• || One Direction || Love Heaven ||Topic 1||

    One Direction is een grote band die heel de wereld kent , Harry , Zayn , Louis , Liam en Niall zijn al meer dan 3 jaar vrienden sinds X-Factor hebben ze elkaar bijna elke dag gezien . Iedere jongen krijgt gevoelens voor de ander in de band . Maar er zijn problemen als One Direction uit de kast zou komen dan zullen ze geen band meer zijn en zullen ze gewoon weer naar school moeten . De Ladz weten niet dat ze op elkaar verliefd zijn . Het word moeilijk om dit grote geheim te verbergen .



    ||Rollen||

    Jongens
    Zayn Malik: ZaynieBoy
    Niall Horan :ZaynieBoy
    Harry Styles: Danosaur
    Louis Tomlinson:AppleBottom
    Liam Payne : Depay


    De beste vriendinnen van de jongens :
    Yasmin Hailey Peck: Romarin
    Jaclynn 'Jackie' Brown: Gehenna

    Andere mensen :
    Charlot "Charlie" Danesse Payne het zusje van Liam: Luminoase

    Bijvoorbeeld familie broertjes enzv
    .

    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    LET OP : Als joun personage een relatie wil beginnen met de andere word dat overlegt met de speler die de andere personage speelt!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:24 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    "Ik had gewoon het idee dat we het misschien nog eens gezellig konden maken, waar is Liam?" zei Louis.. '' Nope ik heb hem niet gezien.. Nou ja ik heb hem wel gezien maar dat was in het zwembad'' zei ik dom . '' Haha'' lachte Zayn. Eindelijk Zayn en ik konden weer normaal met elkaar omgaan.. Ik zie hoe Louis over Hazz boven been wrijft.. '' Louis je doet nu net alsof jullie iets hebben jij kleine perv.'' grinnikte ik . Ach ja zo waren Louis en Hazz.. '' Heey weet je wat ik nou heel raar vind ? Ik ben nog nergens paparazzi tegen gekomen '' zei Zayn . '' Zaynie toch ! Jij bent niet echt snugger he ? Die mensjes zitten in de bosjes het zijn dus bosjes mannen .. En net als jij iets schokkends of leuks doet komen ze tevoorschijn!!!!'' zei ik op een griezelige toon. '' Mwuhaha'' begon Zayn.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Louis trok zich naast me neer en legde Zayn uit waarom we wilde dat ze hierheen kwamen. Mijn kaken duwde ik hard op elkaar, toen Louis zijn hand op mijn bovenbeen legde en er met zijn overheen streelden. Ik beet op mijn lip en keek op naar Louis. Meteen ontspande heel mijn lichaam weer en legde ik mijn hand op die van hem. Met Louis kon ik alles aan. 'Ik heb ook honger.' Gaf ik toe. Ja wat, van seks kreeg ik altijd honger en ik had nog altijd niets gegeten. Mijn kaken werden knal rood na Niall zijn opmerking en ik kneep hard in Louis zijn hand. Ik sloeg mijn ogen neer en beet op mijn lip. Louis moest het zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luminoase ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Harry zag eruit als een verloren gelopen hondje, wat super schattig is, natuurlijk. Hij knijpt zachtjes in mijn hand en ik zie hoe het rood naar zijn wangen trekt, ik giechel zachtjes en leun lichtjes tegen hem aan. "Het komt allemaal goed." Fluister ik zachtjes in zijn oor. "Um, aangezien Liam waarschijnlijk nog wel op zich gaat laten wachten.." Begin ik dan tegen Niall en Zayn. "En aangezien dit beter niet tijdens het eten gezegd wordt." Ik knik lichtjes. "Wel, um, Harry en ik zijn een hogere vriendschap aangegaan." Ik geef ze een glimlach en kijk over hun gezicht in de hoop een goede reactie te krijgen, ik draai mijn hand om in Harry's hand en vlecht onze vingers samen om daarna zachtjes te knijpen.


    The artist is the kid that survived.

    Zayn Malik

    . "En aangezien dit beter niet tijdens het eten gezegd wordt." Louis knikt lichtjes. "Wel, um, Harry en ik zijn een hogere vriendschap aangegaan." zei Louis.. '' Dus jullie hebben wat met elkaar ?'' vroeg Niall.. '' Duuh ! Sukkel .. Wel nu is het dus Gay Direction'' zei ik lachend.. Nou ja Liam was geen homo . Teminste dat zei hij is een keer tegen mij . '' Oehw Larry is real !'' zei Niall dom. En ik begon te lachen, '' Jammer dat Ziall niet real is '' zei Niall zachtjes. '' Niall please stop it . Ik ben verliefd op Liam punt.'' zei ik . Ik hoop niet dat we weer een ruzie kregen maar Niall bleef er koel onder. '' Sorry Zayn '' zei ik . '' Het is al goed Niall '' zei ik met een glimlach. Weet je ik vind het best zielig voor Niall...


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Ik knikte langzaam. Als louis het zei, vertrouwde ik erop dat het goed kwam.ik giechelde zachtjes om Louis zijn introductie. Maar hij had gelijk. Waarschijnlijk zou dan iedereen stikken van shik. Ik slik en kijk alleen nog maar naar Louis. De enige die me op dit moment geruststelde. Ik beet hard op mijn lip toen hij het uiteindelijk het nieuws vertelden en keek ik uiteindelijk toch naar de twee aan de andere kant van het tafeltje. Langzaam knikte ik op Niall zijn vraag maar al snel trok ik mijn wenkbrauwen op, toen deze in discussie ging met Zayn. Ik zuchten zachtjes en richten me weer op Louis. Ik had gedacht dat ze wat blijer voor ons zouden zijn. Ik glimlachte lief naar de jongen naast me, maar keek al snel weer vreemd naar de twee voor me. 'Gay direction, Ziall?' Vroeg ik niet begrijpen. Volgens mij had ik heel wat gemist.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    'Gay direction, Ziall?' Vroeg Harry niet begrijpen. '' Ja uhmm ... Die ruzie tussen mij en Zayn was begonnen omdat ik tegen hem zei dat ik verliefd op hem was en ik hield telkens Zayn alleen maar voor mezeluf. Maar daar gaan we het nu niet over hebben . Vandaag is jullie dag '' zei ik vrolijk . Ik sprong op en gaf Louis en Harry een knuffel ik was zo blij voor hun . '' Ja Gay Direction. Jullie zijn homo en Niall en ik zijn homo '' zei Zayn . Terwijl Zayn nog aan het praten was ging ik naar de balie en bestelde 4 cola's . Niet veel later kreeg ik ze en liep terug naar onze tafel. '' Eentje voor Loueeeh ! Eentje voor HazzaBazza en eentje voor ZaynieWaynie . En natuurlijk eentje voor Niallie'' zei ik vrolijk . Dat was Louis en Hazz schuld xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    "Gay direction, Ziall?" Vraagt Harry. Ik giechel zachtjes en druk mijn neus tegen zijn schouder. Hij ruikt zo lekker. "Ja uhmm.. Die ruzie tussen mij en Zayn was begonnen omdat ik tegen hem zei dat ik verliefd op hem was en ik hield telkens Zayn alleen maar voor mezelf. Maar daar gaan we het nu niet over hebben . Vandaag is jullie dag." Zegt Niall. Ik voel hoe mijn wangen rood worden en druk mijn gezicht nog harder in Harry's schouder. "Ja Gay Direction. Jullie zijn homo en Niall en ik zijn homo." Voegt Zayn dan nog toe. Ik hoor een stoel schuiven en zet mijn kin op Harry's schouder. "Zo zacht als een teddybeer." Fluister ik in zijn oor waarna ik een kus op zijn wang druk. Ik knijp nog eens in zijn hand en zet me dan weer rechter. "Eentje voor Loueeeh! Eentje voor HazzaBazza en eentje voor ZaynieWaynie . En natuurlijk eentje voor Niallie." Zegt Niall terwijl hij terugkomt met vier cola's in zijn handen. Ik grinnik wanneer ik mijn cola krijg en zet het voor me op tafel. "Dank je, Nialler." Zeg ik terwijl een vrolijk Niall de rest van de cola's uitdeelt. Langzaam draai ik mijn glas nog wat in het rond en vis mijn gsm uit mijn zak. 'Je ziet er supergoed uit (;' stuur ik naar Harry, met een glimlach leg ik mijn gsm weer op de tafel en bijt op mijn onderlip.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Dit had ik niet zien aankomen. Maar wie was ik om er iets over te zeggen, als ik zelf ook op jongens viel. Mar het werd me wel duidelijk waarom die twee zo'n ruzie hadden gehad. Hetgeen waar ik ook bang voor was geweest met Louis. Dat hij mits van me wilde hebben en Heijne aan mijn lot overliep. 'Jou teddybeer.' Fluisterde ik zacht terug en giechelden. Ik vond dit geweldig. Niall ging drinken halen en ik kriebel met mijn nagels over Louis zijn handpalm. Ik wilde deze jongen altijd kunnen aanraken, maar de redenering van Zayn over fotografen in bosjes, had me nog eens getoond dat, dat niet kon. Maar het was maar al te duidelijk, dat ik het niet tegen kon houden. Het ging vanzelf. 'Dankje.' Lachte ik lief naar Niall toen hij een glas cola voor mijn neus zetten. Ik vroeg me af waar Liam bleef. Ik pakten mijn mobiel uit mijn broekzak toen deze trilden en de grijns op mijn gezicht werd enorm. Komt omdat jou perfectie reflecteert. ^^ ik beet giechelend op mijn lip en legde mijn mobiel neer naast die van Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    'Komt omdat jou perfectie reflecteert. ^^' Zachtjes giechel ik wanneer ik het sms'je nog eens overlees. Perfectie, ik ben niet perfect, dat is toch niemand, tenzij je het over Harry gaat hebben natuurlijk. Ik lik zachtjes over mijn bovenlip en bestudeer hem uit mijn ooghoeken, hij ziet er goed uit, super goed, te goed. Al zou het beter zijn zonder al die kleren, begrijp me niet verkeerd, ik hou van Harry met kleren, maar Harry zonder kleren, wow. Snel typ ik een berichtje uit. 'Jij hebt vandaag nog niet in de spiegel gekeken, want jij bent toch echt de enige perfecte persoon hier hoor, sweet cheeks.'


