Michonne schreef:
(...)
Ja, die fans kunnen echt doorslaan niet normaal. Maar dat heb je wel bij elk concert eigenlijk, van iedereen. Toen ik vroeger naar Tokio Hotel ging had je ze er ook tussen zitten. Maar toen ik naar BVB ging kwamen er ook jongens in de leeftijd tussen 15-25 compleet met hun legerkisten die gaan douwen in de moshpit en dat vind ik dan weer niet zo leuk, haha. Die komen daar speciaal op af.
hahaha. de fanbase van th was ook gekkenwerk inderdaad! mijn vriendin heeft haar moeder helemaal platgescholden, omdat ze het dopje van een flesje van tom had gevangen en der moeder die had weggegooit bij het opruimen.
maar dat van ieder concert valt wel mee. ben laatst naar Bullet for my valintine geweest. ook in de melkweg. en daar was iedereen super tof! maar die mensen gingen echt voor de muziek. niet voor de mensen die de muziek maken. dat is al een heel verschil.
en ik heb een jongen leren kennen in de rij bij BVb en die kwam inderdaad enkel voor het voorprogamma en om te moshen.Niet dat ik echt voor Bvb ging. ik had gewoon zin een concert en dacht. he, hun ken ik. laat ik daar eens heen gaan.
en bij bvb werd ik ook van de grond geplukt en stopte heel de mosh omdat ik onder 6 man lag en me schoen kwijt was. maar daar moet je maar echt geluk mee hebben, want met Powerfest vorigjaar had een jongen zijn rug gebroken in de circelpit, omdat mensen gewoon over hem heenrenden.
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''