• Is euthanasie toegestaan in België, Duitsland en Frankrijk? x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Matilda schreef:
    Dan zou ik die graag willen horen, misschien kan ik mijn kijk op mensen zoals jij veranderen.
    Ik ben dus Fren, maar dat wist je al en ik wed dat jij gewoon een heel klein hartje en een grote bek hebt.


    En hieruit blijkt maar des te meer dat je mij dus niet kent.
    Ik ga je kijk op "mensen zoals mij" niet veranderen, aangezien je je oordeel al getrokken hebt, ook al is dat een vooroordeel.
    Maar over dat kleine hartje en die grote bek? Het kleine hartje heb ik alleen voor vrienden, en de grote bek tegen mensen die vooroordelen over mij trekken.
    En als het me te ver gaat heb ik wel meer dan een grote bek ook.
    Maar zoals ik me zei, je kent me niet, je wil me duidelijk ook niet kennen, en ik hoef ook weer niet zo nodig mijn vriendenkring uit te breiden Je zal er toch nooit bij horen. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mag ik ten eerste zeggen dat het niet mijn bedoeling was om deze chaos te veroorzaken :X
    Ik probeerde goed op een topic te reageren, maar ik ben bang dat het niet zo aan mij besteed is.
    Ik krijg altijd weer van die fans die op me reageren en dan krijg je dit.
    Voor de topic-maker sorry!.

    Valentino schreef:
    (...)

    HAHA! You so funny, nee ik zei dat je slim probeert te doen, althans dat was mijn bedoeling om te zeggen. En als jij hiermee wilt zeggen dat ik dom ben dan heb je het goed mis jongen.
    Maar ik heb mijn mening gegeven en mijn zegje gedaan, ik ben wel weer klaar hier.


    En nu jij :P
    Jij mag van mijn tekst maken wat je wilt, want ik slaap er echt niet minder om. Ik denk dat je een beetje boos bent en even tot rust moet komen, neem even wat kalmerende kamillethee en dan komt het wel goed. :) Ik vind het ook fijn dat jij zo objectief blijft als je boos bent, dat is echt goed aan je te merken. Volgende keer als je iemand 'de waarheid' wilt zeggen, probeer het wat objectiever te houden en kom meer met feiten, want als je een beetje tussen de regels doorleest, snap je heus wel dat wat ik wil zeggen goed onderbouwt kan worden en het toch wel ergens op kan slaan.

    Veel succes tot de volgende keer!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En nu gaan we weer mooi on-topic en op de vraag beantwoorden die hier gesteld werd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.