• ||Rollentopic||
    ||Praattopic||

    Zes tieners komen in een internaat terecht omdat ze “onhandelbaar” zijn. Eigenlijk zijn deze tieners helemaal niet zo onhandelbaar. Het word ze ingeprent en altijd maar gezegd. Ja, misschien drinken ze af en toe wat, of hebben ze een rookverslaving. Zijn ze daardoor meteen onhandelbaar? Ze worden zo gemaakt door hun ouders.
    Deze tieners zitten in het internaat om ze manieren bij te leren, maar eigenlijk word alles tien keer zo hard opgehaald; ”Je bent een nietsnut!”, “Ik snap wel waarom je ouders je hierheen gestuurd hebben.”, “Denk je echt dat je wat gaat bereiken met je leven?”, “Misschien moet je eens na gaan denken wat je wel kan.” Gewoonweg harteloos, schofterig en onmenselijk.
    Als de tieners iets niet doen wat de begeleiders vragen te doen, of een grote mond hebben krijgen ze meteen slaag of worden opgesloten in hun kamer voor een aantal uur. Een keer zonder eten naar bed word ook niet over geslagen. Naar buiten kunnen de tieners ook niet. Alle deuren zitten op slot. En als ze naar buiten willen kunnen ze alleen maar in de, met prikkeldraad en hekken, afgezette tuin. Die is ook niet groter dan een paar vierkante meter.
    De regels zijn streng. Om tien uur ’s avonds, hoe oud je ook mag zijn, gaan de lichten uit, de kamers gaan op slot en de camera’s die op de gang hangen gaan aan.
    Als ze niet op tijd zijn voor het ontbijt, de lunch, of voor het avondeten heb ze pech gehad, dan eet je maar niet.

    De tieners hebben er genoeg van, ze willen af van dit leven, het leven in het internaat waar je niets mag en altijd maar braafjes moet blijven zitten. Waar je word uitgescholden voor alles en nog wat.
    Wanneer het maar kan, en er geen van de begeleiders bij is[wat maar zelden gebeurt], maken ze plannen. Deze plannen zijn om te ontsnappen, hoe ze de sleutels te pakken kunnen krijgen, wanneer de wissel is van de begeleiders en wanneer de camera’s uit zijn.
    Zal het de tieners lukken? Of zullen ze tot ze volwassen zijn vast blijven zitten in dit vreselijke internaat…


    Rollen
    Begeleiders: [max 4]
    - Gereserveerd door Deceiver
    -
    - Max Maze Titan||28|| Ninuturu
    - Daniel Green||35 || Sofinite

    Tieners :
    Jongens: -vol-
    - Elias Bradley Wilkerson ||16 1/2|| Merthur
    - Thomas Puck Knight ||18||DreamerN
    - Harry Noah Lucas Green ||17|| XILoveHarryX

    Meiden -vol-
    - Amélia Talbot ||17|| Cas
    - Alicia Rose Eastwood ||17|| Winterwolves
    - Arely Moya Ginessa ||18|| Eavan
    Internaat;



    Hoe de tuin is afgezet;


    Het is onmogelijk om over de hekken heen te klimmen, aangezien ze met stroom voorzien zijn. Ook zit er prikkeldraad omheen waar je zeer gemakkelijk je handen aan open haalt.

    De slaapkamers;




    Regels :
    -Maximaal 1 persoon per Q’er. Als er niet genoeg mensen meedoen kan ik deze regel nog aanpassen.
    -Ik wil graag een beetje schommeling tussen de leeftijden en de innerlijken van de personages!
    -Het minimum aantal regels per post is 8. Hou je alsjeblieft aan deze regel.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna komt de plek vrij voor een ander.
    -Weet zeker dat je mee wilt doen, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    -Bestuur alleen je eigen personage.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel zijn mankementen.
    -Wacht minimaal 2 á 3 posts voor jij weer reageert, ik wil geen sneltrein.
    -Alleen Albion opent een nieuw speeltopic/praattopic tenzij anders vermeld.
    -Graag wat ervaren RPG’ers.
    -OOC tussen haakjes graag, om verwarring te voorkomen.
    -16+ is toegestaan


    We beginnen met de aankomst bij het huis, het is ronde de middag, de begeleiders zijn binnen in en de tieners moeten nog aankomen of zijn net aangekomen. Ze moeten zich melden bij een van de begeleiders en krijgen dan hun kamer toegewezen. Dit gaat op willekeurige volgorde.

    Reageer gelieve niet zo snel achter elkaar, geef andere ook wat ruimte en tijd om te reageren. Het liefst nu nog even te wachten tot er vier posts na de jouwe zijn.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 22:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Harry Noah Lucas Green

    Met mijn moeder zit ik in onze verdomde auto.Ik wil verdomme niet naar dat internaat.Het is zo oneerlijk!Ze behandeld me alsof ik altijd zo doe.'Waarom moet ik hier ook al weer heen?'Zeg ik mokkend tegen mijn moeder.Een zucht verlaat mijn moeders mond en ze antwoord niet.Na 2 uur rijden zijn we bij het internaat.Snel spring ik uit de auto en pak ik mijn koffer en grote weekend tas.'Dag vrijheid.'Zeg ik als ik aanbel.De deur wordt open gedaan door een man."Welkom, welkom. Ik ben Daniel Green, maar het is verplicht om mij meneer of meneer Green te noemen." zegt de man.'Hoi meneer.'Mompel ik naar hem toe.Met mijn spullen loop ik naar binnen,de man begint de regels uit te leggen:"De regels zijn simpel, maar als je ze overtreed, dan heeft dat zware gevolgen. De regels zijn als volgt: Om tien uur 's avonds gaan de lichten uit en de kamerdeuren op slot. Als je te laat bent voor het eten, krijg je geen eten. Wij zullen geen medelijden hebben. Doe alles wat wij zeggen. Probeer maar niet te ontsnappen, het lukt je toch niet. Lukt je het wel, dan vinden wij je daarna wel terug. Simpel, toch?"Ik knik en volg hem naar mijn slaapkamer.Als ik voor mijn kamer sta waar mijn naam met papier op de deur zit geplakt zeg ik tegen hem:'En als u zich af vraagt waarom ik zo laat ben: Mijn moeder kon de weg niet vinden.'En ik ga mijn kamer binnen.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 12:59 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Niet andermans personage besturen a.u.b]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Iemand voor Alicia?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Merthur schreef:
    [Niet andermans personage besturen a.u.b]


    [Ja sorry maar niemand zei dat t topic open ging dus k had even gekopieerd die zinnen van de begeleider.]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [OCC tussen haakjes graag, ik wil niet zeuren hoor, maar wil alles gewoon even goed in orde.
    En dat is goed hoor, zinnen kopiëren, maar dat laatste zei Max niet.
    En in het rollentopic had ik volgens mij wel gezegd dat het topic open ging, doe ik altijd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    [OCC tussen haakjes graag, ik wil niet zeuren hoor, maar wil alles gewoon even goed in orde.
    En dat is goed hoor, zinnen kopiëren, maar dat laatste zei Max niet.
    En in het rollentopic had ik volgens mij wel gezegd dat het topic open ging, doe ik altijd]


    [Het spijt me echt! Maar ik had gewoon veel HW dus k mocht niet op Q alleen om hoofdstukken te activeren]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    Harry Noah Lucas Green

    Met mijn moeder zit ik in onze verdomde auto.Ik wil verdomme niet naar dat internaat.Het is zo oneerlijk!Ze behandeld me alsof ik altijd zo doe.'Waarom moet ik hier ook al weer heen?'Zeg ik mokkend tegen mijn moeder.Een zucht verlaat mijn moeders mond en ze antwoord niet.Na 2 uur rijden zijn we bij het internaat.Snel spring ik uit de auto en pak ik mijn koffer en grote weekend tas.'Dag vrijheid.'Zeg ik als ik aanbel.De deur wordt open gedaan door een man."Welkom, welkom. Ik ben Daniel Green, maar het is verplicht om mij meneer of meneer Green te noemen." zegt de man.'Hoi meneer.'Mompel ik naar hem toe.Met mijn spullen loop ik naar binnen,de man begint de regels uit te leggen:"De regels zijn simpel, maar als je ze overtreed, dan heeft dat zware gevolgen. De regels zijn als volgt: Om tien uur 's avonds gaan de lichten uit en de kamerdeuren op slot. Als je te laat bent voor het eten, krijg je geen eten. Wij zullen geen medelijden hebben. Doe alles wat wij zeggen. Probeer maar niet te ontsnappen, het lukt je toch niet. Lukt je het wel, dan vinden wij je daarna wel terug. Simpel, toch?"Ik knik en volg hem naar mijn slaapkamer.Als ik voor mijn kamer sta waar mijn naam met papier op de deur zit geplakt zeg ik tegen hem:'En als u zich af vraagt waarom ik zo laat ben: Mijn moeder kon de weg niet vinden.'En ik ga mijn kamer binnen.


    [Zo ik heb het veranderd!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Anyone still alive? Btw, iemand voor Alicia?]

    Alicia Rose Eastwood

    Ik zucht en leg me erbij neer dat ik waarschijnlijk niet veel te doen zal hebben. Daarom pak ik maar een boek en begin te lezen.
    Maar na een tijdje raak ik de draad kwijt en verlies mijn aandacht voor het boek.
    Ik laat me achterover vallen en zucht weer, even sluit ik mijn ogen en geniet van de stilte om me heen.
    Dan begint de stilte me te irriteren en zet wat muziek op. Meteen glimlach ik als ik een leuk nummer hoor.
    Zachtjes begin ik mee te neuriën en soms zing ik een stukje mee.
    Na een tijdje pak ik mijn schetsboek en mijn tekenspullen. Dan ga ik op mijn bed zitten met mijn benen over elkaar heen.
    Ik begin te tekenen terwijl ik af en toe met de muziek mee neurie.
    Mijn tekening begint al wat vorm te krijgen, en je kunt nu zien dat ik een wolf aan het tekenen ben. Bovenaan mijn tekening zet ik:
    Moonwolves.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 22:08 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki