• Ik heb toestemming van Tamino om deze RPG over te nemen.


    The Secret Circle


    Chance Harbor, Washington - Amerika. Een kleine vissersstad aan de rand van het district, niet veel bijzonders op het eerste gezicht. Dat was het althans tot de laatste tiener van de zogenoemde 'Cirkel', zich in het stadje settelde. Zes jongeren, samenhangend in de oude stad vol geheimen, zoeken elkaar op en binden zich zonder geheel te weten waaraan - aan de Cirkel die hun krachten tot ongekende hoogten brengt.
    Deze ''krachten'' zijn verkregen door de natuur, overgegeven op ouders tot kinderen. Voor enkele jaren leek de magie te zijn vertrokken uit de stad waarin de laatste heksen en tovenaars leefden - tot de jongere generatie hun krachten ontdekten en daarmee een oude vloek het leven inbliezen.
    Niet iedereen is gelukkig met de terugkeer van de magie, vooral de ouderen die zich nog herinneren hoe de kinderen uit hun eigen tijd de magie misbruikten.
    Zij doen er dan ook alles aan om de magie, de krachten of hoe men het ook wil noemen - uit deze wereld te bannen. Voor altijd. En zij staan niet alleen: met hen duiken heksenjagers op. Niet zomaar jagers, deze lijken bizar krachtig voor de plagerige dreigementen waarmee de Cirkel eerder werd bedreigd.
    Nee: deze nieuwe generatie heksenjagers lijkt evenveel krachten te bezitten als de Cirkel zelf, al zij het dat zij hun magie niet van de natuur gekregen hebben, wat betekend dat hun magie altijd donker is. Dat kun je vergelijken met bijvoorbeeld iemand uit de Cirkel: hun magie is iets zwakker, minder schadelijk maar 'schoon', terwijl de magie van de jagers donker, ongecontroleerd en gevaarlijk is. Dat is de voornaamste reden waaronder de Cirkel is gebonden: hun krachten versterken door samen te werken. Jagers kunnen dat niet, omdat hun magie op zich al een vrij eigen leven lijdt. Ze brengen schade aan, waar de magie van de Cirkel juist hersteld.

    ‘‘The rules say: a life for a life, a death for a death and a kill for a kill.’’

    Regels
    - Minimaal 8 - 10 regels à 250 woorden.
    Iets van tien woorden minder is niet erg, maar echt niet minder.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet speedposten.
    - Niet de personages van anderen besturen.
    - Wees realistisch, mensen worden niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen nutteloze berichten in het speeltopic, daarvoor kan eventueel een praattopic geopend worden.
    - Gebruik ABN.
    -Ga niet van te voren al dingen plannen die gaan gebeuren, dan ga je maar een verhaal schrijven.

    Rollen
    Leden van de Cirkel
    - Arya Selene Ravensdale, Bran
    - Caelan Thalia Fairley, Bran
    -

    - Noah Ryot Rosewood Infano
    -Ian Tanner, Merrow
    -


    Heksenjagers
    - Shane Noel Fulton, Cas
    - Felix Leonardo Thorne, Bran
    -
    -

    -
    -


    Mensen
    Oneindig
    - Roxanne "Roxy" Grace van DykeCas
    - Sal Levine Shion

    Meedoen
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (17 - 30)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Tamino --> Lirio ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 18:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Speeltopic


    *O*
    Ik is happy


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    I is happy that you is happy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    I is happy that you is happy.


    Ik wil doodgraag beginnen met posten en ben al heel de tijd aan het verzinnen hoe ik het beste kan en wil beginnen met Ian :'D
    Eerst de kleine nog onder de douche zetten, hem daarna pyjama aantrekken en op bed leggen, en dan heb ik tijd :D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Aah, ik vind het echt leuk dat je zo enthousiast bent :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Vrouwelijke heksenjager
    Volledige naam: Lexi Milena Beaton
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:




    1, 2 & 3
    Lexi heeft een rond gezichtje, wat vaak, tot haar grote ergernis, als 'schattig' wordt beschouwd. Ze heeft een bleke huid, wat sterk in contrast staat met haar bruine, golvende haren die tot ongeveer tot halverwege haar rug rijken.
    Lexi is niet blij met haar lengte, die met een 1.66M nog redelijk meevalt, al zul je haar het grootste deel van de tijd op hakken rond zien lopen; haar lengte is namelijk één van haar weinige onzekerheden. Qua postuur is Lexi slank en heeft een volle B-cup, waar ze tevreden mee is.
    Lexi haar geheim zijn vooral haar grote, opvallende ogen; ze kan zichzelf een onschuldig uiterlijk geven dat misleidend is tegenover haar karakter, of je juist laten merken dat ze je liever dood wilt zien. De blauwgroene kleur zie je niet zo vaak, wat het juist speciaal maakt. Haar ogen zijn omringd met lange, donkere wimpers waar ze zo nu en dan een likje mascara overheen doet. Lexi heeft het niet zo op make up en draagt het dan ook zo min mogelijk; ze vindt het maar troep, dus je zult haar niet om de tien minuten voor een spiegel zien staan.
    Nog iets waar je haar nooit in tegen zult komen, zijn jurkjes of rokjes. Lexi heeft er een grote hekel aan en probeert ze dan ook met alle moeite te mijden; ze draagt veel liever jeans en leren jasjes, de wat 'stoerdere' stijl dus. Ze draagt het liefst de standaard kleuren zoals wit, zwart en grijs, maar af en toe zul je ook een kleurtje tegenkomen in haar kledingkast.
    Aan schoenen heeft ze overigens wel een grote collectie. Uiteraard bestaat het grootste gedeelte uit hakken, maar soms heeft ze er dagen tussen zitten dat ze liever Vans of All Stars draagt.
    Innerlijk: Lexi is een apart meisje en komt vaak uit een onverwachte hoek. Tegen de buitenwereld is ze arrogant, omdat ze wéét dat ze er mag wezen. Complimentjes neemt ze graag in ontvangst en haar vrouwelijke charmes gooit ze dan ook graag in de strijd. Ze loopt enkel niet te koop met zichzelf; zelfrespect heeft ze zeker wel, en dit koestert ze ook. Als je haar voor het eerst ontmoet kan je korte, koele antwoorden verwachten. Lexi is het liefst alleen en heeft een hekel aan grote menigten. Ze praat niet veel, maar áls ze praat, praat ze uit wijsheid of sarcasme. Haar gevoel voor humor wordt niet vaak gewaardeerd; het is vaak spottend en kleinerend, al trekt ze er zich niet veel van aan als mensen een negatieve mening over haar hebben.
    Als je eenmaal met veel moeite haar vertrouwen hebt gewonnen, zal ze er voor je zijn in tijden dat je haar nodig hebt. Je zult de kille kant van haar bijna niet terugvinden - de arrogante overigens wel. Lexi is een meisje dat veel lacht en graag lol maakt, maar dan wel op 'haar' manier. Ze haalt graag kattenkwaad uit en is niet bang om risico te nemen. Je zult haar niet snel bang zien, al heeft ze stiekem ook zo haar angsten; ze deelt ze alleen niet graag omdat ze zich niet klein wilt opstellen. Het ligt aan haar humeur, maar ze kan redelijk snel op haar teentjes getrapt zijn en haar woede heeft ze niet altijd onder controle. Ze is gezind op wraak en, dankzij haar competitiviteit, zal ze niet rusten tot ze haar doel heeft bereikt.
    In combinatie met haar korte lontje kan ze ook snel gekwetst zijn, al doet ze vaak haar best om dit niet te laten merken. Ze kan aardig goed haar gezicht in de plooi houden op momenten waarop ze het liefst in huilen wilt uitbarsten; dit is een goede eigenschap, maar tegelijk ook in haar nadeel. Op deze manier kropt ze vaak haar gevoelens en problemen op, waar dus het korte lontje vandaan komt.
    Zo is ze dus op sommige dagen heel stil of chagrijnig, zo heeft ze ook een gezellige kant. Ze is spontaan, altijd al geweest, en is verschrikkelijk in plannen. Ze bedenkt liever dingen op het moment zelf en is daarbij goed in improviseren. Haar chaotische kant heeft haar overigens vaak in problemen gebracht, en dit zal gegarandeerd een stuk vaker gebeuren.
    Extra: In de tijden dat Lexi alleen is, besteed ze graag tijd aan haar hobby's. Ze vindt zingen leuk maar houdt dit talent liever voor zichzelf; ook hierbij komt haar angst om slecht beoordeelt te worden weer naar boven. Naast zingen heeft ze in de loop van de jaren een liefde voor schilderen ontwikkelt. Ze uit haar emoties in deze vaardigheid en kan er dan ook letterlijk úrenlang mee bezig zijn. Op deze manier lucht Lexi haar hart en haar schilderijen zul je ook vaak in kille kleuren zien.
    Om familie geeft Lexi echter niet zo veel. Het is niet zo dat ze een slechte jeugd heeft gehad, al kon het beter. Haar ouders voedden Lexi streng op, wat inhoudt dat ze zich moest kleden zoals haar moeder wilt -vandaar de haat voor rokjes en jurkjes-, rondliep met twee vlechtjes en altijd een glimlach op haar gezicht moest hebben. Helaas was Lexi niet zo goed in beleefd doen tegen anderen (nog steeds niet, overigens; haar manieren zijn nergens te bekennen) waardoor ze bijna geen vriendjes of vriendinnetjes had toen ze klein was. Op een jonge leeftijd trok Lexi zich dus al terug in haar eigen, kleine wereldje.
    Sinds Lexi uit huis is, heeft ze zelden tot nooit contact met haar ouders. Ze is eerder opgelucht dat ze nu kan doen en laten wat ze wilt; zodra ze de kans kreeg, dook ze de tattooshop in. Zo heeft ze een betekenisloze tattoo op haar bovenbeen, ééntje achter haar oor, en rozen op haar bovenarm.


    Sorry, vergeten te posten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb in het speeltopic in de beginpost een link gezet naar een pagina waarop spreuken staan die in de serie gebruikt worden.
    Er staat ook andere informatie op, voor als je meer wilt weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Ik heb in het speeltopic in de beginpost een link gezet naar een pagina waarop spreuken staan die in de serie gebruikt worden.
    Er staat ook andere informatie op, voor als je meer wilt weten.


    Dat is wel handig :3

    Ik heb m'n post al geschreven deze avond en had hem al eens gepost, maar toen liep de site weer eens vast en is het dus niet ingezonden... lucky me schrijf ik alles in word ^_^ Maar nu zie ik jou post, en ik zit er toch aan te denken om de post nog iets te herschrijven. Ik weet niet, ik ga dat morgen even bezien. Dus morgen ga ik zoiezo posten met Ian (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je hoeft niet om mijn post, je post aan te passen hoor :')
    Ik schrijf ook altijd alles in Word, je weet meer nooit of Q of internet het ineens begeeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bran schreef:
    Je hoeft niet om mijn post, je post aan te passen hoor :')
    Ik schrijf ook altijd alles in Word, je weet meer nooit of Q of internet het ineens begeeft.


    Nja, feitelijk komt het redelijk overeen met elkaar wat ik geschreven heb... meer als in dat Ian dus na school op een bankje gaat zitten aan de overkant van het schoolgebouw. M'n eerste ingeving was het park, maar ik wist niet precies in hoeverre dat ging aangezien je het had over school en idk, ben in het begin van een rpg altijd wat onzekerder :'D... en nu jij Arya naar het park heb laten gaan, kan ik dat idee dan toch doen - wat me ook beter uitkomt, eerlijk gezegd -, en dan kan Ian Arya evt zien zitten, of evt naar haar toe gaan - tenzij je met iemand anders al zoiets afgesproken hebt.
    Maar dat gaat dus voor morgen worden, aangezien ik nu m'n bedje op ga zoeken. Over het algemeen blijven m'n 602 woordjes die ik al heb, mooi staan, met een kleine aanpassing en evt toevoeging XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Praattopic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haal mijn reservering maar weg, sorry. En sorry dat ik nu pas reageer, de afgelopen dagen heb ik het echt enorm druk gehad.


    To love is to destroy.

    Okay, dan is niet erg fijn aangezien de cirkel nu maar 5 heeft, terwijl ze 6 moeten heb...
    Ik maak zelf dan de laatste heks nog wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Lid van de Cirkel
    Volledige naam: Caelan Thalia Fairley
    Caelan betekent puur en Thalia betekent bloeiend
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19, over enkele weken wordt ze 20.
    Uiterlijk:



    Caelan heeft een lichaam waar mannen graag naar kijken, slank met vrouwelijke rondingen. Ze heeft nog best wat spieren onder haar egale huid zitten en ze zou behoorlijk wat mannen aankunnen in een gevecht. Ze is ongeveer 1.71 meter en haar lichaam is mooi strak door het sporten, waaronder kickboksen.
    Ze heeft donkerbruine lokken en haar schuine pony hangt nog wel eens voor haar caramelkleurige ogen.
    Ze draagt vaak wat stoerdere kleding die haar lichaam mooi uit laten komen.
    Ze heeft deze tattoo op haar rug.
    Innerlijk: Caelan is een mysterieuze jonge vrouw. De meeste gevoelens uit ze zelden, die uit ze alleen bij de mensen die ze vertrouwt en dat zijn er niet veel. Een emotie die ze wel uit is woede en ze laat het ook duidelijk merken wanneer ze geïrriteerd is. Caelan kan je goed irriteren door onnozele vragen te stellen.
    Caelan is iemand die nadenkt voor ze iets zegt, al betekent dat nog niet dat ze mensen niet kwetst met haar woorden. Mensen wie ze niet mag kwetst ze expres, maar naar geliefden kan ze ook wel eens nare of sarcastische opmerkingen maken. Al zal ze zich daarna wel schuldigen voelen, excuses aanbieden doet ze niet.
    Mannen vindt ze erg leuk om mee te flirten en om avontuurtjes mee te beleven, verder dan dat gaat ze echter niet. Aan vaste relaties doet ze niet en ze heeft nog nooit haar hart aan iemand verloren. Af en toe een avontuurtje met een vrouw vindt ze ook niet erg.
    Daarnaast staat ze ook met beide voeten stevig aan de grond en is ze absoluut geen dromer. Ze is erg netjes en kan er niet tegen als ze de controle over iets verliest.
    Extra: Caelan werkt bij The Boathouse om geld te sparen voor haar wereldreis.
    Haar ouders zijn een jaar geleden overleden door een auto-ongeluk en hoewel ze het niet toegeeft mist ze hen ontzettend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered