Valentino schreef:
(...)
Je mag nieuwsgierig zijn ja, maar ze hoeft jou niet alles aan die belachelijk grote neus van je te hangen, het is me opgevallen dat jij altijd alles precies moet weten. Daar erger ik me inderdaad aan, en dat je denkt dat je slim bent, alles weet en dat je gewoon zo bijdehand bent. En ik weet gelukkig dat ik daar niet de enige in ben, ik heb alleen het lef om het recht in je gezicht te zeggen, en ik hoef jou niet op dingen proberen te pakken, aangezien ik dat niet probeer, ik wou alleen zeggen dat het je misschien wel eens een keer geen fuck aangaat.
P.S.
Als je slimme opmerkingen wilt maken mag je misschien nog wel wat langer doorstuderen. :')
Het hoeft niet, maar daarom is het ook een vraag. Een vraag is geen verplichting daar kun je kiezen uit wat je doet en volgens mij mag ik best vragen aan mensen hoe iets precies zit. Ik wil alles graag precies weten, maar is dat dan zo verkeerd? Nou, technisch gezien ben ik niet bepaald slim, ik ben geïnteresseerd in kennis en daardoor lijkt het miss voor jou dat ik slim ben, maar is dat dus niet zo.
En stel dat het mij geen fuck aan gaat, dan heb je altijd de keus om nee te zeggen. Ik verplicht niemand iets toe.
Ik maak ook altijd vrienden, hoe meer ik op het forum komt hoe meer fans ik krijg
Het kan gewoon geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben.
P.s.
Ben ik mee bezig! Komt voor elkaar daar hoef jij je geen zorgen over te maken.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.