• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal When did you last let your heart decide? || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en OhMyZiall



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: FRANCISC0
    -Louis William Tomlinson: OhMyZiall
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles OhMyZiall/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesOhMyZiall/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson FRANCISC0
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Dat is inderdaad ook één goed idee. Misschien nog wel beter ook ^^
    Dan doen we dat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik snap het niet.. Sorry ik ben niet zo slim aangelegd xd]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ZaynieBoy schreef:
    [ Ik snap het niet.. Sorry ik ben niet zo slim aangelegd xd]


    ( De mensen die al verloren hebben gaan allemaal naar een vakantiepark als tweede opdracht terwijl de mensen die nog niet verloren hebben gewoon verder gaan met de eerste opdracht. In het vakantiepark leert iedereen één aantal deelnemers van het spel ook kennen door met elkaar een huisje te delen. Eigenlijk gewoon vakantie, maar natuurlijk zal Stranger het moeilijk maken met opdrachten en alles.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Owwwww... Oké nu snap ik het ty !!!]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Maar Remco de speler van Niall die reageert nooit meer hier .. ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( WishingLarry- 24121993)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danosaur schreef:
    Zayn Malik
    Ik beet op mijn lip en de glimlach op mijn gezicht was groter dan ooit. 'Dan hebben we allebei iets gewonnen.' Ik streelde zachtjes zijn wang en zijn huid was zacht onder mijn vingertoppen. Zijn ogen waren echt om in te verdrinken, en ik was niet de beste zwemer. Eigenlijk kon ik pas zins kort zwemmen. Maar in Liam zijn ogen, had ik nog zwambandjes nodig om niet kopje onder te gaan. Langzaam knikte ik en pakte mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik ging iets rechter zitten en ontgrendelde het toestel. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en staarde naar het nog lege bericht naar stranger. We hebben het spel verloren, door iets veel beters te winnen. ik liet Liam meelezen en keek hem vragend aan voor toestemming om het bericht te versturen.


    Liam Payne
    Ik glimlachte bij zijn woorden en de aanraking van zijnvrij ruwe vingertoppen. Ik was blij dat ik me had geschoren vandaag. Ik keek diep in zijn ogen die me verzwolgen in warm duister. Ik zag hem knikken, of ik dacht dat het knikken was omdat zijn ogen opeens op en neer bewogen. Ik ging iets rechter op zitten en viste ook mijn telefoon uit mijn zak. Ik ging dicht tegen hem aan zitten, ontgrendelde het ding en opende de sms. Mijn vingers lagen klaar om te typen terwijl mijn ogen gefocussed waren op zijn schermpje. Ik beet op mijn lip terwijl ik de woorden langzaam zag verschijnen. Zelf typte ik mee, zodat op mijn schermpje hetzelfde begon te staan. Ann het eind van het berichtje checkte ik het even en ik knikte naar Zayn. Dit was het dan. Exit. Ik drukte op verzenden en legde mijn hoofd op Zayn's schouder. Ik zuchtte diep en staarde naar de muur. "Wat nu?" mompelde ik zacht. eigenlijk meer tegen mezelf dan tegen hem, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Ondertussen voel ik hoe ik aardig ongeduldig wordt en draai ons in een beweging om. Ik kijk Louis grijnzend aan en mijn handen glijden naar beneden. Ik laat ze iets zijn broek inglijden en dan er rustig weer uit. Ik maak zijn broek open en trek die dan langzaam uit. Als die uit is gooi ik die ergens de kamer in en kijk even naar zijn onderbroek. Ik grijns even en laat mijn hand even over de stof van zijn onderbroek wrijven. Ik kijk naar Louis toe en kruip weer bovenop hem. Mijn lippen plaats ik op de zijne terwijl ik mijn onderlichaam tegen het zijne schuur.

    Zayn Malik
    Ook Liam pakte zijn telefoon erbij en typte precies hetzelfde in een bericht naar Stranger, als wat op mijn scherm stond. Ik beet op mijn lip, toen Liam al op verzenden drukten en ik volgde zijn voorbeeld. Ik legde zuchtend mijn telefoon op tafel en ging rustig met mijn hand door Liam' haar, toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Nu, nu moet ik maar hopen dat je er morgen geen spijt van hebt.' Fluisterde ik zachtjes. Dat kon namelijk zomaar het geval zijn, aangezien ik niet goed wist hoe Liam reageerde op alcohol. Ik drukte zacht een kusje op zijn voorhoofd en beet op de binnenkant van mijn wang. Ik kon niets anders doen, dan morgen afwachten. 'Je moet het zeggen, wanneer je naar bed wilt hè.' Mompelde ik nog, waarna ik zelf gaapten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij met zijn hand door mijn haar ging. Zo erg vond ik het niet, zeker niet omdat het vandaag verschrikkelijk zat. Bij zijn woorden beet ik op mijn lip. Ik had niet het gevoel dat ik echt veel alcohol in mijn systeem had, maar nu werd ik ook wel een beetje bang voor morgen ochtend. Toch kon ik me neit voorstellen dat deze gevoelens zomaar weg zouden gaan zodra ik sober was. Ik keek naar hem op en zag hem nadat hij een kusje op mijn voorhoofd had gedrukt heel schattig geeuwen. "Volgens mij kan jij dat beter aangeven." zei ik glimlachend voor ik een kusje op zijn wang drukte. Ik wist niet wat de morgen zou brengen. Waarschijnlijk zou alles minder makkelijk gaan, maar dat het allemaal verdwenen zou zijn... Nee, dat kon niet. Dat ik door de alcohol mijn hart over mijn hersens had laten gaan zou veranderen, maar mijn hart zou er nogsteeds zijn. En dat hart hield ontzettend veel van hem.


    Bowties were never Cooler

    Blake Styles
    Ik stond op het balkon tegen de balustrade aangeleund en staarde voor me uit. Ondanks er nog heel veel werk op me lag te wachten, verveelde ik me toch. Mijn telefoon ging vaak genoeg af, maar nam niet de moeite om te kijken. Alleen bij de laatste keer liep ik toch naar binnen om deze van mijn bureau te pakken. Een grijns verscheen op mijn gezicht bij het lezen van de sms'jes van Zayn en Liam. Tot nu toe ging het goed. Niet dat ik het erg vond, integendeel zelfs, want het was het plan. Maar ik zo Stranger niet zijn, als ik niet zo testen of het echt verliefdheid was. Mijn vingers vlogen ondertussen al over het scherm voor een nieuwe opdracht. Deze was voor zowel Zayn en Liam als Harry en Louis. Gefeliciteerd jongens, wat jullie hebben gewonnen is zeker meer waard dan het winnen van een weddenschap.Maar ik zou Stranger niet zijn, als het hier eindigt. Jullie krijgen één dag om jullie spullen te pakken, want de vakantie staat voor de deur. Een twee weken durende vakantie samen. waar meer komt kijken dan alleen plezier maken. Het zal bij aankomst al beginnen met een verassing. Veel plezier en succes! stuurde ik en bedacht me toen dat Harry en Louis deze al hadden gehad. Ach, wat maakte het eigenlijk ook uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik haalde langzaam mijn schouders op. Normaal gesproken was ik rond deze tijd nog niet eens thuis. Maar ik was inderdaad best moe. Mijn vingers gleden voor Liam zijn haren. Ik glimlachte bij het kusje op zijn wang. 'Morgen gingen we naar de bios, en naar de club waar ik moet draaien toch?' Tenminste, dat was wat we vanmiddag hadden afgesproken. Ik pakte snel mijn mobiel toen deze weer trilden. Zoals verwacht was het Stranger. Maar het was niet het antwoord dat ik gehoopt had. Het was nog niet afgelopen. 'We gaan morgen op vakantie.' Zei ik stil. Polak had Liam het sms'jes zelf ook gekregen. Dit kon niet. Ik kon niet zomaar op vakantie. Ik had gewoon mijn plichten hier. Mijn werk op zijn minst dan. En ik had het geld hard nodig.ze zouden me ontslaan als ik er opeens tussenuit ging.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 9:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte en knikte. "Dat was voor zo ver ik weet wel het plan ja." Tegelijkertijd met zijn mobiel begon de mijne ook te trillen. Een veels te schattig wijsje kwam uit mijn mobiel. "Mika" siste ik zacht voor ik snel het bericht opende om het muziekje weg te krijgen. Ik staarde naar het bericht. Het was Stranger, maar niet met het bericht wat ik had gehoopt. Te horen aan Zayn's stem was dat hij hetzelfde bericht had en er ook niet op had gerekent. Ik zuchtte. "Weet ik." Het rare was dat ik er absoluut geen zin in had. Ik vond het hier in London veels te fijn met School, werk en bovenal Zayn. Ook had ik al wel met wat moeite de zondag vrij weten te krijgen met mijn werk, maar ik kon toch niet zo maar school skippen? Ik liet eigenlijk alle avondcolleges al varen, daarom moest ik echt overdag komen. Hoe ging ik dit voor elkaar krijgen? Ik ging rechtop op de bank zitten in kleermakerszit en een denkrimpeltje in mijn voorhoofd. Dacht hij nou echt dat we zomaar alles konden laten vallen om op vakantie te gaan? Pas over een maand had ik zomervakantie van school, maar dan bleef altijd mijn werk nog over. Wie was die Stranger eigenlijk die ons leven zo erg overhoop gooide. Dat met Zayn, prima. Het was zelfs heel goed uitgepakt en zelfs als dat niet was geweest, waar ik nu niet over wilde denken, zou mijn leven er nogsteeds omheen hebben kunnen draaien. Maar ik kon niet zomaar weg gaan.


