• Nou meiden ik ga der vandoor. hoop dat de mod deze topic verwijderd

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]

    Senzafine schreef:
    Was jij diegene die belachelijke foto's van zichzelf maakte + geband was voor eeuwig (cat)?


    sinds ik me zoontje heb is dat wel veranderd (Y)

    Ik weet niet wie je bent, maar woon je in Middelburg? Die tweede foto lijkt erg op een plek daar. Je zoontje ziet er echt uit als een schatje. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nee, ik ken je niet. Maar gefeliciteerd!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oh, was je die bloeddd?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yeah, voor eeuwig verband, is voor eeuwig verband, dus ik denk niet dat je dan terug mag komen met een nieuw account. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit ziet er veelbelovend uit. Ik pak alvast popcorn, voor het geval dat. (cat)

    OT; ik heb werkelijk geen idee wie je bent.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En het aftellen is begonnen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja dat was die gebruiksnaam .maar blijf hier niet. wou even laten weten dat alles good is en wou kijken hoe het hier gaat (baby)

    ikbenhettoch schreef:
    ja dat was die gebruiksnaam .maar blijf hier niet. wou even laten weten dat alles good is en wou kijken hoe het hier gaat (baby)


    Oh God, ik neem alvast een abo.


    Take me to wonderland

    Tamino schreef:
    Oh, was je die bloeddd?


    Eeeeuw, die .___.
    't is wel een droppie, dat zoontje van je. Ik hoop dat hij niet hetzelfde karakter krijgt als jij toen je hier actief was.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 20:50 ]


    i put the fun in funeral

    Memoria schreef:
    Nee, ik ken je niet. Maar gefeliciteerd!(:


    dankje

    Wanneer is die geboren?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nou meiden ben zo weg . wou kijken hoe het hier ging blijkbaar gaat alles goed (baby)

    Shion schreef:
    Wanneer is die geboren?

    in de zomer 23 - 07-2012 heb die datum boven me borst

    ikbenhettoch schreef:
    (...)
    in de zomer 23 - 07-2012 heb die datum boven me borst


    Ahh ok, alleen dat laatste hoefde ik niet te weten ;d.
    Gefeliciteerd nog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you