• vanaf het prille begin van het ontstaan van de levensboom zijn alle negen werelden verbonden aan elkaar als één broederschap.
    al heel lang sinds het mensengeheugenis kan herinneren is odin alvader de leider van deze negen werelden.
    iedereen kon er aanwennen maar niet iedereen kon hier aan wennen.
    de ijsreuzen van Jotulheim proberen al eeuwenlang Asgard ten onder te brengen maar Asgard was te machtig en dreven hen terug naar hun eigen wereld.

    nu één eeuw later krijgen de koningen van Muspelheim een baby.
    de baby zou de nieuwe troonpins worden van hen,
    iedereen kwam van de negen wereden en een groot feest werd gehouden.
    die nacht wordt de baby ontvoerd door de ijsreuzen naar een plek waar niemand hem ooit kan terug vinden.
    om hun onschuld te bewijzen hebben ze een stukje kostuum van de Asgardianen genomen en werd meteen aan hen ook de oorlog verklaard.
    Thor moet hun planeet beschermen en neemt daarom graag de handen van Olympus aan een godenwereld ver buiten die van hen om hun te helpen en de baby te vinden in één week...
    zal het Thor lukken om de baby terug te vinden voor een donkere duisternis zich over Asgard zal trekken ?

    neem abo and find out !

    soundtrack


    genere : sincefiction, avontuur
    leeftijd: 16+
    muziek : wordt levendig gemaakt door de soundtracks ( Hans Zimmer, Lorne Balfe,...)
    auteur : @WhiteTigerproductions
    taal : nederlands, engels

    http://www.quizlet.nl/stories/113089/the-dark-world--thor-odinson-story/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Wauw, klinkt veel belovend! Ik ga zeker een kijkje nemen.

    Moonrise schreef:
    Wauw, klinkt veel belovend! Ik ga zeker een kijkje nemen.


    super dat zou heel fijn zijn (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Nooo! Ik ga zeker even kijken!! Klinkt heel cool! And I like you tast of music XD

    crywithout schreef:
    Nooo! Ik ga zeker even kijken!! Klinkt heel cool! And I like you tast of music XD


    super dat zou echt leuk zijn xD (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore