• Jullie hebben het vast wel gelezen, in vorige topics van mij, dat ik het niet makkelijk had thuis. Nu komt het einde daarvan in zicht, want mijn ouders hebben eindelijk toegegeven dat het misschien toch beter is dat ik begeleid-zelfstandig-wonen ga doen. Eerst waren ze er fel op tegen, maar het gaat waarschijnlijk wel gebeuren. I feel so happy right now

    Zijn julllie ook ergens blij om? Zo ja, post het dan hier (:


    26 - 02 - '16

    Oh, dat moet wel een hele opluchting voor je zijn! (:
    Ik heb er overigens vaker van gehoord, van dat zelfstandig wonen met begeleiding. Maar wat houdt dat nou precies in? Dat je in een soort van appartementencomplex woont waarbij soms mensen je komen controleren om te kijken hoe het met je gaat? Want dat is altijd wat ik me er bij voorstel.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Oh, dat moet wel een hele opluchting voor je zijn! (:
    Ik heb er overigens vaker van gehoord, van dat zelfstandig wonen met begeleiding. Maar wat houdt dat nou precies in? Dat je in een soort van appartementencomplex woont waarbij soms mensen je komen controleren om te kijken hoe het met je gaat? Want dat is altijd wat ik me er bij voorstel.


    Je woont op jezelf, in een soort flatje en eens per week komt er een soort psycholoog idee bij je kijken hoe het met je gaat en die je tips geeft.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Je woont op jezelf, in een soort flatje en eens per week komt er een soort psycholoog idee bij je kijken hoe het met je gaat en die je tips geeft.

    Oh, oké. Dan zat ik er dus niet ver naast, haha. Is dan die gehele flat zelfstandig wonen + begeleiding of is het dan bijvoorbeeld aan jij en de rest van de flat heeft het niet?


    Chaos is a ladder.

    Wauw, super! Ik ben echt blij voor je, en ik hoop dat je er beter door gaat voelen en je meer rust hebt (:

    Eh, ik had gister een feestje en de jongen die ik leuk vond gaf me zijn jas omdat ik het koud had en toen hij weg ging kreeg ik een kus op mijn wang, dus ik ben ook wel een beetje blij, haha


    Miep

    Cullens schreef:
    (...)
    Oh, oké. Dan zat ik er dus niet ver naast, haha. Is dan die gehele flat zelfstandig wonen + begeleiding of is het dan bijvoorbeeld aan jij en de rest van de flat heeft het niet?


    Ik denk niet dat de hele flat begeleid zelfstandig wonen doet. Maar voordat je zo'n eigen flatje krijgt, is er een kans dat je in een groep komt met andere mensen die begeleid zelfstandig wonen willen.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik denk niet dat de hele flat begeleid zelfstandig wonen doet. Maar voordat je zo'n eigen flatje krijgt, is er een kans dat je in een groep komt met andere mensen die begeleid zelfstandig wonen willen.

    Oh oké. Ik wens je er in ieder geval veel succes mee! En nu maar hopen dat je het snel helemaal voor elkaar krijgt! (:


    Chaos is a ladder.

    Macavity schreef:
    Wauw, super! Ik ben echt blij voor je, en ik hoop dat je er beter door gaat voelen en je meer rust hebt (:

    Eh, ik had gister een feestje en de jongen die ik leuk vond gaf me zijn jas omdat ik het koud had en toen hij weg ging kreeg ik een kus op mijn wang, dus ik ben ook wel een beetje blij, haha[/i]

    Cyborg schreef:
    (...)

    Heftig! Maar moedig van je dat je naar de politie stapt. Ik hoop dat je snel vrijheid zal krijgen.


    Hehe, aftellen is begonnen, nog 25 dagen. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben blij voor jouw :P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Requille schreef:
    (...)

    Hehe, aftellen is begonnen, nog 25 dagen. (:


    Ben echt blij voor je


    26 - 02 - '16

    Dat is echt heel erg fijn voor je! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.