• Een vriend vroeg me mijn visie van zijn problemen in een gedicht te zetten. Het is meer een verhaal geworden dan een gedicht en ook veel langer geworden dan gepland. Maar ik zou even willen vragen of jullie het door kunnen lezen en even je mening wilt achterlaten en eventueel nog kritiek geven en spel/zinsopbouw/woordgebruik fouten willen aanwijzen.
    Ik zal even een linkje plaatsen, want hij is echt een beetje lang. Maar als jullie hier de moeite voor willen nemen, heel erg bedankt!

    With All My Heart

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 15:08 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Inderdaad behoorlijk lang maar goed geschreven, op sommige punten loopt het niet helemaal 100% maar dat is je vergeven ; )
    Engels is bijna helemaal correct n paar kleine foutjes.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    Inderdaad behoorlijk lang maar goed geschreven, op sommige punten loopt het niet helemaal 100% maar dat is je vergeven ; )
    Engels is bijna helemaal correct n paar kleine foutjes.


    Ja, ik heb niet intensief de fouten eruit geplukt. Dat geef ik toe. Ook had ik al door dat het niet overal lekker liep, maar ik was er al twee uur mee bezig, dus ik had geen trek om het op te lossen.
    Maar bedankt :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ja, ik heb niet intensief de fouten eruit geplukt. Dat geef ik toe. Ook had ik al door dat het niet overal lekker liep, maar ik was er al twee uur mee bezig, dus ik had geen trek om het op te lossen.
    Maar bedankt :')


    Dat kan ik me voorstellen het is een behoorlijke lap tekst, anyway je kan hem altijd eens herschrijven als je tijd&zin hebt natuurlijk, geen dank (;


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.