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik durfde er alles op te zetten, om te wedden dat dit uit de hand ging lopen. Ik beet hard op mijn lip om mijn gegiechel te bedwingen en probeerde niet teveel naar Louis te kijken. Ja, of me dat zou lukken. Snel nam ik een slok van mij drinken toen Louis zijn mobiel weer pakten. Ik keek zo strak mogelijk vooruit, naar Zayn en lachte onschuldig naar hem. Maar meteen toen mijn mobiel weer trilden gristen ik hem van de tafel af. Ik had gelijk gehad. Of niemand hier door zou hebben, dat we elkaar aan het sms'en waren. Mijn kaken kleurden rood en zachtjes porde ik in Louis zijn zij. Heb ik geen tijd voor gehad, was te druk met naar jou kijken. Trouwens, de tijd dat ik je nu niet kan zoenen halen we straks wel in hoor. ik tuiten mijn lippen speels naar Louis en wist dat dit perfect voor mij was. Louis was perfect voor mij. Alsof hij voor me gemaakt was. Het feit dat hij altijd mijn beste vriend zou blijven, ongeacht wat we verder met elkaar deden. De speelsheid die hij met zich meedroeg, zijn prachtige ogen en geweldige lach. Zijn vingers die precies in die van mij pasten en zijn lippen die zo zacht aanvoelden. Louis had het fout. Want als iemand hier perfect was, was hij het wel. Of dan tenminste wij samen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    'Heb ik geen tijd voor gehad, was te druk met naar jou kijken. Trouwens, de tijd dat ik je nu niet kan zoenen halen we straks wel in hoor.' Ik giechel zachtjes en zie hoe Harry zijn lippen naar me tuit, God, ik wil hem zo graag kussen nu, maar dat gaat natuurlijk weer niet. Ik trek een pruillipje. 'Beter, anders ga ik huilen.' Ik leg mijn gsm weer neer en neem een slokje van mijn cola. We moeten kussens hebben voor vanavond, kussens met veel veren, die makkelijk kapot gaan en chocolade en ijs en heel veel films en een dekentje, aangezien Harry zijn fleece dekentjes altijd kwijtspeelt, ik weet niet hoe hij het doet maar hij doet het toch. Ik grinnik bij de gedachte, de laatste keer dat hij het kwijtspeelde moest hij zo nodig alle kussen rond zich heen leggen als improvisatie van een dekentje. God, wat hou ik toch van die idioot.


