes eens 5 punten weghalen, zodat daar toch 10 punten op staan? 15 voor het gebruik van de tijd is bv een beetje veel en ik vind de manier waarop geschreven wordt best belangrijk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zo, ik heb mijn SA zo goed als af. Heb hem al één keer helemaal nagekeken en doe dit morgen nog een paar keer. Daarna zal ik hem inleveren c:


    Happy Birthday my Potter!

    ik schrijf me uit ik heb net een week huisarrest achter de rug en had dus niet de mogelijkheid aan mijn verhaal te werken bovendien ga ik binnenkort verhuizen enzo dus sorry het is me nu echt te druk


    The big big bang The reason I'm alive

    Proudfoot schreef:
    Vraagje voor KittyChan. Ik heb mijn beoordeling af maar moet ik die nu eerst sturen naar jou, zodat wij kunnen overleggen? Plus Cymry? Of gaat iedereen van de juryleden beoordelen? Hoe pakken we dit aan? Plus, moet elk jurylid de punten geven?


    Iedereen van de juryleden doen eerst zelf beoordelen, sturen dat lijstje van beoordelen naar elkaar en dan gaan we overleggen. Dan heeft iedereen zelf een overzicht en kan het vergelijken met andere.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cymry schreef:
    Ik heb ook een kleine notitie, het aangename van de schrijfstijl, kunnen we daar geen onderdeeltje in de puntentelling van maken? Het hoort niet echt bij spelling, maar kunnen we niet van sommige onderdeeltjes eens 5 punten weghalen, zodat daar toch 10 punten op staan? 15 voor het gebruik van de tijd is bv een beetje veel en ik vind de manier waarop geschreven wordt best belangrijk...


    Ja klopt ook weer ik verander het eventjes, resultaat zien jullie in de beginpost en ik zal het hier ook even posten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Notitie voor de deelnemers: zodra alles is ingeleverd wordt alles online gezet in de story wat in de beginpost staat


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @ de juryleden. Klopt het nu een beetje?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."