• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Coockies
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 15:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Vriendin Liam.
    Naam: Aurrisea Dawnelle Garcia.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Drie kwart Italiaans. Eén kwart Spaans.
    Karakter: Aurrisea is een beetje speciaal meisje, ze heeft een gebruiksaanwijzing. Ze is zo iemand die alles opkropt en dan ineens kan 'ontploffen'. Op dit soort momenten kun je maar beter hopen dat ze zichzelf niks aandoet. Want dat kan nog best het geval zijn. Ze is erg koppig en gaat iedere uitdaging aan. Dit kan soms niet zo handig zijn en slecht aflopen. Het maakt haar niet zo veel uit of anderen haar gek vinden. Ze is wie ze is. Over het algemeen is ze heel vrolijk, en eigelijk ook heel druk. Maar net als ieder mens voelt ze zich niet altijd zo vrolijk. Dit uit ze echter niet. Er zijn weinig emoties op haar gezicht te lezen. En slechts de personen die haa het best kennen weten af en toe hoe ze zich echt voelt. Ze is af en toe impulsief, dit kan ook tot stomme acties leiden. Hierbij is ze ook nogal onhandig. Aurrisea is erg dapper en soms iets te overmoedig.
    Aurrisea is geen echt feestbeest. Ze heeft het niet zo op alcohol en andere 'troep'. Ze is bang voor gevolgen. Dit betekend niet dat ze een braaf meisje is en nooit niet feest.
    Vroeger is Aurriea wegens problemen thuis in een soort bende beland. Dit heeft haar hard en een echte vechster gemaakt. Ze is niet van plan zich door anderen op de kop te laten zitten. En kan hierdoor soms wat heftig uit de hoek komen.
    Uiterlijk:


    Hoewel ze van zichzelf nogal een lange bos bruine krullen heeft stijld Aurrisea haar haar meestal. Ze is 1.75 lang en erg slank. Haar huid heeft een licht tintje en haar ogen zijn een beetje groenig, omlijst door lange wimpers.
    Extra: Aurrisea haar vader kent ze niet. Haar stiefvader echter had een alcohol verslaving en kon dan nog wel eens klappen uitdelen. Haar moeder zei hier nooit wat over. Aurrisea is van huis weggelopen en is dus in een bende beland. Uiteindelijk raakte ze verstrikt in een straatgevecht en is toen 'gevlucht'. Naar Engeland dus. Hier woont ze bij een nicht uit Spanje.

    [Ugh, hele slechte rol :$]

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 21:17 ]


    Reality's overrated.

    Yay! Ik heb een vriendin!


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Yay! Ik heb een vriendin!


    Haha, ja, sorry ze is wel af en toe een beetje raar maar goed ;p (IK KEN JOU!!! :O ;p)


    Reality's overrated.

    Maakt niet uit. [ Echt?]


    Bowties were never Cooler

    Ja, van meerdere RPG topics. (Waaronder dat Rough topic ofzo... (Is nu een beetje dood...))


    Reality's overrated.

    Ow ja. Wel jammer, maar goed. Dit hopelijk neit


    Bowties were never Cooler

    Euh, ik mocht mijn rol van Naomi later maken..? Of is er iets wat ik niet weet?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha, nee dat hoop ik ook. Bij Rough had ik op begeven moment iets van: :O ik heb gewoon niemand om op te reageren weet je wel? Ik bedoel, mijn personage (Curly) Had bijna mijn andere personage vermoord omdat ik niks beters wist c; dus tja.


    Reality's overrated.

    De rol is vervallen aangezien het al lang gereserveerd was, nu heeft Caleo hem dus

    Yello, hoe gaat 't hier?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    quin98 schreef:
    De rol is vervallen aangezien het al lang gereserveerd was, nu heeft Caleo hem dus


    Maar ik had met Vindicatif/Naomi afgesproken dat ik 'm wat later mocht maken en ik wilde het net dus doen, maar toen bleek dat er al iemand anders was.

    Gisteren door de examenstunt in een zwembad gegooid met kleren en al, toen fietssleutel kwijtgeraakt. Drie keer heen en weer met de bus naar school gegaan, maar toen bleek het steeds de verkeerde sleutel te zijn. Dus ik heb mijn fiets opgetild naar school, fietsenhok en daar de hele avond laten staan.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 15:17 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Vandaag door kolderdag stormbaan gedaan, geschminkt rondgelopen, overal mijn wiskundeleraar gezien en leraren uitgelachen


    Bowties were never Cooler

    hmm ja ik kan wel begrijpen dat dat kut is maar je had de dagen daarvoor ook de tijd dus nu is de rol vervallen. Sorry hiervoor maar nu kan het niet veranderd wordeb

    Ach ja, ik zie wel weer. Ik ga nu even mijn boek uitlezen :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Kan ze niet de vriendin van Louis maken dan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne