• Is euthanasie toegestaan in België, Duitsland en Frankrijk? x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Destined schreef:
    (...)

    School zijn experts in leuke dingen saai maken. :P
    Volgens mij krijgen ze dat bij de opleiding erbij van: Hoe kun je dit leuke onderwerp zo saai mogelijk maken xD
    Nee, maar school brengt heel veel interessant dingen vrij saai over en soms is het ook dat je het verplicht moet doen of leren dat dingen saai of gewoon vervelend maakt. Tenminste dat vind ik.
    Ja precies, als ik er nou zelf wat van mocht maken had ik het wel leuk gevonden. Zulke dingen spreken mij altijd wel aan.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, dat kan, maar ik vind voor school beetje een vage reden. Soms krijg je wel een beetje een inleiding met uitleg over hoe en wat, persoonlijk vind ik dat altijd wel wat fijner, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik was gewoon nieuwsgierig naar wat voor opdracht voor school dat is. Want elke opdracht bij school zit wel iets achter waarom je zoiets hoort te weten en het zijn vaak ook bewuste opdrachten die je van school krijgt. Vroeg me gewoon af waarom je zoiets wilt weten.


    Net alsof alles een gegronde reden moet hebben. Sorry hoor, maar dit is echt bullshit.
    Ik erger me sowieso aan jouw reacties altijd, dus dat scheelt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, dat kan, maar ik vind voor school beetje een vage reden. Soms krijg je wel een beetje een inleiding met uitleg over hoe en wat, persoonlijk vind ik dat altijd wel wat fijner, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik was gewoon nieuwsgierig naar wat voor opdracht voor school dat is. Want elke opdracht bij school zit wel iets achter waarom je zoiets hoort te weten en het zijn vaak ook bewuste opdrachten die je van school krijgt. Vroeg me gewoon af waarom je zoiets wilt weten.

    Ik denk dat het gewoon iets om te leren en niet met een speciale reden of diepgang.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Valentino schreef:
    (...)

    Net alsof alles een gegronde reden moet hebben. Sorry hoor, maar dit is echt bullshit.
    Ik erger me sowieso aan jouw reacties altijd, dus dat scheelt.


    Ik ben van mening dat er wel een reden zit achter waarom een docent een opdracht meegeeft. Een docent zou dat vast en zeker niet doen, omdat hij het zelf een geweldig idee vond en op een dag denkt van: Weet je wat! Laat ik eens wat opdrachten meegeven aan die kinderen, want die hebben toch niets te doen. Nee, een docent denkt altijd goed na over zijn opdrachten en weet dat het relevant gaat zijn. Er zit wel degelijk een gegronde reden achter een opdracht.

    In dit opzicht wilde ik gewoon weten in wat voor kader ik moet denken bij wat dit is, maar dit was gewoon een verslag voor school en dan weet ik genoeg. Ik was gewoon nieuwsgierig en dat mag ik zijn.

    P.s.
    Als je een hekel hebt en me op dingen probeert te pakken, doe het dan wel goed.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik ben van mening dat er wel een reden zit achter waarom een docent een opdracht meegeeft. Een docent zou dat vast en zeker niet doen, omdat hij het zelf een geweldig idee vond en op een dag denkt van: Weet je wat! Laat ik eens wat opdrachten meegeven aan die kinderen, want die hebben toch niets te doen. Nee, een docent denkt altijd goed na over zijn opdrachten en weet dat het relevant gaat zijn. Er zit wel degelijk een gegronde reden achter een opdracht.

    In dit opzicht wilde ik gewoon weten in wat voor kader ik moet denken bij wat dit is, maar dit was gewoon een verslag voor school en dan weet ik genoeg. Ik was gewoon nieuwsgierig en dat mag ik zijn.

    P.s.
    Als je een hekel hebt en me op dingen probeert te pakken, doe het dan wel goed.


    Je mag nieuwsgierig zijn ja, maar ze hoeft jou niet alles aan die belachelijk grote neus van je te hangen, het is me opgevallen dat jij altijd alles precies moet weten. Daar erger ik me inderdaad aan, en dat je denkt dat je slim bent, alles weet en dat je gewoon zo bijdehand bent. En ik weet gelukkig dat ik daar niet de enige in ben, ik heb alleen het lef om het recht in je gezicht te zeggen, en ik hoef jou niet op dingen proberen te pakken, aangezien ik dat niet probeer, ik wou alleen zeggen dat het je misschien wel eens een keer geen fuck aangaat.

    P.S.
    Als je slimme opmerkingen wilt maken mag je misschien nog wel wat langer doorstuderen. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Je mag nieuwsgierig zijn ja, maar ze hoeft jou niet alles aan die belachelijk grote neus van je te hangen, het is me opgevallen dat jij altijd alles precies moet weten. Daar erger ik me inderdaad aan, en dat je denkt dat je slim bent, alles weet en dat je gewoon zo bijdehand bent. En ik weet gelukkig dat ik daar niet de enige in ben, ik heb alleen het lef om het recht in je gezicht te zeggen, en ik hoef jou niet op dingen proberen te pakken, aangezien ik dat niet probeer, ik wou alleen zeggen dat het je misschien wel eens een keer geen fuck aangaat.