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    Ach ik ga zelf wel lopend naar huis.. Maar 1 ding was zeker. Ik had de weddenschap verloren . In het ziekenhuis was ik alleen maar aan het denken over Niall .. Hij is zo knap. Zo sexy. Maar Stranger mag hier niks van af weten ! Als of hij nu hier in het ziekenhuis is . Ik ging naar de balie en zei dat ik weg ging. Ze wenste mij veel succes en ik liep met kruken het Ziekenhuis uit. Ik was bijna bij mijn huis toen ik gebeld werd door mijn moeder. '' heey Jim !'' zei ze.. '' Hoi mam !'' zei ik . '' Alles goed ?'' Vroeg ze. '' T kan beter'' zei ik droog. '' Wattan lieverd ? Wat is er?'' vroeg ze verbaasd. '' Er was gister een dief in ons huis.. Dus ik probeerde hem weg te jagen maar hij schoot met zijn geweer in mijn been . De operatie is goed gegaan en nu ga ik lopend naar huis.. '' zei ik . '' WHAT ?! IK KOM DIRECT NAAR HUIS ! EN WAAROM HEBBEN JE BROERS JE NIET OPGEHAALD ???'' Vroeg ze in paniek .. '' Mam blijf daar gewoon oké? Ik kan heus wel voor me zelf zorgen . En Blake heeft me naar het ziekenhuis gebracht.. En ik stuurde een smsje naar Harry om mij op te halen maar die heeft het te druk met zijn vriendje.. '' zei ik. Shit !'' Vriendje ?'' vroeg ze. '' Ja uhmm ik moet gaan mam bye !!'' zei ik en ik hing op . Ik maakte de deur open en liep naar binnen .. Ik deed de deur weer dicht en ging op de bank zitten.. Ik ging dromen over Niall !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers klemde zich om zijn riem terwijl mijn grijns, tot mijn eigen verbazing, alleen maar nog breder werd doordat Harry zo ongeduldig werd. Veel meer tijd om iets te doen, kreeg ik niet, want Harry draaide ons in een beweging alweer om. Hoe graag ik ook de grijnzende krullenbol aan wilde blijven kijken, sloot ik mijn ogen toen ik zijn handen naar beneden, en uiteindelijk iets in mijn broek, voelde glijden. Beide telefoons op de achtergrond negerend. Dat was nu echt niet van belang. Het belangrijkste was de krullenbol die druk bezig was met mijn broek. Daar ging dan ook al mijn aandacht naar. De jongen waar ik verliefd op was geworden. Een kreun verliet mijn mond toen ik zijn hand over het stof van mijn onderbroek voelde en mijn ogen vlogen openen. Hierdoor keek recht in het gezicht van Harry, die weer bovenop me kroop. Dat was voor mij een goed iets, om mijn eerder poging weer te hervatten om met zijn riem en broek te prutsen. De jongen kuste ik bijna direct terug terwijl nog een gesmoorde kreun mijn mond verliet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer