• Jullie hebben het vast wel gelezen, in vorige topics van mij, dat ik het niet makkelijk had thuis. Nu komt het einde daarvan in zicht, want mijn ouders hebben eindelijk toegegeven dat het misschien toch beter is dat ik begeleid-zelfstandig-wonen ga doen. Eerst waren ze er fel op tegen, maar het gaat waarschijnlijk wel gebeuren. I feel so happy right now

    Zijn julllie ook ergens blij om? Zo ja, post het dan hier (:


    26 - 02 - '16

    Ik hoop echt dat het ook zo snel mogelijk zal gebeuren. Het eerste wat ik dan denk ik ga doen is een tatoeage zetten. Ik zat te denken aan iets dat uit een kooi kan. Maar goed, daar ga ik minstens nog wel een jaar over nadenken.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 23:35 ]


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik hoop echt dat het ook zo snel mogelijk zal gebeuren. Het eerste wat ik dan denk ik ga doen is een tatoeage zetten. Ik zat te denken aan iets dat uit een kooi kan. Maar goed, daar ga ik minstens nog wel een jaar over nadenken.


    Een tatoeage? Ik weet dat je hier waarschijnlijk goed over na hebt gedacht en dat je al een tijdje met het idee rondloopt, maar vind je het niet een beetje extreem om dan gelijk al een tatoeage te laten zetten? Ik snap dat het een soort van expressie is, maar ik vind het ene beetje extreem :X
    Maar jouw leven :) Dus doe wat je gelukkig maakt

    Trouwens fijn voor je dat je eigenlijk wat rust krijgt. Rust is namelijk een erg waardevol ding waar mensen te weinig van krijgen. :)
    Veel succes (Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Een tatoeage? Ik weet dat je hier waarschijnlijk goed over na hebt gedacht en dat je al een tijdje met het idee rondloopt, maar vind je het niet een beetje extreem om dan gelijk al een tatoeage te laten zetten? Ik snap dat het een soort van expressie is, maar ik vind het ene beetje extreem :X
    Maar jouw leven :) Dus doe wat je gelukkig maakt

    Trouwens fijn voor je dat je eigenlijk wat rust krijgt. Rust is namelijk een erg waardevol ding waar mensen te weinig van krijgen. :)
    Veel succes (Y)


    Ik loop al jaren na te denken over een tatoeage. :')
    Ik wil er pas een als ik het zeker weet. Rust is inderdaad een waardevol ding. Als je het niet genoeg krijgt raak je overprikkelt, is elk ding je teveel en ga je er op een gegeven moment aan kapot. Ik spreek uit ervaring.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik loop al jaren na te denken over een tatoeage. :')
    Ik wil er pas een als ik het zeker weet. Rust is inderdaad een waardevol ding. Als je het niet genoeg krijgt raak je overprikkelt, is elk ding je teveel en ga je er op een gegeven moment aan kapot. Ik spreek uit ervaring.


    Aahh okeey dan vertrouw ik erop dat je de juiste keuze maakt en dat je er geen spijt van krijgt :)
    Keuzes maken je namelijk tot wie je bent. En geloof me, rust is nogal een onderschat iets, want met rust kunnen zoveel dingen echt beter aflopen heb ik gemerkt. Soms hebben mensen gewoon even de tijd nodig om hun hoofd leeg te maken en over alles opnieuw na te denken. Gewoon het op een juiste manier proberen tot je te laten bezinken, zodat ze er weer tegen kunnen. Er zijn namelijk genoeg mensen die eigenlijk breken doordat ze niet de rust krijgen die ze nodig hebben en daarom ben ik oprecht blij voor je dat je je rust krijgt, hoewel ik je nog niet eens echt goed ken. Ik weet in ieder geval door op de manier hoe je de dingen zegt dat je je rust goed zal benutten :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Goed voor je dat je, je vrijheid krijgt. (: Ik had 't topic waarover je het had al 's globaal gelezen en ik kan begrijpen waarom je uit het ouderlijk huis wil.
    Ikzelf heb al van jongs af aan mezelf ingeleverd voor mijn ouders en alles gedaan wat zij wouden, ik had ook geen vrienden die ik vertrouwde dus ik voelde me altijd alleen. Afgelopen week hebben mijn vriend en ik voor de tweede keer besloten dat naar hem toe verhuizen de betere optie is, waar mijn ouders voor de tweede keer ook fel op reageerden. De eerste keer wilden ze ons uit elkaar halen en de actie's van déze keer waren ook niet bepaald netjes. Maar ik ben al op tijd naar het politiebureau gegaan om alles op te helderen. Dus ja, ik ga ook vrolijk mijn vrijheid tegemoet. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Super! Wat fijn voor je!! ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Requille schreef:
    Goed voor je dat je, je vrijheid krijgt. (: Ik had 't topic waarover je het had al 's globaal gelezen en ik kan begrijpen waarom je uit het ouderlijk huis wil.
    Ikzelf heb al van jongs af aan mezelf ingeleverd voor mijn ouders en alles gedaan wat zij wouden, ik had ook geen vrienden die ik vertrouwde dus ik voelde me altijd alleen. Afgelopen week hebben mijn vriend en ik voor de tweede keer besloten dat naar hem toe verhuizen de betere optie is, waar mijn ouders voor de tweede keer ook fel op reageerden. De eerste keer wilden ze ons uit elkaar halen en de actie's van déze keer waren ook niet bepaald netjes. Maar ik ben al op tijd naar het politiebureau gegaan om alles op te helderen. Dus ja, ik ga ook vrolijk mijn vrijheid tegemoet. (:


    Heftig! Maar moedig van je dat je naar de politie stapt. Ik hoop dat je snel vrijheid zal krijgen.


    26 - 02 - '16

    Wow, super!
    Ik ben echt heel blij voor je!^^


    •*• Lululu •*•

    Oh, da's echt geweldig! Eindelijk gewoon wat rust voor jou. Ik hoop echt dat het goedgekeurd wordt!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Propitiation schreef:
    Super! Wat fijn voor je!! ^^
    Dit! Ik ben echt blij voor je, Eriek! <3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben echt blij voor je! hopelijk kan je zo tenminste wat rusten. (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb vrijdag eindelijk mijn neusoperatie gehad ^^ (Ik kan alleen steeds minder ervan herinneren x'D )

    En echt super voor je! Ik ben echt héél blij voor je ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Ik heb vrijdag eindelijk mijn neusoperatie gehad ^^ (Ik kan alleen steeds minder ervan herinneren x'D )

    En echt super voor je! Ik ben echt héél blij voor je ^^


    Dus met jou gaat 't nu ook weer de goede kant op. Mooi (:

    @ De rest, bedankt allemaal (:


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Dus met jou gaat 't nu ook weer de goede kant op. Mooi (:

    @ De rest, bedankt allemaal (:

    :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    So happy for you! Ik hoop echt dat het gaat lukken, Erieka.


    Bad decisions make good stories.