• Na een lange periode binnensmonds photoshop zitten te vervloeken en al die eigenaardige maar slimme functies en tools te verwijten voor hun onduidelijkheid is er inmiddels wel een cover uit gekomen, alleen totaal een trieste poging aangezien ik het zelf niet bij mijn toekomstige verhaal vind passen en het is dan ook geen mening dat ik er absoluut niet tevreden over ben. Daarom hoop ik dat er hier mensen zijn die wat slimmer en creatiever als mij erin zijn en me daar graag mee willen helpen.

    De vereisten:
    - Dane Dehaan van waaronder chronicle en lawless.
    - Nico Tortorella van waaronder the following en scream.
    - Het moet duisters of psychopathisch lijken, bijvoorbeeld iets met bloed of messen (zelf bepalend)
    - Achtergrond en kleuren is ook zelf bepalend (Zwart, donker bos, mental hospital, verzin het maar!)
    - Titel van het verhaal erbij: "Illusions and Dreams" (maar is niet zozeer vereist)

    Ik hoop dat er hier mensen zijn die er wat mee kunnen en ben benieuwd naar de reacties!

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:18 ]

    Ik ga zo wel wat proberen!
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Klaar! Wat vind je ervan? ;3



    Xxx


    "Family don’t end in blood”


    link

    Ik heb wat geprobeerd.
    Wat vind je ervan?


    Life is about the journey not the destination

    Oh wauw, ik vind ze allebei erg leuk en ik vind het erg knap hoe jullie dat gemaakt hebben! Heb zelf namelijk geen flauw idee hoe. :$

    Ik ga toch voor die van xPacific en de eerste ga ik ook zeker ergens voor gebruiken! Bedankt (: