• Hello!
    Ik zoek leuke muziek om te downloaden.
    Ik luister voornamelijk metal, rock en af en toe top 40.
    One Direction, Justin Bieber en dat soort mensjes niet.

    Hebben jullie misschien leuke muziek?


    26 - 02 - '16

    Emilie Autumn maakt victorianindustrial, een mix van van alles door elkaar, van burlesque tot klassiek. Je kunt het niet in één genre stoppen (behalve natuurlijk victorianindustrial). Ik vind het zelf hele interessante en mooie muziek. Misschien kun je hiermee beginnen?


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Emilie Autumn maakt victorianindustrial, een mix van van alles door elkaar, van burlesque tot klassiek. Je kunt het niet in één genre stoppen (behalve natuurlijk victorianindustrial). Ik vind het zelf hele interessante en mooie muziek. Misschien kun je hiermee beginnen?


    Dat klinkt best wel cool (;


    26 - 02 - '16

    Yesh!

    Marilyn Manson, Slipknot, Lordi, Porcelain Black (<3), Stone Sour...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Yesh!

    Marilyn Manson, Slipknot, Lordi, Porcelain Black (<3), Stone Sour...


    Slipknot <3
    Gotta love Slipknot c:


    26 - 02 - '16

    Frank Turner, Bastille, Foals?


    As travars

    Hinder, Alter bridge, Ill Nino, Flogging molly, Dropkick Murphys, Three days grace, Nickelback, Skillet, Seether, Bullet for my valentine, Shinedown,
    Dit zijn een paar bands waar ik veel naar luister, of naar geluisterd heb. Misschien zit er wat leuks tussen.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Hinder, Alter bridge, Ill Nino, Flogging molly, Dropkick Murphys, Three days grace, Nickelback, Skillet, Seether, Bullet for my valentine, Shinedown,
    Dit zijn een paar bands waar ik veel naar luister, of naar geluisterd heb. Misschien zit er wat leuks tussen.


    Awesome!
    Ik luister ook graag naar nickelback, skillet en bfmv.


    26 - 02 - '16

    Haunt schreef:
    Frank Turner, Bastille, Foals?


    Zijn er ook liedjes waarvan jij vindt dat ze beter zijn dan de andere of zo, jouw favoriet zeg maar?


    26 - 02 - '16

    Nirvana of Volbeat misschien? Het is niet echt mijn straatje. Wat ik zelf veel luister is Imagine Dragons, maar dat moet je maar net leuk vinden.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Nirvana of Volbeat misschien? Het is niet echt mijn straatje. Wat ik zelf veel luister is Imagine Dragons, maar dat moet je maar net leuk vinden.


    Nirvana is awesome *O*


    26 - 02 - '16

    Attack Attack, Escape the Fate, Adept, Papa Roach, Fall Out Boy.
    wel een beetje richting het "emo-genre" maar goed :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    30 Seconds To Mars, Antharax, Gorillaz, Red Hot Chili Peppers, Sting, Sum 41, Rammstein, The Rasmus, System of A Down
    Ik weet niet of dit is wat je zoekt, maar dit zijn wat artiesten uit mijn muziekmap met rock muziek.

    De japanse rock-band Dir en Grey vindt ik ook heel goed. En Kim Jong Seo, hij is een koreaanse rock artiest. Ik heb alleen geen idee of je van muziek in andere talen houd...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Bon Jovi, Europe, Supertramp, Pink Floyd, Alice Cooper, KISS.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gehenna schreef:
    (...)

    Slipknot <3
    Gotta love Slipknot c:

    Indeed. <3 Je moet écht naar Porcelain Black gaan luisteren, though, ik ben verliefd op haar en haar muziek. Ook op de rest die ik opnoemde, maar zeg zelf, het is best 'zeldzaam' dat een vrouw zulke muziek maakt. Ze is uniek en daarom houd ik zo van haar <3

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zelf ben ik nu heel erg fan van Epica, een, naar mijn mening, geweldige symphonic metal band. Hier de link naar de uitvoering van een concert van hen. Ben dat nu zelf aan het luisteren. Deze is een van mn favorieten: [Unleashed
    en Switchfoot is opzig ook wel een leuke rockband. Meant to live
    Ben benieuwd of je het wat vind :)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 21:19 ]


    Stenenlikker