• Ik snap niet dat mensjes quizzen willen nadoen, wat is er leuk aan iemand na doen, verzin zelf iets, dat is toch leuker?
    Wij kennen een paar kinderen dat ook worden na gedaan, zou jij het leuk vinden als iemand een kopie van je serie pakt? ik denk het niet, waarom doen jullie/ze het dan?
    oke, wss wordt heel quizlet nageaapt van series enzo, ma als die zo origineel is als de onze en iemand anders doe die na.. dan kan da ni anders zijn dan da ge da zag, want das zo compleet etzelfde enzo..

    voila, ik heb mijn gedacht gezegd, ma als mod's deze topic verwijdere, dan vind ik da flauw zene..
    en nog één tip: verzin zelf quizzen
    - das leuker
    - en toon je da je nie laf bent

    _


    kijk maar eens, dit is van ons:
    http://www.quizlet.nl/quiz/200707/your-gonna-die-in-100-days-th/
    en iemand heeft die nageaapt!
    zo dom!!!

    _


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    ma die heeft da dik na-ge-aapt da kan gwn ni anders..!


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    ma da is toch, niemand kan zo origineel denke als ons!


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Wat hebben we een dikke nek --' Sorry aber, jullie denken echt dat jùllie alles hier hebben verzonnen ofzeu? Aber het kan hé-lemaal iemand anders zijn geweest want dat weet je nooit zeker of ken je álle Quizletters? Denk het niet hea ,)

    Lieve sgat ^^
    meen je nou egt dat mensen weten of die quiz al bestaat ja of nee.
    Hier zyn z'n 2000 quizee ..
    En als ze deon plakke kopieere zeg het tegen een mod en er word werk van gemaakt.
    Beetje dom deze Klacht.

    een van de mods zou er eigelijk een slotje op moete zette ^^

    xx

    soms heb je gewoon een idee dat iemand anders ooit kan hebben.


    Sweet dreams will come true.

    [...]niemand kan je schrijfstijl afpakken want die is uniek. ;)

    Hier heb ik 1 ding op te zeggen: Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is kk irri =.=
    Ik heb een serie; Keep Bleeding Love' [DracoMalfoyLove]
    En iemand aapt het na met One time i will tell you my secret ofz.
    Het is best goed geschreven maar, dat pak je tog niet af!


    we've only said goodbye with words

    Ik snap niet dat mensjes quizzen willen nadoen, wat is er leuk aan iemand na doen, verzin zelf iets, dat is toch leuker?
    Wij kennen een paar kinderen dat ook worden na gedaan, zou jij het leuk vinden als iemand een kopie van je serie pakt? ik denk het niet, waarom doen jullie/ze het dan?
    oke, wss wordt heel quizlet nageaapt van series enzo, ma als die zo origineel is als de onze en iemand anders doe die na.. dan kan da ni anders zijn dan da ge da zag, want das zo compleet etzelfde enzo..

    voila, ik heb mijn gedacht gezegd, ma als mod's deze topic verwijdere, dan vind ik da flauw zene..
    en nog één tip: verzin zelf quizzen
    - das leuker
    - en toon je da je nie laf bent

    _


    kijk maar eens, dit is van ons:
    http://www.quizlet.nl/quiz/200707/your-gonna-die-in-100-days-th/
    en iemand heeft die nageaapt!
    zo dom!!!

    _


    Dit alles hebben wij al is een keer gehad, en dit was toen al afgerond. Ik snap niet waar je nu nog steeds zo'n groot punt van maakt.