• I am...
    The fat friend.
    The ugly sister.
    The hated child.
    The dumb classmate.
    The bitch.
    The second choice.
    That depressed girl.
    The girl that will never be good enough..

    Je speelt een tiener tussen de vijftien en achttien jaar oud die lijdt aan de ziekte Anorexia Nervosa. Je wilt dit niet toegeven van jkezelf en blijft lijnen. Hierdoor wordt je naar een kliniek gebracht waar nogmeer tieners zitten die lijden aan deze stoornis maar net zoals jij het niet doorhebben.
    Wordt dit je redding of misschien wel je dood?


    Regels lijken me niet al te moeilijk. Ik neem aan dat iedereen weet hoe je - je gedraagt in een rpg. Het minimum van regels ligt op de vijf zinnen, omdat dit meer dan simpel is om te behalen. Daarnaast gaat dit rollenspel dus over tieners die aan een eetstoornis lijden dus eten weigeren of uitspugen, dus kan je tiener niet na één week weer hlemaal genezen zijn en weer borden vol eten.

    Het lijstje graag normaal invullen, geen "perfecte"mensen, als hij wordt geweigerd heb je 1 kans om hem te veranderen, hierna wordt je verbannen van deze rpg.

    Rol:
    Naam + Achternaam:
    Leeftijd + Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (beschrijving én foto)
    oorzaak eetstoornis:
    Extra:

    Meiden: [6/6] (VOL)
    - Anna Muckley - SkinnyGirl
    - Resevering voor Coockies
    - Lillith Cole - ealdor
    - Alyssa ‘Alice’ Grace Collins - Mirare
    -Rowan Ava Carter- Michonne
    - Resevering door Kwijt


    Jongens: [1/6]
    - Edward Liam Heathrow - Puckett
    -
    -


    Overige mensen:
    [2/2] (VOL) psygoloog; Reseveert voor kwijt & Mitovi
    [1/2] Leiding: Reseveert voor Michonne

    Alleen SkinnyGirl maakt een nieuw topic aan.
    Er komt straks ook een klets/overleg topic.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 16:57 ]

    Mitovi schreef:
    Ik wil graag een psycholoog reserveren.
    Heb je een voorkeur of het een man of een vrouw moet zijn, of niet?


    Het liefst vrouwelijk aangezien we al een mannelijke hebben, die staat teminste gereseveerd.

    Mag ik dan nog een mannelijke leidinggevende maken?


    Your make-up is terrible

    Alles staat erbij (:

    SkinnyGirl schreef:
    (...)

    Het liefst vrouwelijk aangezien we al een mannelijke hebben, die staat teminste gereseveerd.


    Oké, dan maak ik een vrouwelijke aan.(: *Daar had ik eigenlijk al op gehoopt.xD*


    Fantasy is in you.

    Mitovi schreef:
    (...)

    Oké, dan maak ik een vrouwelijke aan.(: *Daar had ik eigenlijk al op gehoopt.xD*


    Sure., staat erbij.

    Mijn rollen komen morgen!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Mijn rollen komen morgen!

    Prima.

    -> Bij deze wordt deze RPG gesloten, en hij mag ook niet opnieuw geopend worden. Wij vinden deze RPG ongeschikt voor Quizlet, ook al mag je over eetstoornissen schrijven. Onze ervaring is dat mensen zich erg inleven in hun RPG-karakter, en wij willen niet dat zoiets gebeurt bij een onderwerp als anorexia. Voor vragen kunnen jullie mij pb'en.


    I am an idiot, I move.