• Haiaa muisjes.

    Ik zit met een probleem, en een paar anderen ook. Veel vinden TokioHotel 'fakers/ en andere dingen worden. Het rare aan mij is; Ik glimlach als ik Wir sterben niemals aus unpluggend hoor. en word hyper als ik Leb die sekunde live& break away hoor. Maar toch, buiten alles. Kijk ik naar mijn posters, [66] en dan bedenk ik mij; 'Hou ik hier wel van, is dit wel een groep die het gaat redden?' En als ik die topic's dan leesz... Ben ik het daar ook mee eens, ze veranderen. Daar kunnen wij niks aan doen. Ze laten ons in de steek [/MENING]. Soms kan ik een hele dag TOKIOHOTEL luisteren, soms helemaal niet. Ik weet het niet, en misschien is dit topic ook een beetje veranderd en hij mag ook worden gesloten want ik weet niet of hier al veel topic over zijn gemaakt (?).

    xox<3

    ALLES HIER IS MIJN MENIG!<3


    Hey love.

    Ik laat hem open, totdat er ruzie van komt =).


    I recycle my thoughts.

    kan toch? er zijn vaak meerdere waarheden.
    Niet alles is simpel uit te leggen ;)

    Dat heb ik precies oook,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik geef je gelijk, ik weet het allemaal niet meer... De ene momenten krijg ik weer het supergevoel in mijn buik en laat ik me meevoeren door de muziek & andere momenten heb ik totaal GEEN zin in hun muziek o_O Ik weet eigenlijk niet ofdat tokio hotel zal blijven, ik denk eerder na een paar jaar dat we niets meer van hen zullen horen...

    Ik blijf het raar vinden n__n'


    Hey love.

    Ik geef je gelijk, ik weet het allemaal niet meer... De ene momenten krijg ik weer het supergevoel in mijn buik en laat ik me meevoeren door de muziek & andere momenten heb ik totaal GEEN zin in hun muziek o_O Ik weet eigenlijk niet ofdat tokio hotel zal blijven, ik denk eerder na een paar jaar dat we niets meer van hen zullen horen...


    Uhu, dat denk ik dus ook.


    Hey love.

    Ik heb ook heel erg hetzelfde als jou...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik geef je gelijk, ik weet het allemaal niet meer... De ene momenten krijg ik weer het supergevoel in mijn buik en laat ik me meevoeren door de muziek & andere momenten heb ik totaal GEEN zin in hun muziek o_O Ik weet eigenlijk niet ofdat tokio hotel zal blijven, ik denk eerder na een paar jaar dat we niets meer van hen zullen horen...


    Ach, we leven momenteel in het heden, geniet er dus maar van (=^-^=)
    De toekomst zal de rest uitwijzen...
    <3


    The Words are like Stones in my Heart~

    Der komen wel ineens heuul veeul Tokio Hotel verandert topics vandaag btw :'D


    I recycle my thoughts.

    ik ben al 4jaar fan [eerst develish] en weet t ook niet meer..

    Der komen wel ineens heuul veeul Tokio Hotel verandert topics vandaag btw :'D


    Ja, geen idee hoe dat komt [á]

    Nee écht niet XD


    Hey love.

    ik vind allen dat ze tevaak naar amirika gaan:s en dat ze aper in europa zijn:( maar vind ze nog steeds cool net als 3 jaar geleden !!!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik ben al 4jaar fan [eerst develish] en weet t ook niet meer..


    Hoe kende jij develish, als ik vragen mag?


    Hey love.

    verplaatst naar de band

    (...)

    Hoe kende jij develish, als ik vragen mag?

    mijn buurmeisje was duits. ;]