    P.S.
    Als je slimme opmerkingen wilt maken mag je misschien nog wel wat langer doorstuderen. :')


    Waarom moet je de boel altijd komen verzieken?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Matilda schreef:
    (...)

    Waarom moet je de boel altijd komen verzieken?


    Altijd is wel een heel groot woord hè.
    Btw, wie ben jij eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:17 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vergeet niet zo snel dingen, en het enige wat ik me van jou herinner sinds je terugkomst op Q, is negatief.
    Haj, ik ben Fren en kan het niet zo goed vinden met mensen zoals jij.
    Jij bent?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:18 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Valentino schreef:
    (...)

    Je mag nieuwsgierig zijn ja, maar ze hoeft jou niet alles aan die belachelijk grote neus van je te hangen, het is me opgevallen dat jij altijd alles precies moet weten. Daar erger ik me inderdaad aan, en dat je denkt dat je slim bent, alles weet en dat je gewoon zo bijdehand bent. En ik weet gelukkig dat ik daar niet de enige in ben, ik heb alleen het lef om het recht in je gezicht te zeggen, en ik hoef jou niet op dingen proberen te pakken, aangezien ik dat niet probeer, ik wou alleen zeggen dat het je misschien wel eens een keer geen fuck aangaat.

    P.S.
    Als je slimme opmerkingen wilt maken mag je misschien nog wel wat langer doorstuderen. :')


    Het hoeft niet, maar daarom is het ook een vraag. Een vraag is geen verplichting daar kun je kiezen uit wat je doet en volgens mij mag ik best vragen aan mensen hoe iets precies zit. Ik wil alles graag precies weten, maar is dat dan zo verkeerd? Nou, technisch gezien ben ik niet bepaald slim, ik ben geïnteresseerd in kennis en daardoor lijkt het miss voor jou dat ik slim ben, maar is dat dus niet zo.

    En stel dat het mij geen fuck aan gaat, dan heb je altijd de keus om nee te zeggen. Ik verplicht niemand iets toe.

    Ik maak ook altijd vrienden, hoe meer ik op het forum komt hoe meer fans ik krijg :P
    Het kan gewoon geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben.

    P.s.
    Ben ik mee bezig! Komt voor elkaar daar hoef jij je geen zorgen over te maken. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    HA-HA! Dan kijk je niet vaak op het forum zeker? Ik ben echt niet alleen maar negatief, het ligt er natuurlijk ook aan hoe je iets opvat.
    Besides, die negativiteit, of zoals jij het wilt noemen, heeft ook een reden.
    Ik ben Naomy, en het interesseert me niet wat mensen zoals jij van mij vinden.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:19 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dan zou ik die graag willen horen, misschien kan ik mijn kijk op mensen zoals jij veranderen.
    Ik ben dus Fren, maar dat wist je al en ik wed dat jij gewoon een heel klein hartje en een grote bek hebt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:21 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Valentino schreef:
    HA-HA! Dan kijk je niet vaak op het forum zeker? Ik ben echt niet alleen maar negatief, het ligt er natuurlijk ook aan hoe je iets opvat.
    Besides, die negativiteit, of zoals jij het wilt noemen, heeft ook een reden.


    Jij bent niet bekend met het fenomeen sarcasme of satire :P
    Maar ik weet dat mensen niet altijd positief over me zijn, maar moet mij dat remmen om mijn mening te geven?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Het hoeft niet, maar daarom is het ook een vraag. Een vraag is geen verplichting daar kun je kiezen uit wat je doet en volgens mij mag ik best vragen aan mensen hoe iets precies zit. Ik wil alles graag precies weten, maar is dat dan zo verkeerd? Nou, technisch gezien ben ik niet bepaald slim, ik ben geïnteresseerd in kennis en daardoor lijkt het miss voor jou dat ik slim ben, maar is dat dus niet zo.

    En stel dat het mij geen fuck aan gaat, dan heb je altijd de keus om nee te zeggen. Ik verplicht niemand iets toe.

    Ik maak ook altijd vrienden, hoe meer ik op het forum komt hoe meer fans ik krijg :P
    Het kan gewoon geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben.

    P.s.
    Ben ik mee bezig! Komt voor elkaar daar hoef jij je geen zorgen over te maken. :P


    HAHA! You so funny, nee ik zei dat je slim probeert te doen, althans dat was mijn bedoeling om te zeggen. En als jij hiermee wilt zeggen dat ik dom ben dan heb je het goed mis jongen.
    Maar ik heb mijn mening gegeven en mijn zegje gedaan, ik ben wel weer klaar hier.


    We'll still love each other, forever and always. <3


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als jullie gewoon die discussie lekker op je gastenboek houden in plaats van een topic, ben onder andere ik al heel blij.


    Deep inside, I've never felt alive