• Dit is mijn zeurberichtje.

    Nou ja zo voel ik me vaak.
    Altijd geweest ook, ik ben gewoon niet een type die snel vriendinnen/vrienden maakt. Ook al wil ik dat wel, om een of andere reden lukt het me gewoon niet om aansluiting te vinden bij bijvoorbeeld mijn klasgenoten. Inmiddels heb ik wel een groepje vriendinnen maar het blijft lastig. Deels ook omdat ik hele andere interesses heb dan zij, dat is ook een van de redenen waarom ik zo graag op Q zit. Omdat hier veel mensen zijn met dezelfde interesses, maar het lijkt me leuk om een gb maatje te hebben (: gewoon om gezellig mee te kletsen.

    Eens kijken:
    Ik ben Jazz (dat is mijn bijnaam), ben nu 13 jaar maar ik wordt vaak verward met 15 vanwege mijn volwassen taal gebruik en ook gedeeltelijks door mijn uiterlijk. Mijn hobby's zijn: paardrijden, tennissen, dansen, tekenen, schrijven, dichten, fotograferen, reizen, lezen, chillen, dromen, muziek luisteren & shoppen, een hele hoop zo als je kunt zien. Ik ben graag alleen en vrij stil maar kan ook behoorlijk druk zijn. Ik kan het altijd beter vinden met oudere mensen en ook met volwassenen en bijna al mijn vriendinnen buiten school zijn ouder.

    Mocht je het leuk vinden om met mij een gezellig gesprekje te houden zeg dan even wie je bent en laat een berichtje achter :)

    Liefs,

    Leviosae aka Jazz.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 21:15 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben Erieka, word door mensen vaak Eriepeer genoemd. Geen idee waarom mensen mij zo noemen, maar goed. Ik ben dol op katten en nogal verslaafd aan cola. Slechte verslaving, I know. Ik word vaak jonger geschat dan ik ben. Mensen zien mij als een betrouwbaar persoon waar goed mee te praten is. Op school heb ik een redelijk aantal vrienden, maar mijn echte vrienden zijn op de hand te tellen. Mijn hobby's zijn: Schrijven, random tekeningetjes maken, covers maken, af en toe trailers maken, lezen (af en toe dan), ik dagdroom veel. Ook ben ik heel erg dol op muziek. Ik luister het liefste metal muziek. Maar andere genres gaan er ook wel redelijk in, zolang het maar geen boybands of artiesten zijn die Justin Bieber of One Direction heten. Ik mag die jochies niet omdat ze heel quizlet overspoelen en hun muziek niet heel geweldig is. Maar ja, dat vind ik en dat is dus mijn mening. Ik heb een vrij sterke mening. Als mensen mij gaan forceren ga ik tegenwerken, want zo ben ik. Ik ben best wel eigenwijs, maar ik probeer ook lief te zijn. Ik ben lichtelijk gestoord en ben gediagnosticeerd met P.D.D-N.O.S en een Dysthyme stoornis. (Oftwel depressie). Ik ben hier redelijk bovenop gekomen, maar heb nog steeds zo mijn terugvallen. Ondanks alles probeer ik toch zo vrolijk mogelijk te zijn en door te gaan met mijn leven.

    Dus zit je een keer niet zo lekker in je vel, pb of gb me gewoon even (;

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:54 ]


