• Hallo allemaal!

    Ik ben altijd al gek geweest op de engelse taal en ook qua boeken vind ik engels altijd leuker dan nederlands. Nu ben ik dus op zoek naar leuke, engelse boeken die ik deze zomer lekker kan lezen. Dit zijn een paar boeken die ik leuk vind;

    Never Let Me Go - Ishiguro Kazuo
    The Fault in Our Stars - John Green
    The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
    de Twilight boeken

    Deel hier vooral je engelse aanraders, zodat we gezellig met zijn allen over mooie verhalen kunnen praten! :)


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    The Host is ook een heel goed boek, trouwens. Vond het beter dan Twilight.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Oooh, ze zijn amaaaaaazing. All the angst.

    Volgens mij zou "Valiant" van Holly Black een goed boek voor jou zijn.


    Ik heb even op Wikipedia gespiekt en het klinkt wel leuk, maar nu ben ik wel nieuwsgierig waarom nou net dat boek. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Looking for Alaska en Paper towns zijn allebei hele goede boeken. Angel van L.A Weatherly is ook echt een aanrader. The vampire Academy is ook heel leuk, geschreven door RIchelle Mead. En Divergent van Veronica Roth, al moet je daar wel even inkomen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb even op Wikipedia gespiekt en het klinkt wel leuk, maar nu ben ik wel nieuwsgierig waarom nou net dat boek. :'D


    Because angst maar met de nodige dosis magie om er doorheen te komen :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    De boeken van Sarah Dessen raad ik zeker aan en dan vooral Just Listen en The Truth About Forever, pracht boeken.


    What's so bad about being different?

    Sowieso alles van J.R.R. Tolkien, maar daar moet je wel van houden (:


    Caution first, always.

    Parachutes schreef:
    1984 van George Orwell is een fantastisch boek dat je als liefhebber van Engelse literatuur zeker gelezen moet hebben. (:


    Ik heb heel veel op youtube gehoord dat drie boeken "1Q84" van een of andere Japanner heel erg goed (en een beetje raar) zijn om te lezen als je "1984" hebt gelezen, omdat het heel veel verwijzingen bevat. Ik heb het zelf niet gelezen, dus als jij het wel leest: laat me weten of het echt zo goed is!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Divergent van Veronica Roth, is echt een leuk boek, en het engels valt echt goed mee. :D

    Ik lees ook twilight echt super cool vanaf nu dan ben ben eerste deel


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    The Time Machine van H.G. Wells, Phantom of the Opera van Gaston Leroux, The complete works of William Shakespeare en Dark Tyrants (heeft verschillende schrijvers)


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    percy jackson , for sure


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    The Fault In Our Stars van John Green moet je ook echt lezen :3
    Nu ben ik al voor de derde keer House Of Leaves aan het lezen.

    Het boek About a boy raad ik echt af. Wat een waardeloos boek.


    26 - 02 - '16

    BlackTree schreef:
    The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared - Jonas Johanson

    Dit is mischien een heel lange titel. maar het boek is ech super fantastisch. Er zit heel veel humor in.

    Haha ja! Dit is zo waar! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Barnabas schreef:
    Ik vond Life of Pi zo geweldig. :3


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."