• Ik weet niet of er al zo'n topic bestaat; zelf ben ik namelijk net achtergekomen (1 tot 5 minuten geleden) dat er iets is gewijzigd aan de website. Op een topic ging ik met mijn muis langs een naam heen, en toen zag ik een vakje over die persoon, waar je ook iemand als vriend kon adden en een pb kon sturen naar diegene. Ik vind deze wijziging echt wel fijn, slim & handig ^^ Hebben jullie het ook al gezien, of nog niet?
    En trouwens, sinds wanneer is dit er? Ik heb het vanmiddag namelijk helemaal niet opgemerkt.

Some people are art and do art at the same time

Svale schreef:
    Inderdaad, leuk! Ik had het nog niet gezien. (:

The odds are néver in our favor.

Cathedra schreef:
    (...)Ehh oké, geprobeerd met Google Chrome? Of even opnieuw inloggen anders. In ieder geval vind ik het heel raar. o.o

Ook niet. Nouja, ik zal er niet dood van gaan als ik hem niet heb, right?

Miep

Macavity schreef:
    (...)

Ook niet. Nouja, ik zal er niet dood van gaan als ik hem niet heb, right?
    Och, daar heb je wel gelijk in ja. Ergens ben ik wel een beetje benieuwd hoe dat komt, dat je 'm niet hebt.

Jaa! nu je het zegt zie ik het ook leuk!

Don't tchange for other people, just stay youre self

Cathedra schreef:
    (...)Op Google Chrome, zie ik nu, ziet hij er nu wel compleet uit (:

Bij mij niet, maar goed, het is geen drama. :')

Take me to wonderland

Ik zie niks hoor haha
    Maarja, maakt niet uit.

Dat is best handig. :')
    Ik vind het wel vervelend dat de smilies nu verdwenen zijn en je telkens opnieuw op 'toon smilies' moet klikken. En ook dat de codes opeens naar de rechterkant verhuisd zijn wordt wennen.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Dat is best wel handig :)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Melieke schreef:
    Dat is best handig. :')
    Ik vind het wel vervelend dat de smilies nu verdwenen zijn en je telkens opnieuw op 'toon smilies' moet klikken. En ook dat de codes opeens naar de rechterkant verhuisd zijn wordt wennen.
    Van die smileys is het voor mij geen probleem, ik gebruik ze allemaal niet, behalve een paar maar van die weet ik de codes al uit m'n hoofd (: Inderdaad, toen ik iets in het dikgedrukt wou doen ging mijn muis naar het lege gedeelte, en toen was ik even in paniek en opzoek naar die B..

Ik heb trouwens nog een opmerking...
    Bij sommigen zie je de leeftijd er ook bij staan, wanneer je op met je muis boven de username blijft hangen, maar bij anderen dan weer niet (terwijl de leeftijd wel op het profiel staat). Nu heb ik alleen nog maar gezien dat de leeftijd erbij staat bij 18+ mensen. Als dat inderdaad zo is, vraag ik me wel af wat daar de reden voor is. :')

[ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 18:15 ]

Cathedra schreef:
    (...)Van die smileys is het voor mij geen probleem, ik gebruik ze allemaal niet, behalve een paar maar van die weet ik de codes al uit m'n hoofd (: Inderdaad, toen ik iets in het dikgedrukt wou doen ging mijn muis naar het lege gedeelte, en toen was ik even in paniek en opzoek naar die B..

Ja, dat van due codes is wel waar. Maar voor mij, als heel lui mens, is het makkelijker om gewoon op die smiley te klikken. ;p
    En ik heb net hetzelfde haha. (:

Melieke schreef:
    Ik heb trouwens nog een opmerking...
    Bij sommigen zie je de leeftijd er ook bij staan, wanneer je op met je muis boven de username blijft hangen, maar bij anderen dan weer niet (terwijl de leeftijd wel op het profiel staat). Nu heb ik alleen nog maar gezien dat de leeftijd erbij staat bij 18+ mensen. Als dat inderdaad zo is, vraag ik me wel af wat daar de reden voor is. :')
    Of het is gewoon niet helemaal af met die leeftijden.. anders weet ik het niet.. ;o

Cathedra schreef:
    (...)Of het is gewoon niet helemaal af met die leeftijden.. anders weet ik het niet.. ;o

De leeftijden van de mensen waar het wel bij staat zijn 18, 19 en 25. Maar ik denk inderdaad wel dat het nog niet volledig op punt staat. ^^
    Nou ja, ik vind het wel leuk. :Y)

Square schreef:
    Dat had ik nog niet gemerkt. Ik had wel al gezien dat de smileys opeens verborgen zijn onder hun eigen spoilerknop. Daar word ik zo blij van. x')

Dat merkte ik ook. Je kan ze daarna echter niet weer verbergen...
    En dat andere had ik nog niet door. Je moet wat langer op een naam staan, dus dat merk je niet gelijk.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Shit moet mijn CSS code aanpassen daarvoor.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.