    26 - 02 - '16

    Ik herken mezelf wel in jou. Toen ik dertien was, ging ik ook liever met oudere mensen om en vond ik het jammer dat ik maar weinig vriendinnen met dezelfde interesses had. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen, so keep your head up!
    Ik ben Cheyenne en houd net zoals bijna iedereen hier van schrijven. In het geheim fangirlen, shoppen en leven voor series zoals Game Of Thrones zijn mijn grote hobby's. Ik denk veel te veel na over dingen die er niet toe doen en ben dol op thee met honing.
    Mocht je je een keer vervelen, dan kun je altijd met me praten! Ik ben namelijk een sociaal persoon en vind het geweldig om met iemand over alles en niets te kletsen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Halloootjes, ik heet Emma, ben 14 & hou van schrijven en lezen. Ik herken mezelf wel een beetje inderdaad in jou, al kan ik soms crazy of te druk overkomen. :'D
    N'ja, en soms ben ik ook gewoon een bitch. Maar ik hou van lekker kletsen, dus mijn gastenboek staat open voor onzinnige praatjes. Mijn PB trouwens ook, maar toch vind ik het via GB fijner. Ik ben op Quizlet alleen voor de verhalen en een klein beetje voor de quizzen, en natuurlijk om te brabbelen. Bij mij kun je gewoon alles kwijt, van mini problemen tot grote.
    Ik was 10 toen ik helemaal stresste omdat ik bijna geen goede vriendinnen had en anderen wel. Ik begreep het gewoon niet, en ik was twee jaar helemaal agressief. Nu ik 14 ben begrijp ik het wel ietsje beter en ben ik een beetje gekalmeerd. Nog steeds geen 'echte' vriendinnen, maar het maakt me niet uit. Op Quizlet heeft iedereen zowat dezelfde hobby's.
    Je kunt ook een kijkje nemen op mijn story's, dan verveel je je tenminste niet. Enneh, nog veel succes met je leven :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Hellow, ik ben Freya, ik ben 16 en weet hoe je je voelt, nu gaat dat allemaal stukken beter, maar op jou leeftijd had ik net hetzelfde! Ik ben tegenwoordig een stuk meer spraakzaam en vrienden maken gaat beter, je hebt gewoon mensen nodig die je meer vertrouwen geven. Ik schrijf graag, ik hou van fantasy, de wereld is niet zo mooi volgens mij, dus zoek ik een uitvlucht in boeken over heel andere werelden. Ik kan heel droog en grof zijn, maar ik bedoel het meestal een stuk vriendelijker. De meeste mensen kunnen stikken, slechts enkelen zijn echt belangrijk voor mij.
    Je mag me altijd een berichtje sturen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben Jette, en ik ben 13, en ik hou van net als iedereen hier van lezen en schrijven, en tekenen, en muziek luisteren, maar ook van piano spelen en vaag zijn.
    Ik ben een eenhoorn, en ik hou heel erg van katten. Ik kan zo gek doen als ik wil, want op school sta ik toch al bekend als "dat gestoorde kind", ookal kent iedereen m'n naam( ik werd vorig jaar nogal nageroepen) Ik heb stemmingswisselingen, soms ben ik heel hyper en blij, en de andere keer ben ik somber, en stil. Ik geef heel veel om vriendinnen, en ik vind het altijd leuk om met nieuwe mensen te praten. :3
    Tot gb's
    -xxx-


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oh damn... Ik vind het altijd zó gigantisch leuk om via de GB met iemand te kletsen, echt.

    Ik ben Kim. Ik ben (nog) 17 jaar jaar. Ik houd van muziek luisteren, ik luister over het algemeen alles wel maar mijn voorkeur gaat uit naar rockmuziek. Ook houd ik van films kijken en hierbij houd ik heel erg van kostuumdrama's en van vampierfilms. Ik houd er verder ook van om te wandelen, te lezen en te schrijven... Alhoewel ik voor dat laatste vaak te lui ben en lezen is simpeler dan schrijven. Ik houd echt onwijs veel van tatoeages, niks is mij te gek op dat gebied. Ik houd onwijs veel fan fantasty. Ik leef voor fantasy. Ik hou me continue bezig met Game of Thrones, Harry Potter, The Twilight Saga, Once Upon A Time en nog het meeste: The Vampire Diaries. Vampieren zijn dus echt een passie van me. Shoppen vind ik ook leuk en hoeveel ik ook koop, ik vind altijd kleren lelijk zodra ik ze in mijn kast heb. Ik ben verder gek op uilen en op katten, maar ik heb zelf een hond. Ik ben het liefst op mezelf maar via Quizlet vind ik het altijd leuk om te kletsen. Ik hecht heel veel waarde aan m'n abo's... Niet het getal maar aan het feit dat mensen het waard vinden om mijn story te volgen en er zo enthousiast over zijn.

    Je mag me altijd een berichtje sturen. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Iedereen super bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes! Ik ga zo veel mogelijk proberen te kletsen maar ik moet ook toch nog wel leren helaasss, though, thanks for all! xxLeviosae.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    wauw, we lijken best wel op elkaar c;