• Hm, ik weet eigenlijk niet of er interesse voor is en ik heb er ook nog niet zo heel veel gemaakt, maar ik wilde dus een topic aanmaken waar mensen verzoekjes konden doen. Puur omdat ik het wil maar geen inspiratie heb. :'D
    Ik wil er overigens wel bij vermelden dat, als je een verzoekje doet, het niet gelijk de volgende dag af is.

    Invullijstje:
    Afbeelding(en):
    Wat moet er mee gedaan worden?: -zo uitgebreid mogelijk, dat geeft het mooiste resultaat :3-
    Sfeer:
    Eventuele tekst:
    Iets anders?:



    Voorbeelden:







    Eh, tips enzo zijn dus ook welkom. :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Hm zelf ben ik er niet heel erg tevreden mee, meer omdat ik niet zo veel kon met het mes en het achtergrond niet zo... functioneel was? x'D
    Anyway, ik hoop dat jij 'm wel wat vindt en als er iets aangepast moet worden, zeg je het maar. ;a




    Emma je hebt echt geweldige plaatjes gevonden en Macabre ik ben jaloers op jouw kunsten!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 14:08 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ga straks denk ik ook een aanvraag plaatsen.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik ga straks denk ik ook een aanvraag plaatsen.:3


    Ik ook.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Macabre schreef:
    (...)
    Hm zelf ben ik er niet heel erg tevreden mee, meer omdat ik niet zo veel kon met het mes en het achtergrond niet zo... functioneel was? x'D
    Anyway, ik hoop dat jij 'm wel wat vindt en als er iets aangepast moet worden, zeg je het maar. ;a


    OMG HIJ IS ZO PRACHTIG AHSHASAJDASJFH!!!!!!!! Leer me dit ): No kidding. 1000000x maal bedankt! IK BEN ECHT ZO JALOERSS!! d:


    Some people are art and do art at the same time

    Wow, jij bent hier echt goed in! Mijn topics.^^
    Vooral de tweede in de beginpost is prachtig.


    •*• Lululu •*•

    Macabre schreef:
    (...)
    Haha nee tuurlijk kan het ook alleen een persoon zijn.
    Ik zal dat best voor je kunnen doen, maar het is best moeilijk zonder een -wat- uitgebreide beschrijving. Wit licht op de achtergrond? En wat voor goddelijks moet het meisje bevatten?
    'Goddelijk' is best een breed begrip, hahaha.

    Sorry voor de late reactie :')

    Beetje moeilijk om uit te leggen, eigenlijk alsof er vanaf achter haar een witte gloed komt. (Ik vind dat ze er al mooi bij staat, hoofd lichtjes naar beneden).
    Zoiets:



    Maar dan bij mijn render dan. :'3
    Hopelijk is het een beetje duidelijk, anders laat maar zitten. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Owlsome schreef:
    (...)
    Sorry voor de late reactie :')

    Beetje moeilijk om uit te leggen, eigenlijk alsof er vanaf achter haar een witte gloed komt. (Ik vind dat ze er al mooi bij staat, hoofd lichtjes naar beneden).
    Zoiets:



    Maar dan bij mijn render dan. :'3
    Hopelijk is het een beetje duidelijk, anders laat maar zitten. :')

    Ah okay, zoiets?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Proudfoot schreef:
    (...)OMG HIJ IS ZO PRACHTIG AHSHASAJDASJFH!!!!!!!! Leer me dit ): No kidding. 1000000x maal bedankt! IK BEN ECHT ZO JALOERSS!! d:

    Tehehehe, héél veel oefenen en dingen uitproberen. :'D

    En bedankt iedereen! :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ah okay, zoiets?


    En dan ietsje meer ;3, wat wolkerigs.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Afbeelding(en): Ik wil graag hem erin hebben, en haar.
    Ik wil deze graag als achtergrond.(:
    Wat moet er mee gedaan worden?: Graag net zoiets als de manen op de laatste foto van de beginpost. Maar dan dat die jongen en dat meisje wat meer doorschijnend zijn.
    Sfeer: Duister, donker, bedroefd….
    Eventuele tekst: In het midden in schuine of krullerige letters: Broken Heart
    Iets anders?: Zou je het in het topic willen plaatsen?

    Alvast heel erg bedankt!(:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 14:46 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Owlsome schreef:
    (...)
    En dan ietsje meer ;3, wat wolkerigs.

    Zo? Hahaha


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Zo? Hahaha


    Dat ziet er goed uit! Bedankt! (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Winterwolves schreef:
    Afbeelding(en): Ik wil graag hem erin hebben, en haar.
    Ik wil deze graag als achtergrond.(:
    Wat moet er mee gedaan worden?: Graag net zoiets als de manen op de laatste foto van de beginpost. Maar dan dat die jongen en dat meisje wat meer doorschijnend zijn.
    Sfeer: Duister, donker, bedroefd….
    Eventuele tekst: In het midden in schuine of krullerige letters: Broken Heart
    Iets anders?: Zou je het in het topic willen plaatsen?

    Alvast heel erg bedankt!(:

    Hoe bedoel je dat? ^^ Moet ik er een 'galaxy' bij maken of het gewoon zo houden en alleen de personen er bij doen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Owlsome schreef:
    (...)
    Dat ziet er goed uit! Bedankt! (:

    yay, geen dank!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je dat? ^^ Moet ik er een 'galaxy' bij maken of het gewoon zo houden en alleen de personen er bij doen?


    Alleen de personen.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki