Oké, ik ga even ontopic.
De mensen die naar het concert gaan en een uur moesten wachten en vervolgens boos werden omdat het ''te lang'' duurde, het was wel hun eigen schuld. Van te voren zou je eens moeten nadenken. Gaat Justin weer te laten komen of niet? Je hebt er dus zelf voor gezorgd, want jij moest er zo nodig heen. Dan zie je wel wat voor naar ding er kan gebeuren met je.
Bovendien vond ik dat Anne Frank-gedoe niet zo erg, maar voor grotendeels wel. Het is wel een beetje arrogant om jezelf erbij te trekken, maar mensen die niet weten wie Anne is.. Oké, dat kun je misschien niet weten, maar waarom ben je zo dom om dat nog aan anderen te vragen op Social Media - twitter - zelfs? Ze hebben nog nooit van google gehoord? Google?!
Ik haat JB ook en 1D zelf ook, behalve 1D hun liedjes. Maar je moet wel even nadenken hoor guys, JB geeft ook om zijn fans, en niet alleen de fans voor hem :'D Justin is ook een good boy, zegmaar, alleen het is misschien wel arrogant om je fans zo laten te wachten. Toch is hij goed voor zijn fans.
Ik zeg dus NIET dat ik een belieber ben. Dat is dus helemaal niet het geval, maar hij valt gewoon mee, maar sommige mensen moeten overdrijven. Fans zijn fans en die kunnen er eigenlijk niets aan doen dat die zo moeten fangirlen. Als ze van JB houden kunnen ze er toch niets aan doen? Laat ze dan toch.
Ik begrijp wel dat de fans vragen waarom JB niet naar hun huis zijn geweest in plaats van die van Anne Frank, omdat ze geen idee hebben wie Anne is. Anne was een meisje dat eigenlijk veel belangrijker is dan de fans zelf. Maar dat kunnen de beliebers pas begrijpen als ze het nou eenmaal weten. Maar dan hoeven jullie even, ten eerste, niet zo aanstellerig te doen.
En voordat jullie gaan zeggen dat ik hem verdedig, dat is niet het geval, en dat zeg ik niet nog een keer. Het is gewoon ook niet helemaal goed om zo te reageren, alsof iedereen perfect is behalve JB.
Oké, niemand is perfect, jullie dus ook niet, de fans ook niet, 1D niet, TH niet, HP niet, JB niet, niemand en niks is perfect.
Jullie hoeven niet zo te reageren als JB maar een foutje heeft gedaan, alleen omdat hij toevallig een beroemdheid is met honderdtallen fans, en hij een keer iets fouts of arrogants heeft gedaan moeten jullie even niet zo reageren. JB is niet perfect. Jij ook niet.
Zullen we het hierbij houden? Niemand is perfect, dus JB kan ook iets fouts hebben gedaan, of arrogants. Jij maakt ook weleens fouten, dat maakt iedereen. Dus ik vind dit eigenlijk.. nutteloos. Dit hele topic al.
Some people are art and do art at the same time