• Falling in Reverse heeft op 7 mei een nieuw nummer uitgebracht. Ik weet niet hoeveel mensen op Q ze kennen, maar aangezien het toch wel een redelijk bekende metal(?) band is, vermoed ik toch wel een paar. Dus voor wie 'm nog niet gezien had:



    Ik zat heel verbaasd naar mijn beeldscherm te kijken toen mijn broer 'm net liet zien. Dat de band/Ronnie veranderd is, is duidelijk. Of we daar blij mee moeten zijn... :'D. Ze hebben in ieder geval aardig wat haat gekregen voor dit nummer en een boel fans verloren. Stiekem hoop ik dat het een of andere vage publiciteitsstunt is en de rest van het album in hun normale stijl is, want in de spotlight komen ze er wel mee. So, what you think?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 20:18 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ken ze niet, maar dit heeft best wel een leuke beat.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    oke.. ik ben bang nu. ;'c
    ik hoop inderdaad heel erg dat dit een grote grap is, want ik vind dit echt niet tof.
    ik hou van Ronnie echt, maar dit gaat te ver ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    oke.. ik ben bang nu. ;'c
    ik hoop inderdaad heel erg dat dit een grote grap is, want ik vind dit echt niet tof.
    ik hou van Ronnie echt, maar dit gaat te ver ;x


    Hij zegt ook echt in 't nummer dat hij zijn hele leven al van rap houdt. Hoe kan hij zijn fans dit aandoen? D: Ik voel me... verraden lol.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Hij zegt ook echt in 't nummer dat hij zijn hele leven al van rap houdt. Hoe kan hij zijn fans dit aandoen? D: Ik voel me... verraden lol.

    jaja, ik denk dat hij maar gewoon weer aan de drugs moet, want dit is niet goed voor hem ;p
    haha, nee grapje. like, ik keek zo uit naar het nieuwe album. en nu, nu is mijn hoop verloren. ;'c
    like, Escape the fate is ook al niet meer leuk zins Ronnie er weg is. en toen was ik zo blij met Falling in Revers. en nu flikt hij me dit. ik ben diep teleurgesteld. ;'c

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 21:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou niet zo zeer zeggen dat Falling in Reverse een metal band is, ik denk dat het meer richting de post-hardcore/alternative rock gaat (al kan ik daar fout zitten hoor :X )
    Vind het nummer wel ok, maar had het niet verwacht van een band als Falling in Reverse.


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Ik ken ze niet


    26 - 02 - '16

    Ja erg jammer dit en wat hij met zijn haar heeft gedaan D: zonde zonde


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik ken de band niet, maar dit liedje vind ik ook niet geweldig.


    Ex astris, sciencia

    Ik ken ze, maar dit nummer vind ik echt shit. Ik hoop inderdaad dat het een of andere vage grap is. ;o;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ken ze en wtf is dit voor iets? Ik kom weer helemaal terug in de Hale tijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze zijn uit elkaar!
    Ronnie heeft alle bandleden eruit geflikert.
    Hij gaat nogsteeds Vans warped tour doen.
    Knap in zijn eentje. x'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    Ze zijn uit elkaar!
    Ronnie heeft alle bandleden eruit geflikert.
    Hij gaat nog wel de tour doen en hij gaat ook nogsteeds Vans warped tour doen.
    Knap in zijn eentje. x'D


    Really? :o
    Jeez, de alcohol moet z'n hersens nu toch wel echt flink beschadigd hebben >.<


    i put the fun in funeral

    Ik vind het helemaal niet goed, maar hun nieuwe liedje fashionably late is beter :)

    Er is nu nog een lied uit. Ik weet niet welke ik nu het slechtst vind (cat)

    Het artikel waar het instaat
    Hij is gewoon verneukt. klaar.
    een beetje iedereen uit de band gooien omdat ze maar geen uitverkochte zalen kregen en een beetje al het geld voor jezelf houden. Ja, daar schiet je wat mee op.
    Er is geen drummer of gitarist die nu nog denkt. ''He, ja leuk, laten we met Ronnie in een band gaan.''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''