• Nou meiden ik ga der vandoor. hoop dat de mod deze topic verwijderd

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]

    Arriver schreef:
    (...)
    Wie is Hale?

    OT: Ik ken je niet, maar alsnog gefeliciteerd!

    Hale was een user die heel vaak topics aanmaakte over haar liefde voor Nederlandse rap, haar familieproblemen en haar vriend. De helft ervan was gelogen (en die helft was niet haar obsessie met slechte rap).
    Haar topics zorgden altijd voor heel veel drama en voor sommigen heel veel irritatie; voor anderen echter heel veel vermaak. Nu ik erover nadenk realiseer ik me pas hoeveel ik die tijd mis. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    -

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh, jij was dat mongolische wijf dat Q users ging uitschelden en waardoor ik een waarschuwing had gekregen doordat ik je ging uitschelden en het opnam voor andere users/ :Y)

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Oh, jij was dat mongolische wijf dat Q users ging uitschelden en waardoor ik een waarschuwing had gekregen doordat ik je ging uitschelden en het opnam voor andere users/ :Y)


    Oké, de advocaat voor het goede wordt bestraft? Autsj.
    m.a.w. Jij neemt het op voor iedereen, maar toch word je bestraft, dat is vervelend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oké, de advocaat voor het goede wordt bestraft? Autsj.
    m.a.w. Jij neemt het op voor iedereen, maar toch word je bestraft, dat is vervelend.

    Hahaha, ik vond het wel grappig. De regels zijn duidelijk, niemand uitschelden / mensen in waarde laten. En dat deed ik niet :Y) Dus daarvoor moest ik bestraft worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @DarkSavior. Oké, maar het is alsnog een klein beetje flauw. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh God, jij.
    Ik heb nog ruzie met je gehad en je had enkel een account om met mensen te kletsen. Vre-se-lijk.
    Gefeliciteerd met je zoontje (als ik de reacties goed begrijp).


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niet wie je bent, maar oké.
    Als ik zo de reacties lees heb je een zoontje gekregen? Congratulations!


    26 - 02 - '16