• Hoi

    Ik ben een meisje van 20 jaar en heb momenteel haar dat tot halverwege mijn rug komt. Nu denk ik er al enkele jaren over om het af te scheren.
    Dit is zeker geen impulsieve beslissing, Ik weet dat het erg gewaagd is, maar langs de andere kant wil ik er ook gewoon voor gaan, aangezien ik anders met het idee blijf spelen. Ik sta op het punt me volledig kaal te scheren, maar ik heb dus nog een laatste duwtje in de rug nodig. Wat vinden jullie hiervan? Moet ik er gewoon voor gaan?


    Het klinkt toch echt dat je het graag wilt, bijna iedereen op het topic zegt nee, en persoonlijk zou ik het ook niet doen, maar je blijft ze tegen spreken en wijst ieder idee om het in stappen doen af dus eigenlijk heb je je beslissing al gemaakt. Laat je dan niet tegenhouden door anderen en ga ervoor zou ik zeggen. :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zou mezelf niet meteen kaal scheren, eerst je haar kort knippen en dan kijken wat je verder wilt. Nagestaard worden op straat zal sowieso het geval zijn, dat je dat maar weet. Maar wil je het echt doen, ga ervoor en maak er geen topic van aan - je zult niet alleen positieve reacties krijgen maar ook een heleboel negatieve. Daar zul je ook niks van moeten aantrekken, doe wat je wilt en vraag niet aan anderen of je het moet doen of niet. Voel jij er fijn bij, doe het. Go girl go! :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wijs de ideeën om het in stapjes te doen helemaal niet af, hoor. Ik ben nog steeds van plan het eerst op de lengte van het eerste fotootje dat ik postte te knippen. Misschien had ik er inderdaad geen topic over moeten openen, maar ik weet nog steeds niet 100% zeker of ik het ga doen, vandaar dat ik toch even wat meningen wil verzamelen. Kaal wordt het dus ook niet uiteindelijk, wel gemillimeterd waarschijnlijk. Alleen weet ik niet precies op welke lengte.
    Ik ga denk ik voor dinsdag een afspraak maken bij de kapper en het alvast kort laten knippen (de lengte van het eerste fotootje), dan kan ik al niet meer echt terug en zie ik nog wel wanneer ik het ga scheren.

    Ik vind je eigenlijk best wel lef hebben om dat te doen! Je moet er ook wel mee staan, een mooi snoetje hebben... Ik weet van mezelf dat ik niet met kort haar zou staan; mijn hoofd is te dik, te rond.
    Ik zou zeggen: you go girl! Succes!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Twijfelaar schreef:
    Ik wil het gewoon eens gedaan hebben zoals ik hierboven al zei, en het lijkt me nog wel iets hebben ook. Dat kopje van Natalie Portman heeft inderdaad nog wel iets. Bij haar heb ik het altijd erg mooi gevonden. Hoe lang zou dat ongeveer zijn op die foto?


    Portman heeft het gedaan vanwege een filmrol


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bij twijfel niet doen, krijg je spijt van. Knip het dan gewoon een stuk korter of zoiets ;P


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou eerst je haar iets korter laten knippen. Dan kun je altijd nog helemaal kaal scheren. Haar kun je makkelijk afscheren maar het groeit niet zo heel snel aan. Ik zou er nog even goed over nadenken.


    I still think of the guitar bible.