• Eindelijk heb ik het gedaan, want ik wilde het al heel erg lang en nu heb ik het. (: Ik ben er super blij mee! Het is geen hele opvallende kleur, gewoon een lichtere tint blond.



    Wie van jullie heeft er ook een dip dye? Show me! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nog minder opvallend dan op de foto? Ik zie nu haast al geen verschil.


    Pretty is just a pretty word.

    Het is inderdaad niet echt duidelijk. Leuk dat je er zo blij mee bent. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb er ook één *O*


    Geen idee of het nu een dip dye of een ombre is, maar soit, ik vind het awesome. Ik heb het nu al een tijdje en moet het dringend eens bijverven :'D
    En ik haat camkwaliteit en licht inval.

    Maar die blonde overloop - van donker naar licht - vind ik ook echt awesome!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het valt inderdaad niet heel erg op, maar ik vind het wel leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd, hij is echt leuk, een beetje onopvallend, ik vind het wel mooi passen bij je haarkleur 8D Ik heb geen dipdye, zou het niet willen ook, mijn haar is daar het type niet voor.
    @Merrow, omg, bij jou staat het zo mooi :3


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is toch ombre? Ik vind het in ieder geval wel leuk! Bij de meeste mensen vind ik echt echt niks.

    Ik vind het ook best leuk.
    Zelfs ben ik niet van plan m'n haar de komende tijd te verven. :')

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 18:01 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zie het bijna niet! Het is wel erg subtiel gedaan, maar het staat leuk. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, dat is echt exact wat ik zou willen. Zo mooi! :9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wauw, leuk!
    Zelf wil ik ook zoiets, maar ik durf niet zo goed.
    Ik heb heel donker haar, dus dan zou ik sowieso een lichtere dip dye moeten en dat vind ik nooit zo mooi. :')


    Tell me about it, stud.

    Ik heb een soort schaduweffect, te vergelijken met een dipdye.


    26 - 02 - '16

    Het staat je echt leuk (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Leukk!
    ik wil ook een dip dye, heb van mezelf licht blond haar en wil dan Roze dipdye!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Staat je goed! Ik vind dat subtiele wel mooier dan dipdyes met felle kleuren. Op de een of andere manier vind ik het gewoon niet mooi als kleuren niet goed in elkaar overlopen, dus bijvoorbeeld dat iemand blond haar heeft en dan opeens, boem, groene dipdye. Maar dit is wel echt mooi. (krul)

    Ik heb zelf geen dipdye, wel donkerpaars haar, haha.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Zo is mijn haar in het echt een beetje... Iets minder uitgesproken maar het concept is hetzelfde, dan wel in het bruin...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...