• [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 10:22 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Met jezelf een ultimatum stellen: als ie voor die en die datum niks heeft gestuurd, is 't voor mij gedaan. Verwijderen, geen contact meer mee zoeken en hoppaa, weg d'r met.
    I know I know, wordt afgeraden, maar dat zou me niks bommen want dat zorgt voor innerlijke rust. I solved a problem like this like that for myself, worked just fine :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Wel, de eerste zin zegt voor mij al genoeg. Hij hield je aan het lijntje, dus hij is het niet waard. (;
    Ik denk dat je hem gewoon moet vergeten en als hij je terug een sms stuurt, niet moet antwoorden. Hij heeft je al een keer gekwetst, dus ik zou hem echt negeren. Ik weet hoe moeilijk het is als je iemand mist maar diegene jou 'ontwijkt', maar je moet gewoon even doorzetten en hem uit je gedachten schrappen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hashirama schreef:
    Met jezelf een ultimatum stellen: als ie voor die en die datum niks heeft gestuurd, is 't voor mij gedaan. Verwijderen, geen contact meer mee zoeken en hoppaa, weg d'r met.
    I know I know, wordt afgeraden, maar dat zou me niks bommen want dat zorgt voor innerlijke rust. I solved a problem like this like that for myself, worked just fine :Y).

    En hoeveel tijd zou je hem dan geven?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Memoria schreef:
    Wel, de eerste zin zegt voor mij al genoeg. Hij hield je aan het lijntje, dus hij is het niet waard. (;
    Ik denk dat je hem gewoon moet vergeten en als hij je terug een sms stuurt, niet moet antwoorden. Hij heeft je al een keer gekwetst, dus ik zou hem echt negeren. Ik weet hoe moeilijk het is als je iemand mist maar diegene jou 'ontwijkt', maar je moet gewoon even doorzetten en hem uit je gedachten schrappen. :3


    To love is to destroy.

    Wat denk je dat je moet doen? Als je hem achterna gaat wordt het zo'n cliché liefdesverhaal. Laat het gewoon gaan. ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb zo'n gevoel dat hij niet goed voor je is. Je zal hem gewoon moeten laten gaan, ook al is dat heel moeilijk. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat hij niet goed voor je is. Je zal hem gewoon moeten laten gaan, ook al is dat heel moeilijk. :')


    This exactly.


    Bad decisions make good stories.

    Drizzle schreef:
    (...)
    En hoeveel tijd zou je hem dan geven?

    Considering the amount of patience that I have... niet veel. Maar goed, dat durf ik voor een ander niet te zeggen. Ik weet wel dat dit voor mij heeft gewerkt.. yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Met jezelf een ultimatum stellen: als ie voor die en die datum niks heeft gestuurd, is 't voor mij gedaan. Verwijderen, geen contact meer mee zoeken en hoppaa, weg d'r mee.
    I know I know, wordt afgeraden, maar dat zou me niks bommen want dat zorgt voor innerlijke rust. I solved a problem like this like that for myself, worked just fine :Y).
    Dit.


    Some people are art and do art at the same time

    Afspreken en het uitspreken, en als hij dan nog niet voor jou kan kiezen moet je hem vergeten. Zo heb ik mijn ex ook moeten laten gaan. Je bent meer waard dan dit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Memoria schreef:
    Wel, de eerste zin zegt voor mij al genoeg. Hij hield je aan het lijntje, dus hij is het niet waard. (;
    Ik denk dat je hem gewoon moet vergeten en als hij je terug een sms stuurt, niet moet antwoorden. Hij heeft je al een keer gekwetst, dus ik zou hem echt negeren. Ik weet hoe moeilijk het is als je iemand mist maar diegene jou 'ontwijkt', maar je moet gewoon even doorzetten en hem uit je gedachten schrappen. :3


    Chaos is a ladder.

    Itami schreef:
    Ik heb zo'n gevoel dat hij niet goed voor je is. Je zal hem gewoon moeten laten gaan, ook al is dat heel moeilijk. :')


    † Love? I want to sleep.

    Ik zou hem links laten liggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Ik zou hem links laten liggen.
    Nee. Rechts staat hem beter. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Nee. Rechts staat hem beter. (cat)

    Lolol. Nee, ze zeggen "Met het linkerbeen uit bed stappen" Het slechte humeur hoort links.
    ...Okay fail.

    Either way, left or right, I still think she should leave / ignore him. Or whatever. You get my drift.


    Quiet the mind, and the soul will speak.