• Is euthanasie toegestaan in België, Duitsland en Frankrijk? x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Geen idee..google?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Belgie wel, Duitsland niet, Frankrijk niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    In België mag het, maar in Duitsland is het verboden en volgens mij ook in Frankrijk.


    Take me to wonderland

    Waarom wil je dat weten?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Waarom wil je dat weten?

    Voor school? Het is namelijk bij school geplaatst. :')


    Take me to wonderland

    In België wel In Duitsland en Frankrijk is het verboden


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Itami schreef:
    (...)
    Voor school? Het is namelijk bij school geplaatst. :')


    Ja, dat kan, maar ik vind voor school beetje een vage reden. Soms krijg je wel een beetje een inleiding met uitleg over hoe en wat, persoonlijk vind ik dat altijd wel wat fijner, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik was gewoon nieuwsgierig naar wat voor opdracht voor school dat is. Want elke opdracht bij school zit wel iets achter waarom je zoiets hoort te weten en het zijn vaak ook bewuste opdrachten die je van school krijgt. Vroeg me gewoon af waarom je zoiets wilt weten.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Waarom wil je dat weten?
    Het is voor school ik moet een verslag over Euthanasie schrijven. Het is echt saai blèh.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    (...)Het is voor school ik moet een verslag over Euthanasie schrijven. Het is echt saai blèh.


    Aahh okeey, dan weet ik genoeg :P
    Was gewoon nieuwsgierig.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Priority schreef:
    (...)Het is voor school ik moet een verslag over Euthanasie schrijven. Het is echt saai blèh.


    Voor jou misschien saai, maar vergeet niet dat het voor velen als verlossing van de ongeneselijke pijn komt! (;
    Misschien is het wat interessanter als je er met mensen over praat die er mee te maken hebben / er voor gekozen hebben (als het moment daar is).


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Voor jou misschien saai, maar vergeet niet dat het voor velen als verlossing van de ongeneselijke pijn komt! (;
    Misschien is het wat interessanter als je er met mensen over praat die er mee te maken hebben / er voor gekozen hebben (als het moment daar is).


    Als je al te lui bent om te google'n, zie ik dat niet zo snel gebeuren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vind 't best wel een interessant onderwerp om heel eerlijk te zijn, het is saaier om te schrijven over Spaanse schilderijen uit de renaissance, en waar dan geen Christelijke invloeden in mogen zitten..


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Vind 't best wel een interessant onderwerp om heel eerlijk te zijn, het is saaier om te schrijven over Spaanse schilderijen uit de renaissance, en waar dan geen Christelijke invloeden in mogen zitten..


    Licet schreef:
    (...)

    Als je al te lui bent om te google'n, zie ik dat niet zo snel gebeuren.


    Hier ben ik het eigenlijk heel erg mee eens.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het onderwerp wel interessant! Alleen de manier waarop mijn school de vragen stelt vind ik niet bepaald leuk. Je mag de vragen niet zelf verzinnen en dat vind ik niet leuk.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Priority schreef:
    Ik vind het onderwerp wel interessant! Alleen de manier waarop mijn school de vragen stelt vind ik niet bepaald leuk. Je mag de vragen niet zelf verzinnen en dat vind ik niet leuk.


    School zijn experts in leuke dingen saai maken. :P
    Volgens mij krijgen ze dat bij de opleiding erbij van: Hoe kun je dit leuke onderwerp zo saai mogelijk maken xD
    Nee, maar school brengt heel veel interessant dingen vrij saai over en soms is het ook dat je het verplicht moet doen of leren dat dingen saai of gewoon vervelend maakt. Tenminste dat vind ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.