• Gister is de Thor: The Dark World trailer uitgekomen! I'm so excited! Wie nog meer? :9~



    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ook goed, ik mag fangirls niet :Y) Is dat beter? Ze reageren vaak zo overdreven op alles T_T


    Prima hoor. Ik ben het niet met je eens en het is nog steeds een vrij heftige generalisatie, maar deze formulering is wel wat beter, naar mijn mening. Dankje. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is waar ook, hij speelt erin. Nog een reden om toch maar eens aan die films te beginnen. :'D
    Het wordt wel vreemd om hem buiten Doctor Who te zien. Tijdens The Order of the Phoenix en Christopher and his Kind verwacht ik al iedere keer een TARDIS te zien, maar bij Nine zal dat waarschijnlijk nog erger zijn.


    Ik zag hem ook in G.I Joe en toen hij het woord 'Doctor' zei was het echt awkward hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ook goed, ik mag fangirls niet :Y) Is dat beter? Ze reageren vaak zo overdreven op alles T_T

    Doe even normaal. Ik heb meer dan een halfjaar gewacht op deze trailer en ik ben gewoon ontzettend enthousiast. Nooit reageer ik overdreven en ik ga ook niet duizend topics maken over een veranderde look van een "celeb crush". Jezus.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 22:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op Tumblr was er een heel drama rondom het haar van Loki en dat vond ik stiekem wel komisch. Verder heb ik weinig met superheldenfilms, hoewel ik deze toch wel wil zien. Chris Hemsworth is gewoon leuk. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aaaah ik wil hem heel graag zien!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omg kan niet wachten!


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Moet en zal deze film zien, no matter what :o ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Hmm. Deze lijkt me wel chill en ik moet alle Marvel films, voor zover die er zijn, of DC films ook nog even zien C;


    26 - 02 - '16