• -Sorry, wil het effe kwijt haha-

    Alweer het tweede jaar dat ik een slechte koninginnedag had.
    Vorig jaar ging ik naar rotterdam, eerst gingen twee meisjes vechten in de metro en kreeg ik een rondvliegende vuist tegen mn hoofd. Op het moment dat we de metro uitliepen was het eerste dat we zagen een kotsende vent met politie eromheen. Hierna waren we de rest van onze groep kwijt en werden mn vriendin en ik achterna gezeten door een hele enge man. Toen hadden we onze vrienden gevonden en toen kreeg één van hun ruzie. Die werd een bloedneus geslagen en al dat bloed kwam op mijn net nieuwe -gelukkig zwarte- Jordans.

    Dit jaar ging ik 's ochtends met een shetlander pony ritjes doen op dorp. Maar om naar die plek te gaan moesten we door een drukke straat met kraampjes en veel mensen, de fanfare dacht leuk te zijn en kwam ook nog even langslopen met alle toeters en bellen. Pony helemaal over de rooie, ik kreeg een trap tegen mn been, hij beet me en ging op mn tenen staan.
    Die middag zou mn vriend naar me toe komen op de scooter, kreeg hij in de polder een ongeluk, hij viel en schoof met zijn scooter over het wegdek en zijn scooter viel in de sloot. Was een net nieuwe hele dure scooter. ik kreeg haast een hartverzakking. gelukkig was het vlak bij mn vaders huis en vlakbij waar ik was, mn vader met zn Chevy Van daar naartoe gereden ik rennen als een malle. Geen idee waarom ik niet gewoon in die bus was gaan zitten maarja. Mn vriend was helemaal in shock en stond helemaal te trillen, hij zat onder de schaafwonden op zn handen. Mn vriend was al nat want hij had al geprobeerd zn scooter zelf uit de sloot te krijgen maar het was te steil. hij weer terug in de sloot om een touw om zn stuur te doen waarna mn pa, ik en nog 3 die scooter uit de sloot hebben getrokken. Ik schrok zo erg.

    Ik heb nu maar besloten om volgend jaar met vriendinnen ergens ver weg naartoe te gaan, hopen dat het dan wel leuk wordt.

    Klinkt echt heel kut, I feel bad for you.
    Mijne was niet zo interessant - was nogal brak van koninginnenach en heb gewoon in m'n pyjama de kroning gekeken.:Y)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 17:00 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?