• Hallo iedereen!

    Zou het geen leuk idee zijn als quizlet in meerdere talent beschibaar zou zijn.BV Engels, Frans, Duits etc. En dit dan fonder Quizlet.com zetten met dan de links naar NL, DE, FR, EN etc.
    Zodat ook ander landen van Q kunnen genieten.

    Maar ik weet niet of dit zal gaan ivm traagheid.

    Laat maar weten wat jullie vinden!(Y)

    PS weet niet of hier al een topic van was.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nee, liever niet.


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het een ronduit slecht idee. Sorry.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat was ooit eens een ideetje, maar dat is er niet echt gekomen. Ik weet wel dat Rutger dat wel zag zitten om te realiseren. Misschien moet je hem dat nog eens sturen?


    Let the Night embrace you

    Chekhov schreef:
    Ik vind het een ronduit slecht idee. Sorry.


    Ieder zijn eigen mening niet waar:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sagitta schreef:
    Dat was ooit eens een ideetje, maar dat is er niet echt gekomen. Ik weet wel dat Rutger dat wel zag zitten om te realiseren. Misschien moet je hem dat nog eens sturen?

    Ah dat wist ik niet, maar niemand vind dit een goed idee dus ga ik het ook niet echt nieuw leven inblazen.:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Quizlet blijft van Nederland en Belgie!
    Amerika heeft het Vrijheidsbeeld, Frankrijk heeft de Eiffeltoren, Engeland heeft de big ben en Nederland en Belgie hebben Quizlet!

    Zou alleen wel leuker zijn als quizlet voor 1830 zou zijn opgericht, maar gaat moeilijk zonder internet in die tijd :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Normaal gesproken ben ik helemaal voor alles wat Q toegankelijker zou maken voor meer mensen, maar in dit geval niet, sorry. Noem het achterhaald, maar in mijn ogen is Q een Nederlandse site en ik zou het eigenlijk jammer vinden als er een anderstalige versie kwam.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ehr, no thanks :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hm, vind het niet per se nodig. Niet voor Quizlet.
    Maar wel een leuk idee!


    Tijd voor koffie.

    Hmm, nee, laat Quizlet maar lekker Nederlands/Belgisch blijven.
    Heb geen zin om op nog een andere site in het engels te moeten gaan praten, mij teveel gedoe.


    Stenenlikker

    DarkSavior schreef:
    Nee, alsjeblieft niet zeg.


    26 - 02 - '16

    De Duitsers komen! (cat)


    ars moriendi

    Ik vind het juist fijn dat Quizlet zo 'compact' is. Ik hoef me niet aan te passen aan een andere taal en kan mijn verhalen ook gewoon in het Nederlands schrijven. Quizlet is ons 'kleine geheimpje' en dat wil ik graag zo houden. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh dear, liever niet. Ik vind Q prima zoals het is. Waarom moet alles internationaal en zo commercieel?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vind het meer dan prima zoals het nu is.


    Bad decisions make good stories.