• Hoi

    Ik ben een meisje van 20 jaar en heb momenteel haar dat tot halverwege mijn rug komt. Nu denk ik er al enkele jaren over om het af te scheren.
    Dit is zeker geen impulsieve beslissing, Ik weet dat het erg gewaagd is, maar langs de andere kant wil ik er ook gewoon voor gaan, aangezien ik anders met het idee blijf spelen. Ik sta op het punt me volledig kaal te scheren, maar ik heb dus nog een laatste duwtje in de rug nodig. Wat vinden jullie hiervan? Moet ik er gewoon voor gaan?

    Reid schreef:
    (...)
    Neen. Waarom wil je per se kaal zijn als ik het vragen mag? Om aandacht te krijgen van mensen? Om iedereen te laten denken dat je ziek bent? Nagestaard te worden? Want dat is wat er gaat gebeuren.

    Lol, omdat ze het mooi vind misschien?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Merrow schreef:
    Zelf zou ik het niet doen, aangezien m'n haar me echt heilig is, maar ik vind het echt wel tof om te zien bij meiden.
    Wat ikzelf ook echt awesome vind is dit:


    Of als je nog korter wilt bovenop dit bijvoorbeeld:


    Misschien kan je dat overwegen, aangezien je op deze manier toch niet direct helemaal van je haar af ben en daarna kan je eventueel nog helemaal kaal gaan als je dat wilt.

    Ik denk toch voornamelijk dat het jou beslissing is, al zou ik zoiets alleen doen als je er 100% zeker van bent. Ik heb m'n haren ook al kort laten knippen in het verleden, waarbij ik uiteindelijk toch twijfelde of ik het wel zou doen of niet, en ik heb het me echt ontzettend beklaagd. Ze zeggen dat haar wel weer aangroeit - wat ook wel zo is - maar het heeft ruim 3 jaar geduurd voordat ik terug half lang haar had, en feitelijk heb ik nog wel één tot twee jaar te gaan, voordat het terug de lengte is die ik had.
    Maar als je het echt wilt, en er eigenlijk al zo lang over nadenkt en het overweeg om te doen, dan zou ik het gewoon doen (;


    THIS !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Reid schreef:
    (...)
    Neen. Waarom wil je per se kaal zijn als ik het vragen mag? Om aandacht te krijgen van mensen? Om iedereen te laten denken dat je ziek bent? Nagestaard te worden? Want dat is wat er gaat gebeuren.

    Jeez, lekker positief meteen weer.

    OT: Ik zou het als ik jou was het eerst kort doen, en dan pas helemaal kaal! Dapper van je :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Barnabas schreef:
    Waarom meteen kaal? Zo zonde!
    Je krijgt er echt spijt van, dat zal ik je wel vertellen.


    Reid schreef:
    (...)
    Neen. Waarom wil je per se kaal zijn als ik het vragen mag? Om aandacht te krijgen van mensen? Om iedereen te laten denken dat je ziek bent? Nagestaard te worden? Want dat is wat er gaat gebeuren.

    Misschien in jouw wereldje. Als zij het wilt, dan wilt zij dat.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 16:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrienden, maar ik wil eerst echt lang haar en dan pas zal ik er nog eens goed over na denken.
    Een meisje dat ik ken heeft haar lange haren kort geknipt, niet helemaal gemillimeterd, maar wel tamelijk kort en ze heeft het dan aan kankerfonds gegeven om er een pruik van te maken. Ik vind het wel een leuk gebaar. :')

    OT: Zoals hier al gezegd werd, ik zou het ook niet meteen kaal doen, want dan krijg je er spijt van, denk ik.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Om even te reageren op Reid: ik wil het gewoon eens geprobeerd hebben. Nu ik nog jong ben, is dat makkelijker, aangezien ik geen rekening moet houden met wat mensen (op mijn werk bijvoorbeeld) denken. IK ben me ervan bewust dat sommige mensen niet zo positief zullen reageren, maar dat houdt me niet tegen om het te doen. Ik denk wel dat ik het niet volledig kaal wil bij nader inzien. Alles eraf is toch wel heel, tja, kaal ;) Wat lijkt jullie nog een acceptabele lengte om te scheren?

    Misschien zoiets?


    El Diablo.

    Dit is ook heel mooi:


    26 - 02 - '16

    Allebei best wel mooi, ja, maar ik zou het graag een eindje korter willen. Echt volledig geschoren als jullie snappen wat ik bedoel. Een kort kapsel is ook erg mooi, maar ik wil het graag iets extremer.

    Wat dacht je van iets dat op het haar van P!nk lijkt?


    26 - 02 - '16

    Zoiets?


    El Diablo.

    Begint er al meer op te lijken, ja. Zonder het lange stuk dan wel ;) En misschien het korte stuk ook nog iets korter.

    Sorry, maar wat bezielt mensen dat ze hun hoofd kaal willen scheren o.O


    26 - 02 - '16

    wow, ik zou dit nooit doen :')
    maar als je je er goed bij voelt, vooral doen.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik wil het gewoon eens gedaan hebben zoals ik hierboven al zei, en het lijkt me nog wel iets hebben ook. Dat kopje van Natalie Portman heeft inderdaad nog wel iets. Bij haar heb ik het altijd erg mooi gevonden. Hoe lang zou dat ongeveer zijn op die foto?