• Ik had mijn verhaal gekopieerd enz. maar is er ergens op de computer waar je terug kunt vinden wat je gekopieerd hebt want ik was zo slim om iets anders te kopieren en Q sloeg het niet op

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nee, dat kan je niet terug vinden. Je kan zulke dingen het beste even ergens anders neerzetten, dat doe ik ook altijd als ik zoiets heb.


    Your make-up is terrible

    Dat zou heel handig zijn, maar ik heb nog nooit van zoiets gehoord.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hmm balen ik dacht hm. notitie maken nee dat overkomt me niet-_- al de derde keer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon bij zoeken invullen, een stuk tekst ofzo dat erin staat of de titel van het verhaal. Dan vindt die het meestal terug.
    Of, je slaat een nieuw document op en kijkt waar die dat opslaat.

    Loveless schreef:
    Gewoon bij zoeken invullen, een stuk tekst ofzo dat erin staat of de titel van het verhaal. Dan vindt die het meestal terug.
    Of, je slaat een nieuw document op en kijkt waar die dat opslaat.


    Ze heeft niets opgeslagen dus valt er ook niets terug te vinden.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Dat zou heel handig zijn, maar ik heb nog nooit van zoiets gehoord.

    Maar misschien dat het nog terug te halen valt door op dat trugknopje op de browser te drukken? Dat heeft voor mij een paar keer gewerkt toen ik een gastenboekbericht terug probeerde te halen...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Maar misschien dat het nog terug te halen valt door op dat trugknopje op de browser te drukken? Dat heeft voor mij een paar keer gewerkt toen ik een gastenboekbericht terug probeerde te halen...


    Bij Chrome werkt dat wel ja, als het tabblad niet afgesloten is.


    Your make-up is terrible

    Daarom type ik mijn verhalen eerst uit in word


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Ze heeft niets opgeslagen dus valt er ook niets terug te vinden.

    Ah, fout begrepen. Nvm.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Maar misschien dat het nog terug te halen valt door op dat trugknopje op de browser te drukken? Dat heeft voor mij een paar keer gewerkt toen ik een gastenboekbericht terug probeerde te halen...


    Dit doe ik meestal ook. Bij Firefox.
    Typ het de volgende keer in word.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dit doe ik meestal ook. Bij Firefox.
    Typ het de volgende keer in word.
    normaal deed ik dat ook maarja nu dacht ik even gewoon snel typen maarja not toch bedankt voor de reactie's er mag een slotje op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    Dat zou heel handig zijn, maar ik heb nog nooit van zoiets gehoord.