• Dit is zo hartbrekend.
    Ik moest echt huilen toen ik dit las en ook wat er op volgde.

    Het kan me niet schelen dat sommige mensen een hekel hebben aan de Fifty Shades trilogy of het zelfs verachten. Ja er komen veel ruige scenario's in voor maar het verhaal er achter is zo ontzettend mooi en vol liefde. Ik heb heel veel boeken gelezen maar nog nooit heeft een verhaal me zo geraakt als deze.


    Wat vinden jullie van deze serie?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:26 ]


    Believe in yourself.

    Ik lees in het eerste boek, maar ben nog niet zo ver. Pas bij 't 10e hoofdstuk of zo. Ik ben ook nog met een ander boek bezig, dus heb ik 50 Shades of Grey in de wacht gezet. Veel meer dan dat kan ik er niet meer over zeggen, behalve dat ik me wat lichtelijk irriteer aan haar onzekerheid de hele tijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou er van. Serieus. :'D _O_


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beckett schreef:
    Te jong voor dat boek :')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Macabre schreef:
    Ik hou er van. Serieus. :'D _O_

    Yay, eindelijk iemand die er ook van houd! (:


    Believe in yourself.

    Hoe kun je hier nou van huilen? :'D Maar ik heb het boek dan ook niet gelezen. Niet echt mijn smaak.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Cenobite schreef:
    (...)
    Yay, eindelijk iemand die er ook van houd! (:

    Hahahaha. Geloof me, mijn fantasie is lang niet zo braaf als men denkt. Lol.
    Nee maar even serieus, ik vind dat boek best lekker weg lezen. Alleen het feit dat het een fanfic op Twilight was vind ik wel falen :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Overrated garbage. Nou ja, dat is mijn mening in elk geval.


    ars moriendi

    Haguro schreef:
    Hoe kun je hier nou van huilen? :'D Maar ik heb het boek dan ook niet gelezen. Niet echt mijn smaak.

    Het verhaal er achter, waarom hij deed wat hij daar deed, wat het voor hem betekend om zo iets te doen..


    Believe in yourself.

    Cenobite schreef:
    (...)

    Heb je de boeken toch wel allemaal gelezen? Want dan snap ik je reactie over de BDSM relatie voor geen meter. Ja, Christian wilde die relatie graag in het begin maar dat is er nooit van gekomen. Af en toe spelen ze wat, maar hij is zeker niet haar Dominant en zij is niet zijn onderdanige. Dus nee, geen BDSM relatie. Sowieso gaat BDSM er veel ruiger aan toe dan de spelletjes die ze nu en dan spelen..


    Of course not. the bloody grammar makes me cry. Misschien is het zo erg niet als het in het Nederlands vertaald is, maar sommige fouten in dat boek...
    So no. I haven't read the complete awful series. Maar ik heb reviews gelezen, omdat het thema me intereseerde en ik ken genoeg mensen in de BDSM scene, including myself, to know that it is not a healthy BDSM relationship.
    "I read all of them and while I found the love story touching, I found all the books poorly written and and often incorrect as far as the BDSM is concerned." [Dit is een directe quote van een BDSM erotica schrijver.]
    Plus,as mentioned, Twilight fanfiction is not my thing.

    Look, it's fine that you like it and I'm not bothered. i was just sharing my opinion. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Macabre schreef:
    (...)
    Hahahaha. Geloof me, mijn fantasie is lang niet zo braaf als men denkt. Lol.
    Nee maar even serieus, ik vind dat boek best lekker weg lezen. Alleen het feit dat het een fanfic op Twilight was vind ik wel falen :Y)

    Hahaha same here (:
    Dat vind ik inderdaad ook wat minder maar als je het gewoon niet ziet als een Twilight Fanfic dan, heel eerlijk naar mijn mening, is de enigste vergelijking
    de onzekere, bruin harige Anastasia. Maar zoals ik al eerder in het forum zei: Bella en Ana hebben gelijkenis maar Anastasia heeft nog een heel andere kant. Ja, Bella date een glinsterende vampier die mensen zo kan open rijten. Maar Anastasia is verliefd geworden op een MAN die een heel moeilijk leven heeft gehad en al zijn geloven en shit op zei heeft geduwd om haar lief te hebben. Sorry maar ik zie het verband er niet echt in... haha :3


    Believe in yourself.

    "En toen nam ik hem over de knie, pakte de knots met ijzeren punten en gaf hem billenkoek."

    Ik heb het eerste boek met moeite gelezen, maar ik vond er niks aan. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik begon vol goede moed aan de serie, maar ik vind het nu doodsaai lol.


    Life is hard and then we die

    Cenobite schreef:
    (...)
    Op de hartbrekende stukjes moest ik ook heel de tijd glimlachen. De boeken maken je wel zeker aan het lachen eigenlijk... Haha (:


    Nou ja, ik bedoelde eigenlijk dat ik moest lachen omdat ik het gewoon echt niet goed geschreven vond. (krul) Het begon al met de allereerste scène, wanneer de hoofdpersoon in de spiegel kijkt en -verrassing- zichzelf ziet. Een meer doorzichtige manier om je hoofdpersoon te beschrijven bestaat niet, tenzij je gewoon haar uiterlijke kenmerken opsomt. De vriendschap tussen Ana en die kamergenote van haar snapte ik trouwens ook niet echt; ze leek een hekel aan dat meisje te hebben, maar toch was het haar beste vriendin. En waarom was Ana in 's hemelsnaam de meest aangewezen persoon om dat interview over te nemen? Er werkten toch vast nog wel andere mensen bij dat krantje of waar het dan ook voor was? Er stond iets over hoeveel werk die kamergenote had gedaan voor dat interview, maar vervolgens laat ze toch Ana gaan zonder dat zij erop is voorbereid.
    Sorry, het is gewoon niet echt mijn soort boek, denk ik. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escritura schreef:
    (...)

    Of course not. the bloody grammar makes me cry. Misschien is het zo erg niet als het in het Nederlands vertaald is, maar sommige fouten in dat boek...
    So no. I haven't read the complete awful series. Maar ik heb reviews gelezen, omdat het thema me intereseerde en ik ken genoeg mensen in de BDSM scene, including myself, to know that it is not a healthy BDSM relationship.
    "I read all of them and while I found the love story touching, I found all the books poorly written and and often incorrect as far as the BDSM is concerned." [Dit is een directe quote van een BDSM erotica schrijver.]
    Plus,as mentioned, Twilight fanfiction is not my thing.

    Look, it's fine that you like it and I'm not bothered. i was just sharing my opinion. ^^


    Maar dat is nou juist het punt.. Dat er GEEN BDSM relatie is. Omdat Christian dat juist heeft opgegeven omdat Anastasia geen "Onderdanig bot in haar lichaam heeft" zoals het boek al zei. Als mensen het toch als een BDSM relatie zien (wat echt vreemd is als je het mij vraagt) dan is het in hun ogen inderdaad slecht geschreven omdat er amper BDSM in voor komt...


    Believe in yourself.

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, ik bedoelde eigenlijk dat ik moest lachen omdat ik het gewoon echt niet goed geschreven vond. (krul) Het begon al met de allereerste scène, wanneer de hoofdpersoon in de spiegel kijkt en -verrassing- zichzelf ziet. Een meer doorzichtige manier om je hoofdpersoon te beschrijven bestaat niet, tenzij je gewoon haar uiterlijke kenmerken opsomt. De vriendschap tussen Ana en die kamergenote van haar snapte ik trouwens ook niet echt; ze leek een hekel aan dat meisje te hebben, maar toch was het haar beste vriendin. En waarom was Ana in 's hemelsnaam de meest aangewezen persoon om dat interview over te nemen? Er werkten toch vast nog wel andere mensen bij dat krantje of waar het dan ook voor was? Er stond iets over hoeveel werk die kamergenote had gedaan voor dat interview, maar vervolgens laat ze toch Ana gaan zonder dat zij erop is voorbereid.
    Sorry, het is gewoon niet echt mijn soort boek, denk ik. :'D
    Beste vriendinnen hebben altijd ook een beetje een hekel aan elkaar :P


    Life is hard and then we die