Mag ik ten eerste zeggen dat het niet mijn bedoeling was om deze chaos te veroorzaken
Ik probeerde goed op een topic te reageren, maar ik ben bang dat het niet zo aan mij besteed is.
Ik krijg altijd weer van die fans die op me reageren en dan krijg je dit.
Voor de topic-maker sorry!.
Valentino schreef:
(...)
HAHA! You so funny, nee ik zei dat je slim probeert te doen, althans dat was mijn bedoeling om te zeggen. En als jij hiermee wilt zeggen dat ik dom ben dan heb je het goed mis jongen.
Maar ik heb mijn mening gegeven en mijn zegje gedaan, ik ben wel weer klaar hier.
En nu jij
Jij mag van mijn tekst maken wat je wilt, want ik slaap er echt niet minder om. Ik denk dat je een beetje boos bent en even tot rust moet komen, neem even wat kalmerende kamillethee en dan komt het wel goed.
Ik vind het ook fijn dat jij zo objectief blijft als je boos bent, dat is echt goed aan je te merken. Volgende keer als je iemand 'de waarheid' wilt zeggen, probeer het wat objectiever te houden en kom meer met feiten, want als je een beetje tussen de regels doorleest, snap je heus wel dat wat ik wil zeggen goed onderbouwt kan worden en het toch wel ergens op kan slaan.
Veel succes tot de volgende keer!
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.