PlagueRat schreef:
Umineko is mijn favoriete fandom. Al moet ik eerlijk zeggen dat de anime bagger is. De manga is veel beter en de VN al helemaal. De anime is dat slechts een slap aftreksel van. De anime van Higurashi is beter uitgewerkt, maar heeft minder diepgang in de personages. Ze hebben Umineko in evenveel episodes proberen te stoppen, maar dat kan gewoon niet omdat Umineko zoveel diepgaander is en ingewikkelder. Maar Higurashi is nog altijd mijn favoriete anime.
Van Umineko wil ik nog Rosa, Hideyoshi, Leviathan, Gaap en verschillende Beatrices cosplayen. En ik hoop dat mijn vriendje ooit Krauss voor mij wil doen als ik Natsuhi doe en mijn beste vriendin Jessica. Je kan Maria best doen, ik bedoel: niemand ziet er uit als negen tenzij je het echt bent en genoeg mensen cosplayen haar. Wat zijn eigenlijk jouw favoriete en meest gehate personages uit Umineko?
En crossdressen is leuk, maar het inbinden is en hel
Je verhuist elk jaar? Hoe dat zo? En ik heb zelf gelukkig een kamer in het hotel. En Beatrices jurk gaat nog heel lastig worden, maar ik vind dat het gaat lukken. Wat betreft de lenzen: ze heten volgens mij sclera lenzen en je kunt nog zien, maar zoals ik al zei: ze zijn doet duur. 100 euro is de minimum prijs. De meesten zitten eind de 200.
Edit: http://www.scleracontactlenses.co.uk/
Hier heb ik net iets goedkopere gevonden, en ze verzenden wereldwijd, maar ze hebben ook maar een klein aanbod. normaal gesproken zouden ze veel meer vragen zoals hier: http://02a5349.netsolstores.com/scleralenses-2.aspx
Oh ik kan echt nergens vinden waar ik de manga of VN zou kunnen elzen, heb er wel naar gezocht...
maar ik vond de anime wel geweldig eig[a]
Higurashi is wel cool, maar ik vind magie leuker I guess
eeehhhm...... beatrice vind ik awesome, kanon vind ik hot, shannon vind ik wel awesome, maria is ge-wel-dig, battler is wel oke, george is ook oke, jessica is wel cool en ik vind ange ook awesome...
lambdadelta vind ik irritant... bernkastel is awesome, rudolf herinner ik me eig niet goed, ik mocht rosa niet..., eva haatte ik echt, natsuhi was wel lief, Kyrie.. had ik niet echt een mening over, hideyoshi ook niet, en krauss mocht ik volgensmij niet [a]
en verder heb ik niet echt een mening over karakters...
Hahah ja dat inbinden is niet zo geweldig, helemaal na een tijd, want dat gaat zeer doen/moeilijker ademen dan...
Nouja, mijn ouders verhuizen iedere keer naar ander werk of zo, mja soms blijf ik een paar jaar zitten, maar soms maar een jaar of nog niet eens.. ben nu ehm... tien keer verhuisd en ik ben 18..
![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
ik heb ook in Spanje gewoont en ben daar ook nog vier keer verhuisd maarja..
Ah oké, mja ik denk ik niet, but dat weet ik niet van te voren O_O
Ja dat geloof ik best, ik zou er eig al niet aan willen beginnen, alleen al om hoe moeilijk die jurk er uti ziet, dus respect voor je dat je hem gaat maken, en het lukt je vast wel ^^ Je ehbt sowieso de goede instelling.
Wow, die lenzen zijn echt kapot duur. Ik denk niet dat dat hem gaat worden... sowieso, dan kan je toch ook niet meer naar links of rechts kijken? O_O
Hahah ergens zien die lenzen er echt eng uit
Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.