• ik ga een nieuwe tokio hotel serie beginnen het word een soort goude kooi iets maar dan toch weer anders

    ik speel zelf ook mee in het verhaal maar ik verklap niet met wie ik krijg xD

    wie ik zoek

    vriendin met wie ik daar heel goed kan opschieten : patricia

    vriendin met wie ik ook goed kan opschieten :
    xhillary als renee

    vriendin met wie ik werk in het paleisje :

    4 andere meisjes

    1 schoonmaakster

    het verhaal gaat zo beginnen 4 gewone meiden en 4 meiden met een speciaal beroep komen met de jongens van tokio hotel in een huis net zo iets als de goude kooi

    wat ik van jullie wil weten is

    naam :
    leeftijd :
    uiterlijk :
    waarom jij in mijn serie wilt spelen :
    welk beroep je zou willen als je der in komt :

    suc6

    kuskus

    naam :
    Heey !! Hier je lijstje

    leeftijd : Annelies

    uiterlijk : Licht bruin haar, blauwe ogen, uhmm tsjah veel wete ik niet over mezelf te zeggen

    waarom jij in mijn serie wilt spelen : Omdat ik graag in serie's speel en het wel leuk zou zijn om erin te komen :)

    welk beroep je zou willen als je der in komt : Uhmm misschien iets in de showbizz?

    Oowjah ik zou graag een van die 4 meisjes zijn :)

    Het zou echt leuk zijn moest ik erin komen :D

    Xxx-Mii(H)

    Hoer je lijstje :)

    naam : Annelies

    leeftijd : 12 maar misschien in de quiz wat ouder

    uiterlijk : Licht bruin haar, blauwe ogen, uhmm tsjah veel wete ik niet over mezelf te zeggen

    waarom jij in mijn serie wilt spelen : Omdat ik graag in serie's speel en het wel leuk zou zijn om erin te komen :)

    welk beroep je zou willen als je der in komt : Uhmm misschien iets in de showbizz?

    Oowjah ik zou graag een van die 4 meisjes zijn :)

    Het zou echt leuk zijn moest ik erin komen :D

    Xxx-Mii(H)

    Hier je lijstje :)

    naam : Annelies

    leeftijd : 12 maar misschien in de quiz wat ouder

    uiterlijk : Licht bruin haar, blauwe ogen, uhmm tsjah veel wete ik niet over mezelf te zeggen

    waarom jij in mijn serie wilt spelen : Omdat ik graag in serie's speel en het wel leuk zou zijn om erin te komen :)

    welk beroep je zou willen als je der in komt : Uhmm misschien iets in de showbizz?

    Oowjah ik zou graag een van die 4 meisjes zijn :)

    Het zou echt leuk zijn moest ik erin komen :D

    Xxx-Mii(H)

    wil jij een van mij vriendinnen zijn of

    een van die andere 4 ?

    naam :Rose (A)

    leeftijd : Moet jy weten ^^

    uiterlijk :Zwart haar met Rode lokken, Bruine ogen, 1.73 en slank x)

    waarom jij in mijn serie wilt spelen :Omdat ik dan vereerd zou zyn x) En ik je quiz zeker weten zou doen :P

    welk beroep je zou willen als je der in komt : Journalist (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ooooo ik zit erin thanx:)


    I do not hook up.

    Ooooo ik zit erin thanx:)


    ik ben lief ik weet het =DD


    naam :kim

    leeftijd :13 maar mag jij weten

    uiterlijk :niet dik niet dun donker blond draag altijd kleren naar mijn humeur

    waarom jij in mijn serie wilt spelen :omdat ik je quizjes zou maken en het lijkt me ook wel leuk

    welk beroep je zou willen als je der in komt :maak niet uit

    naam : anneli

    leeftijd : 12 maar jij moet dat maar kiezen

    uiterlijk : Euhm blond haar stijl naar beneden met een strikje in. Euhm skinny jeansen in kleur en leuke T-shirts met een felle print erop en natuurlijk pumps.

    waarom jij in mijn serie wilt spelen : Gewoon ik speel nog niet in iemand zijn serie en ik zou het graag eens wilen doen

    welk beroep je zou willen als je der in komt : Topmodel in de blaadjes staan en dan meer de trashy stijl dat je haar in andere kleuren is enz.


    I'm invisible.