• Ik heb toestemming van Tamino om deze RPG over te nemen.

The Secret Circle

Chance Harbor, Washington - Amerika. Een kleine vissersstad aan de rand van het district, niet veel bijzonders op het eerste gezicht. Dat was het althans tot de laatste tiener van de zogenoemde 'Cirkel', zich in het stadje settelde. Zes jongeren, samenhangend in de oude stad vol geheimen, zoeken elkaar op en binden zich zonder geheel te weten waaraan - aan de Cirkel die hun krachten tot ongekende hoogten brengt.
    Deze ''krachten'' zijn verkregen door de natuur, overgegeven op ouders tot kinderen. Voor enkele jaren leek de magie te zijn vertrokken uit de stad waarin de laatste heksen en tovenaars leefden - tot de jongere generatie hun krachten ontdekten en daarmee een oude vloek het leven inbliezen.
    Niet iedereen is gelukkig met de terugkeer van de magie, vooral de ouderen die zich nog herinneren hoe de kinderen uit hun eigen tijd de magie misbruikten.
    Zij doen er dan ook alles aan om de magie, de krachten of hoe men het ook wil noemen - uit deze wereld te bannen. Voor altijd. En zij staan niet alleen: met hen duiken heksenjagers op. Niet zomaar jagers, deze lijken bizar krachtig voor de plagerige dreigementen waarmee de Cirkel eerder werd bedreigd.
    Nee: deze nieuwe generatie heksenjagers lijkt evenveel krachten te bezitten als de Cirkel zelf, al zij het dat zij hun magie niet van de natuur gekregen hebben, wat betekend dat hun magie altijd donker is. Dat kun je vergelijken met bijvoorbeeld iemand uit de Cirkel: hun magie is iets zwakker, minder schadelijk maar 'schoon', terwijl de magie van de jagers donker, ongecontroleerd en gevaarlijk is. Dat is de voornaamste reden waaronder de Cirkel is gebonden: hun krachten versterken door samen te werken. Jagers kunnen dat niet, omdat hun magie op zich al een vrij eigen leven lijdt. Ze brengen schade aan, waar de magie van de Cirkel juist hersteld.

‘‘The rules say: a life for a life, a death for a death and a kill for a kill.’’

Regels
    - Minimaal 8 - 10 regels à 250 woorden.
    Iets van tien woorden minder is niet erg, maar echt niet minder.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet speedposten.
    - Niet de personages van anderen besturen.
    - Wees realistisch, mensen worden niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen nutteloze berichten in het speeltopic, daarvoor kan eventueel een praattopic geopend worden.
    - Gebruik ABN.
    -Ga niet van te voren al dingen plannen die gaan gebeuren, dan ga je maar een verhaal schrijven.

Rollen
    Leden van de Cirkel
    - Arya Selene Ravensdale, Bran
    - Caelan Thalia Fairley, Bran
    -

- Noah Ryot Rosewood Infano
    -Ian Tanner, Merrow
    -

Heksenjagers
    - Shane Noel Fulton, Cas
    - Felix Leonardo Thorne, Bran
    -
    -

-
    -

Mensen
    Oneindig
    - Roxanne "Roxy" Grace van DykeCas
    - Sal Levine Shion

Meedoen
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (17 - 30)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 17:00 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Alyssum schreef:
    That's true, maar aangezien MBAV4ever al een rol had ingestuurd, lijkt het me eerlijker als zij die rol krijgt. Mits ze het innerlijk nog verder uitbreidt.

Bummer, maar ik begrijp het zeker wel dat zij dan voorrang heeft ^_^
    Goed, dan ga ik de uitdaging aan om een man aan te maken, dan is meteen de cirkel vol. Morgen ga ik proberen m'n personage aan te maken, al kan ik niet zozeer beloven dat hij morgen direct af is aangezien het weekend is en het hier dan poepdruk is met de kleine en familiebezoeken en dat meer.
    *Hoopt nu stiekem dat MBA4ever toch nog afhaakt*, wat dus gewoon heel evil klinkt nu XD Nah, ik kan wel met mannelijke personages rpg'en, maar m'n voorkeur gaat nu eenmaal uit naar vrouwlijk schoon, can't help it XD

En bovenstaande is dus verder pure zever en totaal negeerbaar. Zet voor mij gewoon de reservatie op een mannelijk lid van de cirkel :Y)

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Infano schreef:
    Ik zal Noah een negatieve karaktertrek geven.

En voor Merrow ; de persoon op de afbeelding is in het echt 20.
    Dus misschien ligt het niet aan de afbeelding maar aan jouw perceptie op de leeftijd van mensen. ;]

Je bedoeld Michonne denk ik zo (;

Infano schreef:
    Ik zal Noah een negatieve karaktertrek geven.

En voor Merrow ; de persoon op de afbeelding is in het echt 20.
    Dus misschien ligt het niet aan de afbeelding maar aan jouw perceptie op de leeftijd van mensen. ;]

Bedankt, maar ik was het en niet Merrow haha. Hij is in 1984 geboren en dan ben je niet bepaald 20.

Your make-up is terrible

Ik heb een karaktertrek toegevoegd.

Morgen ga ik misschien Noah nog lichtelijk herschrijven.
    Ben er nog niet helemaal tevreden over.

[ bericht aangepast op 27 april 2013 - 0:25 ]

•

Rol: Mens
    Volledige naam: Roxanne (Roxy) Grace van Dyke
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

Roxy heeft een redelijk typisch uiterlijk. Ze is niet al te lang met haar 1,66 maar ook niet erg klein. Qua lengte valt ze dus niet echt op, waardoor ze ervoor zorgt dat ze met andere dingen wel op valt. Ze heeft een redelijk atletisch, slank lichaam. Ze sport veel, maar weet haar volle heupen en borsten te bewaren. Hier volgt ze dan ook een speciaal sport programma voor. Ze heeft van zichzelf een bleke kleur, maar bruint altijd iets bij zodat ze een mooie, bruine gloed over haar lichaam heeft. Haar lange, slanke benen laat ze graag uitkomen onder korte rokjes en met hakken. Roxanne is iemand die altijd met de laatste mode meegaat en nooit iets van vorig seizoen zal dragen.
    Roxanne is dol op haar donkerblonde lokken. Ze experimenteert graag met wat verschillende stijlen, laat het af en toe lichter of donkerder verven en draagt het vaak in lange pijpenkrullen of helemaal stijl. Ook met de krullen kan ze veel, soms zijn ze lang, soms warrig en soms maar net aan een slag. Haar ogen zijn gewoon blauw, maar ze maakt ze altijd op om het beter uit te laten komen. Hetzelfde geld voor haar lichtroze, redelijk volle lippen. Ze draagt dan ook altijd een heel scala aan make-up producten bij zich. Ook haar nagels zijn altijd perfect, maar redelijk natuurlijk gemanicuurd.
    Innerlijk: Roxanne heeft echt een heel oppervlakkig innerlijk. Uiterlijk telt voor haar dan ook dubbel zoveel en ze zal je daar ook groot en deels op beoordelen. Er je er niet uitziet zoals zij vind dat je eruit moet zien, hoef je het niet eens bij haar te proberen en zal ze je straal negeren of juist gaan pesten daarom. Ze vind altijd wel iets wat je kan kwetsen en waardoor zij zichzelf beter gaat voelen. Omdat mensen liever niet hebben dat ze dat doet, gaat ze vaak met haar om of ontwijken ze haar. Ze heeft een aantal goede vriendinnen die hierin net zo hard zijn als zijzelf is.
    Roxy is een flink verwend meisje. Ze is een echt vaderskindje en krijgt alles wat ze wilt. Haar ouders hebben veel geld en bezitten ook veel grond en huizen in Chance Harbor. Hierdoor zijn ze echter wel veel weg en is ze vaak alleen. Volgens haar maakt dat toch niet uit, ze heeft ze namelijk verder ook niet nodig als het niet om materiële dingen gaat. Hoewel ze af en toe erg onzeker is, laat ze dit niet merken en doet ze altijd alsof ze heel wijs is overal in en weet hoe mooi ze is. Dat laatste gebruikt ze dan ook vaak als het gaat om jongens. Het lijkt wel alsof ze de aandacht perse nodig heeft.
    Verder heeft Roxy last van een enorm ochtendhumeur en als ze chagrijnig of kwaad word kan je haar maar beter mijden. Normaal gedraagt ze zich al als een enorme bitch, maar dan kan ze echt niets aardigs meer zeggen. Ze is geweldig in alles en iedereen afsnauwen en doet dit dan ook regelmatig. Verder kan ze af en toe een sterk wraakgevoel hebben en ze zal dingen dan ook nooit ongestraft voorbij laten gaan. Op zulke momenten kan ze zich tegen iedereen zo schijnheilig als de pest gedragen, wat ze sowieso vaak doet in de buurt van leraren om daar een streepje voor bij te krijgen. Echt goede cijfers heeft ze niet, misschien ook omdat ze lang niet altijd haar eigen huiswerk maakt. Ze is dan ook niet zo ijverig en andere dingen zet ze meestal voor school.
    Extra: Roxanne is een echte koffiefanaat. Ze staat op met koffie en drinkt het de hele dag door. Dit ook om haar ochtendhumeur is te verbeteren, maar hierdoor gaat ze ook later naar bed waardoor ze 's morgens weer in dezelfde cirkel van moeheid en haar ochtendhumeur komt. Ook doet Roxy aan verschillende sporten, zoals hockey en tennis. Dit doet ze redelijk fanatiek. Thuis heeft Roxanne ook een puppy, met de naam Holly. Ze is hier dol op, het is haar enige echte maatje.

