• Ik weet niet of er al zo'n topic bestaat; zelf ben ik namelijk net achtergekomen (1 tot 5 minuten geleden) dat er iets is gewijzigd aan de website. Op een topic ging ik met mijn muis langs een naam heen, en toen zag ik een vakje over die persoon, waar je ook iemand als vriend kon adden en een pb kon sturen naar diegene. Ik vind deze wijziging echt wel fijn, slim & handig ^^ Hebben jullie het ook al gezien, of nog niet?
    En trouwens, sinds wanneer is dit er? Ik heb het vanmiddag namelijk helemaal niet opgemerkt.


    Some people are art and do art at the same time

    Zo aangepast :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is echt geweldig ;o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh ik zie het nu pas. :"D Ik had het waarschijnlijk nog langer niet gemerkt zonder dit topic.

    Hé! Het ziet er bij mij normaal uit zonder dat de tekst qua badges van degene erboven erdoorheen staat :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als je naar 'Creaties' gaat, en dan naar je stories zie je dat dat ook veranderd is ;o
    Ghehe, wat leuk (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    xREDEMPTION schreef:
    Als je naar 'Creaties' gaat, en dan naar je stories zie je dat dat ook veranderd is ;o
    Ghehe, wat leuk (:
    Héé, dat heb ik niet gemerkt, maar het is inderdaad wel leuk! (:


    Some people are art and do art at the same time

    xREDEMPTION schreef:
    Als je naar 'Creaties' gaat, en dan naar je stories zie je dat dat ook veranderd is ;o
    Ghehe, wat leuk (:

    Dat vind ik wel wat onoverzichtelijker. :c

    Het ziet er leuk uit, maar ik geloof niet dat ik het vaak zal gebruiken haha.


    Caution first, always.

    Nu is het ook in Google Chrome zoals het hoort. :')


    Take me to wonderland

    Ja dat zag ik daarnet ook al. Maar het was me eerder ook nog niet opgevallen, dus ik denk dat het pas is.
    En idd, ik geloof dat het ook nog niet helemaal af is (of het ligt aan google chrome), want het is nog doorzichtig en loopt voor de helft over de post enzo heen..
    Dat van de smileys was me dan weer nog niet opgevallen haha xd


    Inspiration can hit you any time

    In Google Chrome werkt het idd nog niet helemaal, maar het is slim bedacht. Echt heel handig! :)

    Bij mij deed hij het altijd goed hoor?

    -Chrome gebruiker in hart en nieren-

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 11:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Bij mij deed hij het altijd goed hoor?

    -Chrome gebruiker in hart en nieren-
    Same here, alleen in het begin was hij even doorzichtig. Maar dat duurde een uurtje ongeveer, en daarna zag hij er weer goed uit. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik schrok me rot :')
    Maar ik blijf meestal nooit zo lang boven een naam hangen, daarom zou ik het ook niet hebben opgemerkt als je dit niet gezegd had :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zag het net ook, maar ik dacht dat het er al langer was en dat ik het gewoon vergeten was. :Y)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.