• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler P/Crawford
    Ik kijk naar haar en schud even mijn ogen. 'Ik ga wel weg. mijn zus is aan het schreeuwen dat is alles. Ze heeft soms geen idee wat voor een pijn dat doet.' zeg ik met een klein glimlachje. Het was net of mijn hoofd uit elkaar ging knallen. Ik had dat nog maar net gezegd en mayra komt tussen ons staan. 'Blijf weg van mijn broer, engeltje.' sist ze zachtjes en staat beschermend voor me. 'May het is goed, ze heeft niets gedaan.' Maar Mayra luisterd niet, zo koppig dat ze is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Scarletta Shantelle Salazana

    "Hou jij maar je mond demonnetje. Als ik klaar met je ben weet je niks meer!" riep ik kwaad tegen het meisje dat voor Tyler stond. Ik was gewoon aan het praten met hem! "Tyler, ik ga wel weg. Als je me nog wilt zien, zoek me op alsjeblieft," fluisterde ik en ik liep weg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler P/Crawford
    Ik hoor Mayra 'Kutkind.' zeggen en ze helpt me dan opstaan. 'Komop broertje we moeten terug naar school.' Ze flitst ons naar de rand van het bos en helpt me naar binnen. 'We gaan je kamer zoeken.'


    [even zeggen : engelen kunnen helen en zich laten verschijnen, demonen kunnen ook verschijnen en met vuur spelen.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Ach, nog even en je ziet hem weer. Anders kan je wel alvast naar school gaan en kijken waar hij uithangt?" Jake komt ook naar beneden en hij is zo lui om zelfs zijn pannenkoek te laten verschijnen. "Ik weet dat ik nog steeds niet goed kan koken, maar ik probeer het tenminste," zeg ik met een grijns. "Grapje hoor schat, maar je moet wel dooreten, ik wil naar school vertrekken. Ik vraag me af hoe Alexi zich voelt." En ik wil sowieso erg oppassen met Alexi, ze is echt heel erg veranderd door de jaren heen, maar ook omdat er een nieuwe koning is in ons rijk, die echt gruwelijk is.

    Judy Faith
    "En heb je dan ook staan wachten, of was de rij dan niet weer zo lang?" Ik kijk terug naar hem en zie zijn bruine, mooie ogen. Hij grijnst een scheve grijns, maar die doet me niet zo heel veel. "Aha, een jongen met hoogtevrees zo te horen?" Mij deerde dat niet zo eigenlijk, ik was best wel in voor een avontuurtje en zeker als het veel adrenaline bevat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hoelang is het geleden dat we haar gezien hebben?' mompel ik. '5 jaar?' Ze belde wel maar wou tijd alleen hebben. Wat begrijpelijk was aangezien ze 2 demonen alleen moet opvoeden. Ik prop me vol en kijk dan naar Leslie. 'Ik ben klaar.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    Ik knik als Jake iets gokt van vijf jaar, zo lang is het ongeveer wel ja. In het begin zagen we haar nog wel, de eerste twaalf jaar, maar zelfs toen was het al weinig. Uiteindelijk heeft ze zich helemaal afgezonderd, maar toch ben ik af en toe langs haar huis gegaan om te kijken of ze het nog redde. Dit weet zijzelf echter niet. "Dan kunnen we gaan," zeg ik met een glimlachje tegen Jake. Brandon verdwijnt al gelijk en ik grinnik even. "Die wil echt graag naar Tyler toe."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:

    Judy Faith
    "En heb je dan ook staan wachten, of was de rij dan niet weer zo lang?" Ik kijk terug naar hem en zie zijn bruine, mooie ogen. Hij grijnst een scheve grijns, maar die doet me niet zo heel veel. "Aha, een jongen met hoogtevrees zo te horen?" Mij deerde dat niet zo eigenlijk, ik was best wel in voor een avontuurtje en zeker als het veel at.


    Callum
    'Enigszins, soms doet het me niks en op andere momenten vermijd ik het liever' antwoord ik, 'volgens mij ben je aan de beurt' voeg ik er aan toe na het ongeduldige gezicht van de vrouw achter de balie te hebben gezien en het feit dat we al een stuk konden doorlopen. 'Ik ben Callum trouwens, Callum Whitefield' zeg ik, mezelf voorstellend


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S
    Ik glimlach. 'Kom mevrouw Sadler.' grijns ik en haak haar arm door de mijne. Ik laat ons op school verschijnen. In de bezemkast naar de bali. 'Eerst kamer zoeken?' glimlach ik dan en streel over haar wang. Mijn lippen beroeren dan even zachtjes de hare. Ze is nog altijd prachtig. Maar dat zou ze in mijn ogen ook zijn als ze grijze haren en rimpels had.

    [laten we Alexi, Jake en Leslie op 1 kamer?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wil iemand Lucas ontmoeten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik heb Casey.. Maar ik kan wel niet zo lang, moet dadelijk weg en kan dan straks weer reageren...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [is niet erg, waar is casey?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ze staat ergens in een rij om zich te melden of iets, omdat ze dus nieuw is. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [toevallig .Lucas is dr ook :p]

    Lucas Booth
    Ik sta net achter een meisje met bruine haren en zucht even verveeld als de rij niet snel genoeg gaat. Plots krijg ik een duw in mijn rug waardoor ik hard tegen het meisje bots. 'Ow sorry!' zeg ik zachtjes en kijk even schuldig. Ik kijk achter me waar er een grijnzende jongen staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Casey Rose Hazel
    Ik sta nog steeds verveeld in de rij. Dit lijkt ook niet op te schieten, ik sta nog steeds op dezelfde plek als 10 minuten geleden, zo voelt het in ieder geval. Plots voel ik iemand van achter tegen me aan botsen waardoor ik wat naar voren schiet en glukkig raak ik de persoon voor me nog net niet. Als ik dan weer recht en stabiel sta draai ik me om en zie daar een jongen staan. 'Ow sorry!' hoor ik hem zacht zeggen en ik haal even mijn schouders op. Ik zie achter de jongen een andere jongen grijnzend staan, waarschijnlijk de oorzaak hiervan. 'Het maakt niet ui. Het is niet dat jij er wat aan kon doen.' zeg ik ook en glimlach even vriendelijk naar hem. 'Ben jij ook nieuw hier?' vraag ik dan toch. Als ik toch nieuw ben, kan ik beter meteen beginnen nieuwe mensen te leren kennen, ik wil niet zo'n loner worden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucas Booth
    'Lucas.' glimlach ik en knik. 'Het is mijn eerste jaar hier.' Ik kijk haar met een vriendelijke glimlach aan. 'Wat is jouw naam?' Ik schuif iets op als de rij toch een beetje in beweging blijkt te zijn. Om de zoveel minuten 1 stap blijkbaar. Ik wacht op haar antwoord terwijl ik met mijn hand even door mijn haar ga om het terug warrig te leggen. Ik hoop maar dat mijn kamergenoot wat meevalt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'