Destined schreef:
(...)
Vind je dan niet dat je een verkeerde indruk wekt bij andere mensen die hier op quizlet zitten? Ik bedoel, ik zou me voor kunnen stellen dat mensen zich kunnen irriteren daaraan en denken dat je het alleen doet voor meer aandacht of dat je je wilt onderscheiden, terwijl dat niet de bedoeling miss is.
Aan de andere kant kun je ook deze site gebruiken om je nederlands bij te houden, want de meesten hebben de voorkeur om toch Nederlands te lezen. Je bent dan ook tweetalig en dat is gewoon veel fijner, lijkt me. Ik begrijp dat je je soms in het engels beter kan uitdrukken en er zijn in het engels woorden voor dingen die je in het nederlands niet hebt, maar ik zelf prefereer toch de nederlandse taal hier.
Nah, je moet zelf kijken wat je doet, maar ik vroeg het me gewoon af
Dit is totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal offtopic. Als je je eraan ergert, kun je ook gewoon haar aanspreken via een privé bericht. Kijk, als ze nou Arabische of Chinese - waarschijnlijk zou de hele site dan flippen - zinnen zou typen, maar dat doet ze niet.
Engels is toegestaan op Quizlet, dus. Die aflik smiley begint me trouwens wel op de zenuwen te werken. Is een beetje fout ivm dit topic.
On topic: Mensen moeten helemaal zelf weten wat ze leuk vinden of niet. Ik word alleen niet echt happy van het hoofdpersonage, dat ik automatisch associeer met Bella de Faalhaas.
"Well, well. Look who we've got here!"