• Verhaallijn:
    Het gaat over een vriendinnen groepje bestaande uit vier meisjes. Eerst bestond het groepje nog uit vijf meisjes, maar één is overleden. Nouja. Daar zijn twijfels bij. Een jaar na de verdwijning van het overleden meisje, word haar lichaam gevonden. Althans dat denken ze. Er komt een begrafenis. En die dag word alles anders. Opeens krijgen de vier overgebleven vriendinnen berichtjes van een anonieme verzender. Ondertekend met - A. De zo genaamde 'A' weet alles van de meisjes en drijft ze tot waanzin. Ze krijgen in allerlei soorten berichtjes. Op briefjes in hun kluisje, teksten op muren, maar meestal per sms. De meisjes moeten dit geheim houden. Niemand mag dit weten. Maar of ze dat ook lukt? En is iedereen die dierbaar voor hun is te vertrouwen? Wat staat ze te wachten? En het belangrijkste: Wie is A?

    Samenvatting:
    Dit gaat over vier vriendinnen. Het zijn niet de meisjes uit het echte verhaal. Ze krijgen steeds smsjes van ene A. Degene die A wil zijn moet mij een PB sturen zodat het spannen blijft wie A is. Ik zal het dan weten, maar natuurlijk niks zeggen. Degene die A is moet mij een PB sturen als ze wil dat A een smsje stuurt of ergens een briefje achterlaat. Verder kunnen er ook nog andere personages zijn. Zoals vrienden van de vier vriendinnen of het vriendje van hun of familie.

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal 8 egels.
    Dit is echt het minimum. Met lager neem ik geen genoegen en je krijgt dan een waarschuwing. Als je minder dan 8 regels blijft schrijven, kan dit er tot leiden dat je uit de rpg word gegooid. Behalve als je er een hele goede reden voor hebt.
    ~ OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het rollentopic als we met de rpg zijn begonnen.
    Ga niet onnodig spammen, doe je dat wel kan je er ook uit gegooid worden.
    ~ Schrijf ABN.
    Maak dus niet te veel spellingsfouten, dat is vervelend lezen, tenzij je dyslexie hebt, maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Meld dit dan wel even.
    ~ 16+ is toegestaan.
    Maar houd het een beetje redelijk.
    ~ Wees vriendelijk tegen elkaar.
    Ga elkaar niet onnodig afkraken 'pesten'.
    ~ Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn.
    Dit houd in dat ze niet perfect mogen zijn. Niemand is namelijk perfect.
    ~ Bestuur alleen je eigen personage.
    VB: Ik viel en ik voelde hat hij mij opving. Dit mag dus niet.
    ~ Naamsveranderingen en afwezigheid doorgeven.
    Zo kan er rekening met je worden gehouden.
    ~ Maximaal 2 personages per persoon.
    Deze mogen van het zelfde geslacht zijn.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    Tenzij je een goede reden hebt om je personage niet binnen deze tijd af te krijgen.
    ~ Nieuwe topics worden alleen door mij Sourire aangemaakt.
    Tenzij ik iemand anders ervoor aanwijs.


    Naam:
    Leeftijd(16-19):
    Vriendinnengroep of andere:
    Innerlijk:
    Uiterlijk+foto:
    Geschiedenis en thuissituatie:
    Extra:


    Vriendinnengroepje (1/4):
    ~ Luna Alexis Blakefield || Sourire [1.1]
    ~ Emma Cathlynn Rose || Tamino [1.1] Afwezig van 8/4/13 tot 13/4/13
    ~ Daphne Arizona Castella || Everdeen. [1.1]
    ~ Gereserveerd voor Frodo

    Andere personages zoals leraren, vrienden, vriendjes, buren, etc.
    ~ Tyler Adrian Coult || Tamino [1.1]
    ~ Sydney "Syd" Kingston || Tarsus
    ~
    ~
    ~

    De rol van A is al vergeven!

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 22:48 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oeh, ik zie nu pas dat er een A is 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gaat deze nog door? :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.