    The artist is the kid that survived.

    Harry Styles
    Ik voelde me net een puber die voor het eerst verlieft was en voor het eerst een vriendje had. Oké, Louis was ook mijn eerste echte vriendje, maar dat telde niet. Als ik hem überhaupt mijn vriendje kon noemen. Ik dacht het tenminste wel. Want dat was het hoogste niveau, waar we het over hadden gehad, leek me. Ik speelde met Louis zijn vingers en ik moest me zo hard inhouden hem niet aan te vallen. Ik pakten vliegensvlug mijn mobiel weer en glimlachte. Niet doen hoor. Anders ga ik ook huilen. ;[ ik legde mijn mobiel voor de zoveelste keer weer neer en kon het echt niet laten een vlinderzacht kusje op Louis zijn kaak te drukken. 'Gaan we al eten?' Klaagde ik zielig. Al wist ik dat het rare gevoel in mijn maag niet alleen door de honger kwam. Daarom zijden mensen dus altijd dat ze vlinders in hun buik hadden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Ik keek naar Hazz en Loueh. Ze waren iets aan het doen. Ik denk smsjes naar elkaar sturen. 'Gaan we al eten?' Vroeg Hazz zielig. '' Ja ik heb eigenlijk ook wel honger.. Maar Liam is er nog niet. Dus daar moeten we nog op wachten'' zei ik . Ik stuurde een smsje naar Liam '' Liam dude ! Waar blijf je nou ? We hebben allemaal honger x N L Z H'' en drukte op verzenden . Ik keek naar Zayn en glimlachte. Toen keek ik de tent rond en zag dat er nog maar weinig mensen waren.. Ze hadden zeker geen zin meer om hier te blijven . Achja. Het boeit mij niks het enigste wat mij boeit is Zayn en eten. Ow en Larry natuurlijk.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson

    Harry had een kusje tegen mijn kaak gedrukt en ik voel hoe het bloed zich richting mijn wangen trekt, wat deze jongen met me doet, het is gewoon onmenselijk, de vlindertjes in mijn onderbuik worden erger met de seconde. "Gaan we al eten?" En daar heb je kleine Harry, of wel ja zo noemde ik het toch, hij kon soms zo hard zeuren of zo koppig zijn, dat het gewoon schattig werd. Ja ik heb misschien wel een zwakte voor deze Harry, God, wat zeg ik, ik heb een zwarte voor alles wat Harry doet! "Ja ik heb eigenlijk ook wel honger.. Maar Liam is er nog niet. Dus daar moeten we nog op wachten." Zei Niall, ik schudde mijn hoofd, Harry heeft nu honger, dus Harry krijgt eten. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en sta op om dan zachtjes tegen Harry te duwen en richting de toonbank te knikken. "Kom op, dan gaan we al iets voor je halen." Zeg ik zachtjes. Ik vroeg me eigenlijk af of Liam nog wel ging komen. waarschijnlijk niet, aangezien Charlie op bezoek is, ik weet hoeveel hij om haar geeft en wanneer ze er is dan brengt hij het liefste elke seconde met haar door.


    The artist is the kid that survived.