• Haiaa muisjes.

Ik zit met een probleem, en een paar anderen ook. Veel vinden TokioHotel 'fakers/ en andere dingen worden. Het rare aan mij is; Ik glimlach als ik Wir sterben niemals aus unpluggend hoor. en word hyper als ik Leb die sekunde live& break away hoor. Maar toch, buiten alles. Kijk ik naar mijn posters, [66] en dan bedenk ik mij; 'Hou ik hier wel van, is dit wel een groep die het gaat redden?' En als ik die topic's dan leesz... Ben ik het daar ook mee eens, ze veranderen. Daar kunnen wij niks aan doen. Ze laten ons in de steek [/MENING]. Soms kan ik een hele dag TOKIOHOTEL luisteren, soms helemaal niet. Ik weet het niet, en misschien is dit topic ook een beetje veranderd en hij mag ook worden gesloten want ik weet niet of hier al veel topic over zijn gemaakt (?).

xox<3

ALLES HIER IS MIJN MENIG!<3

Hey love.

lieve schat ik was iets van 2 en half jaar fan en ik vind er ook niks meer aan. ze zijn veranderd en alles. de muziek blijft altijd fantastisch en live sijn se nog steeds geweldig maar de klik die ik eerst een soort van met se had [/als band enz.] die voel ik niet meer... x3

We can only learn to love by loving.

Ze zijn misschien wel een beetje veranderd, maar dat is ook logisch. In het begin waren ze 15-17 en nu zijn ze echt wel volwassen. Ergens vind ik het ook wel erg voor hen dat iedereen aan ze begint te twijfelen. Ze zitten in amerika en ze weten helemaal van niets...

hmm ik heb precies hetzelfde

<3

Hoofdletters mogen trouwens niet in titels.
    Even veranderen =D.

I recycle my thoughts.

I don't like Tokio Hotel,2 jaar geleden vond ik het nog wel leuk maar na 2 maanden al niet meer.

Reden : Muziekstijl is omgegooit. xD

Tokio Hotel's grootste fout was dat ze Engels gingen zingen vind ik,en dat ze ineens op de Nederlandse tv kwam. Daardoor kwamen heel veel fans die Trough The Monsoon leuk vonden,en toen kreeg Tokio Hotel veel meer fans. Maar slechts 1 derde van alle Tokio Hotel fans vinden de Duitse albums leuker dan de Engelse.

Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

I don't like Tokio Hotel,2 jaar geleden vond ik het nog wel leuk maar na 2 maanden al niet meer.

Reden : Muziekstijl is omgegooit. xD

Tokio Hotel's grootste fout was dat ze Engels gingen zingen vind ik,en dat ze ineens op de Nederlandse tv kwam. Daardoor kwamen heel veel fans die Trough The Monsoon leuk vonden,en toen kreeg Tokio Hotel veel meer fans. Maar slechts 1 derde van alle Tokio Hotel fans vinden de Duitse albums leuker dan de Engelse.

goshie x3
    ik ben juist altijd fan geweest van de duitse albums .. grote afkeer van het engelse.. het klinkt daar altijd so saai en onpersoonlijk vindk

We can only learn to love by loving.

Ik denk eerlijk gezegt dat het komt omdat jullie allemaal een ander beeld van Tokio Hotel hebben gekregen. Volgens de meesten hebben ze Europa in de steek gelaten, maar hun muziek blijft wel het zelfde, en daar blijf je dan van houden.:]
    x

ok

Je hebt wel gelijk!!
    ze laten ons best wel zitten,,
    maar ik kan hun nu ook niet meer laten vallen!!
    en ze komen heus wel weer terug!!