[ bericht aangepast op 28 april 2013 - 15:26 ]

Your make-up is terrible

Noah Ryot Rosewood
    –––––––––––––––––––––––––

Lid van de Cirkel

Voornaam: Noah Ryot
    Achternaam: Rosewood

Roepnaam: No, Noah, Woods

Leeftijd: 23
    Geboortedatum: 3 Augustus 1989

Karakter
    Noah’s karakter valt in een aantal woorden kort samen te vatten ; puur, warm en energiek. De drieëntwintig jarige jongen zal nooit of te nimmer een vorm van kwaad in zijn gedachten toelaten – hij staat als een echte optimist in het leven en probeert zelfs van de meest duistere situaties het goede naar boven te halen. Iemand veroordelen na slechts een korte, eerste indruk zal hij nooit durven – volgens Noah schuilt er in alle mensen van de gehele wereld iets positiefs, al komt er dat niet altijd op het eerste ogenblik uit. Doordat hij mensen de tijd wil geven om hun daadwerkelijke ‘ik’ aan hem te laten zien, zal hij daarom altijd kalm, rustig en afwachtend blijven.

Door Noah’s optimisme, positieve gedachten en energierijke uitstraling trekt hij onbekende mensen ontzettend snel naar zich toe – om ze vervolgens een geruststellend gevoel te geven. Het geruststellende gevoel wordt enkel en alleen benadrukt door het feit dat Noah ontzettend zorgzaam en beschermend is – waarbij hij geen onderscheid maakt tussen mensen die hij wel of niet kent.
    Zonder enige aarzeling zou Noah zijn eigen belangen aan de kant schuiven om andermans te belangen eerst te behagen. Hierdoor heeft hij vaak genoeg lasten op zijn schouders te nemen die hij eigenlijk niet alleen aan kan, maar hulp vragen weigert hij – hij is van mening dat hij alles zelf kan oplossen.

De koppigheid die Noah bezit kan hem soms in de weg staan om de dingen te bereiken die hij graag zou willen bereiken. Op de momenten dat hij een idee in zijn hoofd heeft gehaald kan niemand hem daar vanaf brengen en zal hij ook naar niets of niemand luisteren.
    Echter, Noah heeft vaak last van zijn onzekerheid – wat in zekere zin is ontstaan door zijn koppigheid. Doordat hij het gevoel heeft dat hij alles goed moet doen twijfelt hij aan alle zaken die hij onderneemt, waarbij ieder facet van zijn leven honderden keren opnieuw bekeken wordt. Hij zal altijd twijfelen over de keuzes die hij neemt – wat er uiteindelijk voor zorgt dat er verschillende kansen door zijn vingers glippen.

Uiterlijk
    Noah’s uiterlijk lijkt geschapen te zijn voor zijn karakter – zijn vriendelijke uitstraling en de eeuwige, scheve glimlach rond zijn lippen geven menig persoon een positieve eerste indruk wanneer ze met Noah in aanraking komen.
    Al met al valt Noah’s uiterlijk te omschrijven als nonchalant ; terwijl hij er op verschillende momenten toch veel aandacht aan kan besteden. Zijn chocoladebruine, warrige haren liggen altijd in een out of bed look en geven hem een kinderlijk voorkomen, wat enigszins wordt weggevaagd op het moment dat hij een kort stoppelbaardje laat staan.
    Noah’s lichaam ziet er grotendeels uit als dat van zijn leeftijdsgenoten ; hij zorgt er echter wel voor dat hij niet té gespierd raakt, omdat hij dat zelf onnodig vindt. De spieren die hij op dit moment heeft komt door de vele voetbaltrainingen die hij in zijn jongere jaren heeft gehad. Met zijn 1,90 meter torent hij verschillende keren boven mensen uit, zonder slungelig te worden.

Opvallend aan Noah’s uiterlijk zijn het paar ogen, die dwars door iemand heen lijken te kijken. De randen van zijn ogen zijn zee blauw gekleurd, terwijl het richting de pupil meer grijs en lichter lijkt te worden. De uitdrukking ‘de ogen zijn de poort naar de ziel’, gaat voor niemand meer op dan voor Noah – wanneer je hem beter kent en diep in zijn ogen kijkt, kun je zonder enige problemen zien wat voor emoties en gevoelens hij op dat moment door zijn lichaam voelt stromen.

Extra
    Noah beheert zijn ouderlijk huis helemaal alleen – omdat zijn ouders enkele jaren geleden overleden zijn in een vliegtuigongeluk. Hij werkt zowel dag als nacht aan het oude, afgelegen huis – enkel en alleen omdat hij het weigert het af te staan aan de gemeente, door de vele herinneringen die hij erin heeft liggen.

[ bericht aangepast op 27 april 2013 - 12:01 ]

•

Ik heb Noah's personage even omgegooid.
    Nu ben ik er tevreden over.

XD

•

Rol: Mens.
    Volledige naam: Sal Levine
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 20

Uiterlijk:

Van zijn uiterlijk is meestal niet veel te zien. Hij houd zich zelf liever een soort van geheim. Waarom zou je aan anderen je gezicht laten zien? Al zit er wel een reden achter waarom hij het niet wilt laten zien. Aan de zijkant van zijn gezicht loopt een grote litteken van boven naar beneden.
    Zijn ogen zijn donkerbruin die meestal niet zo veel verteld. Zijn haar is zwart dat reikt tot aan zijn schouders. Zijn haar is in laagjes waardoor het niet meer opvalt dat het zo lang is. Zijn kleding is simpel te omschrijven. Een vest met een muts dat groot genoeg is om zijn gezicht te verbergen, een effen kleuren shirt en een simpel spijkerbroek.

Innerlijk: Zijn karakter is niet met zekerheid te vertellen. Mensen die hem nog herkennen van de kleuterschool zullen hem omschrijven als een lief, speelse jongen dat alijd spontaan en vrolijk was. Vroeger had Sal grote verhalen vertellen. Echte verhalen, maar meestal gooide hij er dan een dosis fantasie erbij in. Mensen die hem van nu kennen zullen hem heel anders omschrijven. Afgesloten en stil. Misschien zelfs wel bot.

Extra: ...

Jaja, niet uitgebreid genoeg en blablabla ;d. Maar meer weet ik niet en waarschijnlijk eindig hij straks alsnog compleet anders dan dat hij er nu staat.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik heb een vraagje in verband met m'n personage. Ik weet nog niet precies welke kant ik op wil, maar ik heb enkele ideetjes, maar ik zou gewoon iets willen weten of het evt mag of niet... Ik begrijp eruit dat de jongeren uit alle vrijheid zich voegen bij de cirkel. Ik vroeg me af of het is toegestaan dat mijn dude dus vrijwillig bij de cirkel gaat, maar eerder een jaloezie koestert voor de heksenjagers, omdat deze eerder 'alleen' werken en krachtiger zijn. Feitelijk wilt hij liever een heksenjager zijn, vanwege de soort magie die zij gebruiken, maar dit ontkent hij in honderd talen aan zichzelf en iedereen, natuurlijk. Ik speel met het idee om hem wat verbitterd te laten zijn. In m'n hoofd is het allemaal wat complexer, maar het komt dus een beetje op bovenstaande neer. Hij is natuurlijk trouw aan de cirkel en gedraagd zich verder ook als lid, maar dat neemt zijn gevoelens niet weg. Ik faal in uitleggen, dus ik hoop dat het duidelijk genoeg is en of het toegestaan is om dit evt in zijn karakter te verwerken.

Ooh, dat klinkt echt heel leuk ^^
    Natuurlijk mag dat :Y)

Aangezien Dyer niet meer mee doet, zal ik zelf dan maar een mannelijke heksenjager maken.

[ bericht aangepast op 27 april 2013 - 16:00 ]

Ik heb haar aangepast. Hopelijkk is ze nu wel goed

Meedoen
    Rol:Lid van de cirkel
    Volledige naam: Christina ''Chris'' Naomi Tessa Rose
    Geslacht:vrouwlijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

