• Ik snap niet dat mensjes quizzen willen nadoen, wat is er leuk aan iemand na doen, verzin zelf iets, dat is toch leuker?
    Wij kennen een paar kinderen dat ook worden na gedaan, zou jij het leuk vinden als iemand een kopie van je serie pakt? ik denk het niet, waarom doen jullie/ze het dan?
    oke, wss wordt heel quizlet nageaapt van series enzo, ma als die zo origineel is als de onze en iemand anders doe die na.. dan kan da ni anders zijn dan da ge da zag, want das zo compleet etzelfde enzo..

    voila, ik heb mijn gedacht gezegd, ma als mod's deze topic verwijdere, dan vind ik da flauw zene..
    en nog één tip: verzin zelf quizzen
    - das leuker
    - en toon je da je nie laf bent

    _


    kijk maar eens, dit is van ons:
    http://www.quizlet.nl/quiz/200707/your-gonna-die-in-100-days-th/
    en iemand heeft die nageaapt!
    zo dom!!!

    _


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Dit kun je nou wel zeggen maar...

    Soms is het nou eenmaal dat je het zelfde idee hebt.

    Mijn verhalen zijn tot nu toe allemaal orgineel!

    maar ik kan niet beloven dat ik altijd andere ideeën zal hebben dan andere!

    soms is dat gewoon toevallig zo :P

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Het is echt irritant dat mensen of ideeen voor een quiz faken. Hebben ze zelf geen inspi ofzo? Maar soms kunnen ze er niet aan doen hé, er zijn owk ZOVEEL quizen of heel quizlet dat ze niet onmiddellijk kunnen weten ofdat iemand anders owk zo een heeft. Maar als je ziet dat die die quiz gedaan heeft dan weetj het wel zeker..

    Op internet kan je nou eenmaal alles stelen zonder er straf voor te krijgen ^^

    Het is echt irritant dat mensen of ideeen voor een quiz faken. Hebben ze zelf geen inspi ofzo? Maar soms kunnen ze er niet aan doen hé, er zijn owk ZOVEEL quizen of heel quizlet dat ze niet onmiddellijk kunnen weten ofdat iemand anders owk zo een heeft. Maar als je ziet dat die die quiz gedaan heeft dan weetj het wel zeker..


    Mee eens ^^


    Follow just your own mellody

    Ik ben altijd bang als ik een idee heb dat hij al bestaat. Volgens mij is het soms wel echt zo dat mensen hetzelfde idee hebben, natuurlijk niet precies hetzelfde, maar wel ongeveer.


    blame the bully.

    zo'n mense zijn echt in één woord: LAAG!


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Weet je x3 zoiets kan je pb-en naar een mod.
    btw; geef dan eens een link van degene die jullie heeft nageaapt ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben altijd bang als ik een idee heb dat hij al bestaat. Volgens mij is het soms wel echt zo dat mensen hetzelfde idee hebben, natuurlijk niet precies hetzelfde, maar wel ongeveer.

    ja.
    en jij bent WEL origineel willem
    nja. shit happens hea.
    vat t op als een compliment.
    hoe goed moet jou verhaal dan wel neit zijn om m na te apen?! ;o


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ja.
    en jij bent WEL origineel willem
    nja. shit happens hea.
    vat t op als een compliment.
    hoe goed moet jou verhaal dan wel neit zijn om m na te apen?! ;o

    Tsja, maar het zou best kunnen voorkomen dat er al zoiets bestaat als wat is schrijf. Ookal is mijn humor wel origineel, heb ik het idee.


    blame the bully.

    ik HAAT et!


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Tsja tis wel kut.
    Maar je kan tog ook niet heel quizlet af gaan zoeken of er al een quiz bestaat met dat idee? ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    tsja.. je kan niet heel Q afzoeken of je idee al bestaat

    Jaah het is wel erg irritant aber als je iedereen moet alle Quizen verwijderen die zijn nagedaan dan schieten er nog hoogstens idunoo 5 Quizen ofzo over... Ach, Q is gewoon helemaal nadoenerij enzoo ;-) Get jused to it ^^

    Je hebt wel gelijk, maar weet je wat het soms is?
    je zit al dagen met je idee in je hoofd en dan ga je er een serie van maken. En wat blijkt? Dat iemand anders je dan allang voor was. En dan maken ze je wijs dat je hem naapt terwijl je die serie helemaal niet kent O.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dit is niet echt een klacht waar wij mods iets aan kunnen doen nietwaar?
    Sommige mensen verzinnen hier zelf wat, andere halen hun idee van een andere site.

    The point is, elk idee bestaat al, elke verhaallijn is al een keer bedacht.
    Maak er niet zo'n punt van en schrijf je eigen verhaal, niemand kan je schrijfstijl afpakken want die is uniek. ;)