• ( als dit fout staat, sorry maar verzet het maar :) )

    Ik heb net het een en ander abbo verwijderd...

    Dus plaats voor nieuwe!!!!

    Wat ik zoek;

    -Onbekende personen...
    -Fantasy
    - Harry Potter related
    -The walking Dead related
    -enz.


    * A.U.B. geen 1D please*



    Wie lief is krijgt een koekje:Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ~ My best friends father. ~ 16+ van BloodyFace
    De tijd is om van gingercheeks

    die heb ik weleens in de top zien staan, hahah

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 20:06 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    ~ My best friends father. ~ 16+ van BloodyFace
    De tijd is om van gingercheeks

    die heb ik weleens in de top zien staan, hahah


    Koekje?:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    Koekje?:Y)


    Jaa! :9~


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    (...)

    Jaa! :9~


    Geeft Koekje


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Harry Potter-related ?? Dan moet je dit zeker lezen: Harry Potter en de Geheime kamer door de ogen van Rose Travelsis
    ik weet het, de titel is wel lang maar echt waar het is de moeite waard het is door Rose0902 geschreven. Ze heeft ondere andere ook nog 2 quizzen over Harry Potter en ze is echt een origineel meisje. Probeer het eens echt waar !!!

    Het hoort bij stories promoten, wat toch wel logisch is. Die heb ik uitstaan met mijn GM dus normaal gesproken zie ik deze irritante topics niet. Ik zal het doorgeven aan een mod.


    Your make-up is terrible



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae


    Onbekende personen^


    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    Onbekende personen^














    You made me change.
    Nobody ever could.
    And I'd rather be loved by you than serve The Dark Lord.
    And you're the only who knows me that way.
    Let's keep it with that.

















    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.



    I•II•III


    HP fanfiction^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    Illusions and Dreams

    We stopped checking for monsters under the bed when we realized they were inside of us.

    Mensen hadden de handen voor hun mond geslagen en de familie was in droefenis, terwijl bij de jongen geen moment was dat hij tranen moest laten om het verlies van zijn zogenaamde vriend. Er was niets of niemand meer die hem in de weg zou staan, en als dat zo mocht zijn dan hoefde dat nooit langer meer te duren. Niet zolang hij ze ombracht en de kleinste sporen van misdaad uit kon wissen als grafisch materiaal op een schoolbord.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    Ik heb ook een heleboel HP fanfics, die je allemaal hier kunt vinden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Hotel Atkinson
    Dit verhaal gaat over de zeventienjarige Evelyn.
    Wanneer ze met haar gezin op vakantie gaat naar Amerika, gebeurt er iets raars wanneer ze in de lift is. Hij eindigt op de dertiende verdieping.
    De dertiende verdieping bestaat niet, want Amerikanen geloven dat deze verdieping ongeluk brengt. De dertiende verdieping staat niet vastgelegd op blauwdrukken van het hotel en ook wanneer je de trap neemt, ga je van de twaalfde naar de veertiende verdieping.
    Hoe is dit mogelijk?
    In eerste instantie denkt Evelyn dat het onzin is, vermoeid van de reis en niets meer dan dat, maar ze begint te twijfelen wanneer het niet alleen haar overkomt.


    • Horror
    • Onbekende personen
    • Post regelmatig (tegenwoordig weer, het lag heel even stil)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allemaal ALL leeftijden, fantasy en onbekende personen (jup, ik voel me origineel ;) )


    In a network of power
    Four people collide
    All bound by the past
    They'll have to fight

    In secret.

    Clam.




    Er zijn er acht, zoals jij
    Acht vertegenwoordigers
    Acht kinderen
    Vechtend over Lotis
    Ieder zijn eigen element

    De jouwe, is Clava: Het vuur, het licht en de warmte van deze wereld.



    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.

    Één was een marteling, maar drie... En dan nog te bedenken dat ze overal konden zijn, onbewust afwachtend tot het lot hen bij elkaar zou brengen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 20:33 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"



    De zestienjarige Meryl heeft het niet altijd even makkelijk. Ze heeft ouders die niet in haar toverkunsten geloven en er resoluut op tegen zijn. Ze raakt zwanger van haar eerste vriendje en begint gevoelens te ontwikkelen voor een docent. Zal ze het volhouden met alle gemengde gevoelens of zal ze uiteindelijk gek worden? Voor wie kiest ze eigenlijk? Voor de knappe Draco Malfidus, waar ze altijd een crush op had, of de mysterieuze Severus Sneep.


    De cover is gemaakt door Samwell.
    __________________________________________________________________________________________________________________________




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Zij die achterbleven
    Lang geleden heeft de mensheid haar geboortegrond vaarwel gezegd. Zij vertrokken naar de sterren om opnieuw te beginnen en lieten de aarde vol gif en vuil achter. Helaas lieten ze niet alleen afval achter, maar ook de mensen die de dure ‘verhuis’ niet konden betalen. Nu zes eeuwen later, vechten deze achterblijvers nog steeds om te overleven. Dieren zijn zeldzaam, water is vaak ondrinkbaar en struiken zijn er nauwelijks. Iedereen moet vechten om te overleven, een gevecht dat de meesten alleen moeten voeren. Judith is één van hen.


    Delia Hazana, de alwetende heks
    Delia is als jonge heks opgegroeid bij ouders die een hekel hebben aan tovenarij. Als ze voor het eerst naar Zweinstein vertrekt krijgt ze van haar ouders te horen dat ze nooit meer terug mag komen. Gelukkig vangt haar tante Narcissa, de nicht van haar moeder, haar op.
    Al snel merkt Delia dat ze bijzondere krachten heeft, maar zowel Narcissa als Perkamentus verbieden haar hierover met anderen te spreken. Dit is echter niet zo eenvoudig als het lijkt, zeker niet als een bepaald persoon van haar krachten hoort...
    Bij het begin van dit verhaal zit Harry in zijn vijfde jaar


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Volgens mij volg e al een van me stories maar hie zijn er nog 2 anderen dan! :)

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Pff, ik ben super lui om links te plaatsen.. Oké, dan maar toch doen (:

    Fake Smile
    Cover by Macabre
    Story by Scorpia & Younique


    De zweetdruppels gleden als grote tranen naar mijn knie, waardoor luide hijggeluiden bestond. Vreselijk moe, ik was vreselijk moe, maar ik stopte niet hiermee. Nooit niet, totdat ik op een dag werd betrapt. Maar dat ging nooit gebeuren. Het mes stopte ik in mijn rugzak, want als je een meisje zag die met een mes rondliep was dat wel heel verdacht. Stap voor stap liep ik in de donkere steegjes naar dat huis, het huis waar ik hoorde te zijn, het huis waar het allemaal ging gebeuren.


    De eenentwintig-jaar oude Eve Smith had, toen ze ongeveer tien jaar was, een moeilijk leven. Zonder vriendinnen moest ze elke dag tonnen boeken sjouwen naar school, met haar o zo zware rugtas. Ook werd haar moeder vermoord, deze dader was opgepakt en toen Eve achttien was werd de dader vrijgelaten uit de cel. Eve vond dit onzin; dit was veel te kort. Moeilijke nachten sliep Eve de hele nacht door, met haar vader, die ze niet eens echt mocht. Haar vader en Eve waren allebei geschrokken van de dood van Eve's moeder, en dat de dader zo snel al werd vrijgelaten. Toen Eve eenentwintig was, nam ze wraak. De dader, wat overigens een vrouw was van vijfentwintig, was spoorloos en na de vrijlating meteen verhuisd naar het buitenland. Eve wou wraak nemen. Ze wou íets doen, want ze vond het niet eerlijk dat haar moeder was gedood terwijl de andere moeders gewoon een fijn leventje hadden. Ook vond Eve het niet eerlijk dat de dader juist háár moeder moest uitkiezen, de moeder van het meisje die nooit iets leuks meemaakte in haar leven, enkel ruzie's thuis. In een nacht kwam ze haar bed uit en ze sprong uit het raam, terwijl ze een mes meenam. Wat was ze hiermee van plan? Ging dit lukken? En het belangrijkste, werd ze ook nog eens betrapt?


    Hoofdstukken online;
    Proloog (Leviosae)
    OO1 (Proudfoot)
    OO2 (Leviosae + Proudfoot)
    OO3 (Proudfoot)


    Doet mee aan Story of the Year:



    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes zijn naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestien-jarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen door al haar problemen die in haar leven overkwam.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten, waar ze alles wat ze kwijt wil door kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Maar het ergst was wel Lola, van zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken de school rond, doen als ze populair zijn en de enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgekomen in de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar zo lang, en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas, slecht rapport en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje Linda boeide haar ook geen reet, die in haar kamer altijd muziek zat te luisteren.
    Lotte was het zat. In een avondje op zaterdag pleegde ze zelfmoord.


    ‘‘Ze is dood, Lieke. Ze heeft zelfmoord gepleegd.’’
    ‘‘Je liegt, Harry. Je liegt.’’



    19 hoofdstukken
    By Proudfoot

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:55 ]


    Some people are art and do art at the same time