Christina heeft lang golvend bruin haar. Eerst wou ze het altijd een verschillende kleuren verven, maar ze is van gedachten veranderd. Ze was te trosts op haar mooie bos haar. Zee heeft prachtige bruine ogen en een bleke huid. Soms ziet het er uit alsof ze een meisje is dat uren voor haar spiegel staat , maar dat is niet zo.
    Innerlijk: Christina is geen Girly Girl. Ze heeft er een hekel aan als mensen haar een tutje noemen. Dit komt vooral omdat ze er niet tegen kan als mensen elkaar op het uiterlijk beoordelen en niet op het innerlijk. Christina is vaak een beetje hyperactief. Zelf weet ze niet hoe het komt, maar ze vind het best lollig. Ook kan ze dan gekke opmerkingen maken en lijkt het alsof ze het brein van een zes jarige heeft. Dat terwijl ze eigelijk best slim is.
    Christina wilt altijd nieuwe dingen ontdekkien en stapt daarom ook snel op mensen af.
    Alleen gaat dit de laatste tijd nogal moeilijk. Dit komt omdat haar beste vriendin haar vroeger in de steek gelaten heeft. Hierdoor heeft ze een vertrouwings probleem gekregen. Ze vertelden haar vriendin alles. Op een dag werd Christina heel erg gepest, omdat andere haar raar vonden. Eerst trok ze zich niks van aan, maar toen ze zag dat haar beste vriendin mee deed was ze huilend naar huis terug gerend.
    Door dit gedoe is Christina de laatste tijd nogal stil en heeft minder contact met mensen. Ze wilt gewoon niet meer gekwetst worden. Waarneer iemand aan haar vraagt wat er aan de hand is, geeft ze die persoon een glimlach en zegt dat er niets is. Ze wilt niet dat mensen zich zorgen over haar maken, want daar krijgt ze een rotgevoel van. Bij haar familie is ze niet zo stil. Bij hun is ze gewoon het gekke hyperactiefe meisje dat ze hoort te zijn. Haar broers weten daar alles van. Ze proberen zo veel mogelijk dingen om haar stil te houden.
    Waarneer Christina toch weer de moed bij elkaar heeft geraapt op iemand af te stappen en vrienden te worden, geeft dit haar weer een goed gevoel. Ze voelt zich dan weer zichzelf en durft dat dan ook weer te laten zien.
    Christina kun je goed vertrouwen. Je kunt haar al je geheimen vertellen en ze vertelt niks door. Dit komt meestal,omdat ze niet goed heeft geluisterd of omdat ze het allang weer is vergeten.
    Extra: Christina heeft drie oudere broers. Ze houdt van ze maar soms kan ze ze wel wurgen.

I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

Mannelijke heksenjager, komt eraan :Y)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Rol: Heksenjager
    Volledige naam: Tyler Adrian Coult
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk+foto:

Klik & klik & klik & klik
    Innerlijk: Tyler is het type jongen dat je bijna enkel tegenkomt in boeken of de perfecte romantische film. Hij is lief, zorgzaam en probeert steeds eerlijk te zijn. Toen hij jong was, had Tyler veel vrienden op school, maar naarmate hij ouder werd, verminderde dat steeds. Hij werd meer teruggetrokken, stil, en verborg zich steeds door met zijn neus in de boeken te zitten. Hij had nog wel enkele mensen, en dat vond hij voldoende. Tyler is zeer begrijpend, een goed luisterend oor en een rots in de branding. Over zijn vrienden is hij beschermend en hij doet goed voor iedereen. Eenmaal je zijn vertrouwen geschonden hebt, heeft hij de slechte gewoonte er nogal gauw overheen te komen en te vergeven, tenzij je aan zijn vrienden komt. Hij speelt gitaar -die hij bijna altijd bij heeft- en houdt van lezen. Soms heeft hij ook wat last van nieuwsgierigheid, en wanneer hij enthousiast is, kan dat al eens aanstekelijk werken. Een geheim bewaren, kan hij als de beste en zijn angsten laat hij niet snel zien. Tyler verschilt van vele leeftijdsgenoten door bijna altijd kalm te zijn in bepaalde situaties, en heeft het niet zo voor drama. Dat vindt hij maar iets voor meisjes.
    Extra: Zelf heeft hij af en toe schrik om in de steek gelaten te worden door mensen waar hij aan gehecht is, zoals zijn dierbaarste vrienden of familie. Toen Tyler jong was, is zijn vader het huis uitgegaan en heeft nooit meer iets van zich laten horen, iets waar Tyler het soms nog wel moeilijk mee heeft. Hoewel hij zelf steeds een luisterend oor biedt voor wie maar wil, heeft hij dit nog nooit tegen iemand anders verteld. Voor de rest woont hij samen met zijn moeder en twee zussen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Rol: Heksenjager
    Volledige naam: Felix Leonardo Thorne
    Felix betekent gelukkig, Leonardo betekent leeuwenkracht
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:

Innerlijk:
    Extra:

[ bericht aangepast op 27 april 2013 - 20:19 ]